Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 227 van 250

Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Wat wil je kwijt.

Wojooow, ik heb vandaag met Florian gepraat :sweatdrop Dat is dus die Duitser die bij ons in huis is. Ze kwamen kijken bij ons in de les, en hij zat met een andere jongen voor mij. Dus ik dacht, laat ik maar eens tegen ze praten :sweatdrop Maarja ik heb hem gister de hele dag niet gezien, dus het is niet zo raar dat ik niet met hem gepraat heb :sweatdrop

Oeeeeeh, ik heb minstens een 9 voor mijn Engels toets van de toetsweek (H) Weet het precieze cijfer nog niet, maar ik heb iig het hoogste van de klas (H)

En ik denk de hele tijd dat het donderdag is. --.
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik irriteer me rot aan mensen die achter mijn rug om roepen:
"Eeh Rooje!"
"Kijk, een ginger!"
Alsof ik zo bijzonder ben, omdat ik toevallig rood haar heb.
Op school zei een jongen uit mijn klas tegen me: "Zit je ook bij de club Ginger do have souls?"
Het moest een filmpje op youtube zijn en ik ging kijken, daar was dus een jongen die zich ook rot irriteerde (Maar het wel een beetje raar zei en hij is eng).
Al die reacties man, van mensen die roodharige dom vinden en denken dat ze geen ziel hebben. En er is zelfs een filmpje dat roodharige besmettelijk zijn. Domme mensen man. En nu haat ik southpark ook.

Moest het ff kwijt :$
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

heb me nieuwe schoenen vandaag naar school gedragen. Het zijn basic zwart-witte adidas gympen, maar ik heb dr veters met zebraprint in gedaan (a)

En ik heb 2 blaren boven elkaar op mijn hiel (van andere schoenen) en eentje ligt helemaal open, het doet echt pijnnn TT^TT
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Monstermummie schreef:^ Ik ben zo jaloers op rood haar :wub
Ik vind het keimooi. Ik snap niet hoe mensen bij zulke weirde opmerkingen komen. Ze moeten juist denken: Wow, een roodharig iemand! Bijzonder dat ik dit zie!
Zelfde. :thumbsup
Afbeelding
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

ik vind rood haar juist mooi :O
tis bijzonder aangezien er niet zoveel mensen zijn met rood haar o;
in de 1e en 2e zat ik ook met iemand in de klas met rood haar en dit jaar weer ;3
en als het besmettelijk zou zijn volgens die mensen danneh zouden toch wel meer mensen rood haar hebben? :'3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Evelieen
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Monstermummie schreef:^ Ik ben zo jaloers op rood haar :wub
Ik vind het keimooi. Ik snap niet hoe mensen bij zulke weirde opmerkingen komen. Ze moeten juist denken: Wow, een roodharig iemand! Bijzonder dat ik dit zie!
Heeelemaal mee eens! :laugh Ik vind rood haar zo mooi :wub Een meisje in mijn klas heeft ook zulk mooi haar, donkerrood met hele mooie krullen. Ik ben zo jaloers op haar haar :love
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Steven schreef:Rood haar...

Ressesief :) <we hebben het er net over met bio :)

Niet dominant dus < Duh XD
Hey, jij ook al? Met die 'homozygoot recessief'-zooi?
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik ben vandaag, op school, geknuffeld :scared
Ik bleef de eerste pauze bij bv, omdat mijn vrienden daar waren, ze moesten nog wat afmaken. Komt er een jongen uit mijn klas binnen, en geeft me een knuffel O.O
Te eng!
En ik heb met een gum haast zo'n plafondplaat eruit gehaald xD
Ik trapte tegen de gum, en die ging omhoog, tegen zo'n plaat, je hoorde echt boem. We lagen echt in een deuk ;D

En bij paardrijden, tja, heb ik het erg benauwd gekregen ;S
En toen ik het bit ging afspoelen, liep mijn vriendin voor me, en bij de kraan, stond een jongen uit mijn les (de enige xD). Dus hij was klaar, wou mijn vriendin dus het bit afspoelen, ik duw haar weg, roept zij die jongen, die kreeg me eerst niet te pakken, dus toen trok hij aan mijn haar ;(
Dus ik heb gezegt dat ik hem haat ;p
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Gesloten