Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

597 berichten • Pagina 23 van 30

wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Spreuk van de dag

Je 100% inzetten op je werk is iets dat iedereen eigenlijk vanzelfsprekend zou moeten vinden. En bijna iedereen doet dat ook. Maar voor die enkeling, die dat nog niet doet, hier even een korte uitleg, hoe dat werkt:
Always be sure to give 100% on the job: 11% on mondays, 24% on tuesdays, 40% on wednesdays, 20% on thursdays and 5% on fridays.
Afkomstig van: http://www.kwootjes.nl/index.php?view=score&page=128
Afbeelding
wimhuiskamp

Soms, heel soms, heb je als ouder zo iets van: 'Ik zou willen dat ik mijn kind kon verkopen'. Maar of dat erg veel resultaat oplevert als je het op de volgende manier op Marktplaats probeert?:
Wij zijn erg dankbaar voor onze zoon. Wij zouden hem voor nog geen (x€x1000,-xx) € 500,- willen missen.
Eigenlijk moet de € 1000,- doorgestreept zijn, maar dat kan helaas niet op het forum. Maar zo begrijpen jullie hem ook wel denk ik. Overgenomen van: http://www.kwootjes.nl/index.php?view=score&page=129
Afbeelding
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Hehe, die had ik op kwootjes ook al gelezen.
:lol
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Ik heb het hele topic doorgelezen :bored Zitten echt leuke tussen! Bedacht me net dat in de pockets van 4 vriendinnen 1 spijkerbroek ook na elk hoofdstuk een spreuk staat, in de eerste staan de leuksten, maar die kan ik natuurlijk weer niet vinden. *grom* Ik heb we een andere gevonden..
Voor de man die alleen een hamer in zijn gereedschapskist heeft, ziet elk probleem eruit als een spijker.
Abraham Maslow
Als ik de eerste vind zet ik mn lievelingsspreuk daaruit er natuurlijk op. :D Die is leuk.

btw, in de boekhandel hier verkopen ze van die mini boekjes vol met spreuken, misschien ook leuk? :thumbsup
wimhuiskamp

Van vrijwel alle begrippen is wel te omschrijven wat ze betekenen. En van een heleboel begrippen kun je dat ook nog op meerdere manieren doen. Die omschrijvingen hebben dan niet altijd de meest voor de hand liggende betekenis, al kloppen ze meestal wel. Neem nu de volgende definities van een tweetal begrippen:
Theorie: als men weet dat het werken moet, maar het in de praktijk niet werkt.

Praktijk: als alles werkt zoals het moet, maar niemand weet waarom.

Theorie & Praktijk samen: niets functioneert en niemand weet waarom.
Gevonden op: http://www.luek.nl/leuke_teksten_defenities.php
Afbeelding
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

leuk XD

Voor je kritiek hebt op iemand, zou je een kilometer in zijn schoenen moeten lopen. Als je dan kritiek hebt, ben je een kilometer ver weg en heb je zijn schoenen.
- Freda Norris

Weergave- en sorteeropties

Gesloten