Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1969 berichten • Pagina 22 van 99

Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Re: Wie zijn de moordenaars...in de Middeleeuwen?! [VRAGENTO

nee, je moet het niet verkeerd opvatten, het is iets waar wij allemaal van kunnen leren. ;)
maar je kunt he wel zien: in het vorige forumspel was alles in de stad, hier is er geen duidelijke plaats waar het zich afspeelt dus krijg je het marktplein, bos, bergen, elvenwereld, etc.
het kan best leuk zijn, maar het kan ook erg verwarrend zijn voor anderen. ;)
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Hikari-desu schreef:nee, je moet het niet verkeerd opvatten, het is iets waar wij allemaal van kunnen leren. ;)
maar je kunt he wel zien: in het vorige forumspel was alles in de stad, hier is er geen duidelijke plaats waar het zich afspeelt dus krijg je het marktplein, bos, bergen, elvenwereld, etc.
En in het spel DAARVOOR?!! :mad Daar had ik wel een stad beschreven! Ik doe niks verkeerd. Dit is trouwens het vragentopic, geen "beledig-ayumii" topic! ONTOPIC, please.
Afbeelding
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ayumii schreef:
Hikari-desu schreef:nee, je moet het niet verkeerd opvatten, het is iets waar wij allemaal van kunnen leren. ;)
En in het spel DAARVOOR?!! :mad Daar had ik wel een stad beschreven! Ik doe niks verkeerd. Dit is trouwens het vragentopic, geen "beledig-ayumii" topic! ONTOPIC, please.

euhm ...

je steld je nu wel aan howr :blink

k snap niet waarom je zo doet,
anywayzzz, ontopic mar :s

Weergave- en sorteeropties

Gesloten