Alweer sorry, dat het een paar dagen stil was hier. Maar ik heb wat problemen gehad met mijn internetverbinding in het begin van de week. Gelukkig zijn die nu opgelost en kan ik ook hier weer wat plaatsen, na een dag over kleuren.
Als je dan zo'n dag als vandaag meemaakt en je ziet hoe leuk iedereen meedeed, dan kun je toch moeilijk zeggen, dat je geen lol hebt gehad vandaag. Nee, een dag als vandaag is leuk gevuld. Nu zijn mijn dagen nooit saai en zonder iets te doen. Ik ben eigenlijk elke dag weer druk:
Mijn dagen zijn nooit gevuld met ledigheid. Ik recreëer, pauzeer, wissel dat af met uitrusten en vervolg met ontspanning en relaxen. En als me dat allemaal teveel word, doe ik gewoon even niks.
Van de meeste terreinauto's, je weet wel, van die grote bakken, wordt in de advertenties altijd gezegd dat ze overal kunnen komen. Maar zelfs die auto's kunnen vast komen te zitten. En omdat ze zo 'geweldig' zijn is dat natuurlijk altijd op een plek, waar zelfs de auto, die ze weer los moet trekken niet kan komen, zonder zelf vast te gaan zitten.