Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

493 berichten • Pagina 21 van 25

Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Wie is de Moordenaar? (Alles bezet, spel kan BEGINNEN!!!

Na een tijdje werd ik wakker. Ten minste, dat dacht ik eerst. Of dat ook zo was, weet ik nog niet.
Ik zie alle vermoorden opeens.. Wat vaag, maar ze staan allemaal voor me. Marica, Amanda, en nog wat van die anderen. Ik werd duizelig, toen ik opeens mijn naam hoorde. De geesten vervaagden, en ik kreeg weer gewoon zicht.. Elena en Katja schijnen mij nodig te hebben voor iets. Denk ik. "Wattishur?" weet ik wazig een beetje uit te brengen.

John.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Jenny
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Ik vond het niks meer hier, dode mensen, geesten.. was er echt geen uitgang? Ik liep naar boven toe, net zolang tot ik bij de deur kwam voor het dak, dat was het misschien! Ik liep over het dak, en keek naar beneden. Als ik sprong was ik dood, mars dood. Als ik hier bleef .. ging ik dan ook dood? Ik nam een zucht en ging op de rand staan, ik sloot mijn ogen en strekte mijn armen opzij. Zou ik nu gaan springen? Ik zette een stap achteruit, en opende mijn ogen weer. Nee, nee.

~Irene~
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Jasper was in de keuken, op zoek naar de moordenaar. Maar hij wist zelf...He?!!
Hij zag de kast opengaan en een hand kwam eruit en greep Jasper's kraag en trok hem de kast in. Jasper keek angstig..."W...wat doe jij nou weer hier?!!" Jasper zag allemaal ongedierte in de kast rondlopen. "W-W-W-WAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! " Hij krijsde zo hard, dat Elena en de rest gelijk naar de keuken rende, wat nog een tijdje zou duren. Jasper voelde gas. Het trok ongedierte aan, en zo werd hij half opgegeten door de miljoenen beestjes in de kast...

Terwijl één van de moordenaars tegen hem zei "Sorry, maar ik wil niet meer samen met jou werken. Vaarwel." de morodenaar ging zo snel als de bliksem uit de kast en sprong naar het computereiland.

Jasper (Vampsessed) MOORDENAAR, heeft een paar moorden op zijn geweten:

Tim
Marica

Hij is nu wel dood, maar Irene zou er vast depressief om zijn dat haar vriendje ook nog eens voor deze hel heeft gezorgd...
Afbeelding
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik hoorde een krijs en kwam aan bij Jasper.
Ik zag hem daar liggen, half opgegeten met allemaal beestjes op zich.
Ik sloot mijn ogen, er flitste allemaal lijken door mijn hoofd die ik de afgelopen weken had gezien.
Waar slaat dat op al die moorden.
En Jasper die onschuldige magere jongen, hij heeft twee mensen vermoord!
Nu is hij zelf dood, eigen schuld.
Ik vind het heel erg voor Irene, hoe moet dat met haar.
Als Jasper nu niet had gemoord was ik gaan huilen, maar ik vind dat hij het verdient.
Ik wil Noah nog steeds terug, ik zou hem willen vertellen dat ik van hem hou..
Maarja.. Hij is ook vermoord, maar niet door Jasper.
Wie moord hier dan nog meer?

-Elena-
Afbeelding
Jenny
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Ik knielde naast Jasper neer. Niks was er meer over van zijn lichaam. Maar dat hij mensen heeft vermoord? Nee, zoiets had ik echt niet verwacht... Ik kan niet huilen, ik sta weer op en loop naar de wc's toe. Ik kijk in de spiegel, en dan hoor ik een wc achter mij doorspoelen, ik zie dat de deur ook op slot zit. 'Hall-o?' ik hoor niets, en dan buk ik zodat ik kan zien of er wel iemand is, geen voeten. Dan sta ik op, ik hoor het slot opengaan en de deur ook. Bang ren ik weg. Moet dit nou?

~Irene~
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Ik was NET teruggegaan naar mijn bonen die inmiddels aangebrand waren, toen ik weer vreemde geluiden hoorde. Ik zag vanaf hier net iemand bang uit het toilet rennen, en ik zag ook nog eens iemand staan bij een dood persoon, dacht ik. Ik besloot er maar eens naar toe te lopen en te vragen wat er aan de hand is.
Daarvoor keek ik nog een keer in de vooraadkast, om te kijken of er ECHT niks anders is dan bonen. Maar toen ik er aankwam, alles was leeg! gewoon leeg! Geen bonen meer, geen bedden, geen dekens, NIETS MEER. Deze trieste mededeling moest ik jammer genoeg wel mededelen...

John.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten