Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

657 berichten • Pagina 3 van 33

lopter12
Mest analist Mest analist

Re: Lost in the Jungle - Speltopic

Greg zij tegen mij dat een team sterk,staat ik gaf hem gelijk. er liepen twee mensen naar voren,ik loop ook voor uit om
Iets te vragen aan Jody , ik vraag of we vuur moeten maken of een dak boven ons hoof.
Het hele team moet vanavond rustig kunnen slapen vindt ik.
We gingen verder.
-dexter-

Laatst gewijzigd door lopter12 op ma 25 feb 2013, 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Keep calm and say sims
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand

Allerlei slimme ideeën vliegen om onze oren. In groepen opsplitsen met verschillende taken is een goed idee, maar zo raken we elkaar misschien kwijt. Jody stelt voor om in bomen te klimmen, bedenkelijk kijken Dave en ik haar aan.
"Vallen we er dan niet uit?", vraag ik dan ook voor de zekerheid. Ze draait zich om naar het midden van de groep, waar alle tassen verzameld liggen.
"Wil iedereen die een touw in zijn tas heeft dat er nu uithalen? Dit zou ons leven wel eens kunnen redden. En messen zijn ook erg handig!", roept ze naar de groep. De meesten gehoorzamen en buigen zich over hun tas. Tevreden kijk ik toe. Die Jody kan er wat van.

- Helen Clarkson.
Afbeelding
Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Er worden veel plannen voorgesteld. Mij maakt het helemaal niks uit. Ik ga geen leider spelen, ik doe gewoon wat me wordt opgedragen, net zoals altijd. Maar nu word me niks opgedragen, dus doe ik niks.
Ik heb niks in mijn tas zitten, behalve mijn lunchbox en twee flessen water, die net op een hoop zijn gekieperd.

Flynn Mckenney
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Een aantal mensen steken me wat touwen toe, dankbaar pak ik ze aan. "We moeten stevige bomen zoeken", zeg ik. Ik trek aan alle touwen om te kijken of ze stevig zijn. "Het beste wat we nu kunnen doen is een soort hangmatten maken", zeg ik.

~Jody Fox
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Sebas.
Meesterdief Meesterdief

Ik keek naar de lucht, het begon langzaam te schemeren en ik hoorde een persoon zeggen dat we het beste konden schuilen in een boom. Naar mijn mening was het op zich wel een goed plan, ik kon haar met mijn plan in ieder geval niet overtreffen. Ik liep naar haar toe en stelde me voor, ik zei: ''Hey, dat is best wel een goed plan wat je zojuist had''. Ze zei:''Dankjewel, en ik heet trouwens Jody Fox. Ik reageerde:''Ik heet Zane Robbins''.
Daarna ging ze weer verder met hangmatten maken....

~Zane Robbins~
djon black

Jody was een goede leidster, dat was wel duidelijk. Ik pakte een touw uit mijn tas en gaf deze aan haar, daarna liep ik terug naar Katy. Ze zat zielig alleen op haar hurken, op de grond. Iedereen wou overleven, maar iedereen vergat haar. Ik knielde naast haar neer, iedereen was druk bezig.
'Katy, ik ben hier, met nog iemand. Maar die kan ik nu niet verraden, je mag alles van me weten, maar niet van diegene. Ik wil niemand onnodig in gevaar brengen. Het gene is, dat ik hier iemand in de gaten moet houden. De gene die zich hier Brad noemt, hij zou in drugs handelen. Maar onthoud dit, Katy, ik houd van je, ik bescherm je, ik blijf bij je.'

-Greg-
Afbeelding
xRainbow

"Wil iedereen die een touw in zijn tas heeft dat er nu uithalen? Dit zou ons leven wel eens kunnen redden. En messen zijn ook erg handig!" Roept het meisje met het rode haar. Ik werp gelijk een blik op mijn tas, het mes dat erin zit zou best van pas kunnen komen. Maar wat als er nu echt mensen bijzitten die ik niet kan vertrouwen? In dat geval houd ik mijn spullen liever voor mijzelf. Razendsnel maak ik de beslissing om mijn spullen niet met de anderen te delen dan Marilyn. Nu maar hopen dat niemand het doorkrijgt.

- Haylee Castro -
Afbeelding
lopter12
Mest analist Mest analist

Ik zuchte de hangmatten zijn oke.
Ik hoorde messen en was minder blij geworden maar houd mij sterk.
Ik namde beslissing om op de boomstam te staan ik riep
" mensen eten moeten we ik weet alles van beestjes en we gaan dus eten zoeken"
-dexter-
Afbeelding
Keep calm and say sims
Koen
Gentherapeut Gentherapeut

Ik zit nog steeds en kijk om me heen. Misschien is Jody nog niet zo slecht, ze komt me nu goed van pas. Ze heeft goede ideeën, maar dat idee van in de bomen slapen stond mij niet zo goed aan. Ik ben benieuwd of ik die bomen wel inkom. Zelf heb ik geen last van paniek aanvallen. Ik probeer de mensen te kalmeren: ''Het komt allemaal goed'', zeg ik tegen de mensen in paniek. Ik keek om en zag Jody staan, we keken elkaar aan. Ik liep naar haar toe en gaf haar een knuffel. Zij is de enige die me kan redden. Ik luister aandachtig naar de plannen die iedereen heeft. Jody kwam met het idee om hangmatten te maken. Dat lijkt me een slim plan, kan ik even een dutje doen.

Jarry Sherman
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Er roept iemand iets over eten, de jongen genaamd Zane wil opstaan maar ik trek hem omlaag.
"Eten is niet belangrijk, we hebben allemaal net gegeten, drinken is nu belangrijker", mompel ik. Zane knikt. "Zou je me willen helpen met hangmatten maken?", vraag ik hem.

~Jody Fox
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Iewl, iewl, iewl, iewl!!! Jakkes, gadverdemme! Ik ga dus echt never nooit van die gore kakkerlakken en andere kriebelbeesten eten! Die Dexter mag er dan wel leuk uit zien, maar goede ideeen heeft hij niet... Is er niks beters dan dat? Ik heb trouwens nog niet eens honger. En ik heb drinken bij me, dus dat zal allemaal wel goed komen. Ik zie iemand staan met lange, bruine haren. Ik tik hem op zijn rug. 'Hallo, ik ben Darryl!' Begroet ik hem, iets blijer dan dat ik echt ben op het moment. 'Flynn' antwoordt hij. Hij lijkt wel een werkoutfit aan te hebben.

- Darryl
Yum

Ik was verbaasd. Er is hier een man die in drugs handelt? Waarom zou zo'n persoon hier zijn, vroeg ik me af. Zijn er dan misschien mensen in dit groepje die drugs gebruiken?
Ondertussen had de vreemde man die me een tijdje geleden had weggesleept een idee; Insecten eten...No thank you, ik heb nog wat fruit in m'n tas.
Sowieso was ik verbaasd over alles wat er hier het laatste anderhalf uur was gebeurd, maar ik was blij dat Greg nog aan me dacht. Wanneer het hier wat rustiger is, zal ik hem vragen waarom hij die dag opeens was verdwenen.

Mijn maag begon te zeuren, dus ik pakte een appel uit mijn tas.

~Katy
Afbeelding
Emma

Ik keek op en zag het meisje dat eerder aan het huilen was een appel uit haar tas pakken.

Snel schoot ik naar haar toe en begon met haar te praten.
Terwijl ze verschikt naar me keek pakte ik de appel uit haar hand en nam er een paar happen uit.

Toen ik weer vocht binnen had drukte ik de appel terug in haar hand.

"dankejewel ~ !"

~* Marilyn
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Koen
Gentherapeut Gentherapeut

''Sommige insecten zijn best smakelijk', zei ik. Maar andere dachten daar anders over. Sommige voelen zich daar gewoon veel te goed voor. Iedereen was druk bezig. Jody maakte de hangmatten samen met een andere jonge knaap. Tot nu toe ken ik eigenlijk alleen Jody, misschien moet ik even een babbeltje gaan maken met een van de andere mensen. Ik heb nog leuke verhalen over hoe het was in het leger.

Jerry Sherman

Laatst gewijzigd door Koen op ma 25 feb 2013, 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
djon black

Iedereen was druk bezig, de hangmatten opbouwen enzo, maar ze verloren de aandacht en de eenheid. Twee deden er niks, die keken maar verbaasd om zich heen en bleven dicht bij elkaar. Ze waren bang, dat zou iedereen eigenlijk moeten zijn. Jody had goed de leiding genomen, maar ik zou wel de rest een beetje helpen. Toen ik naar ze toe wou lopen kwamen ze er al aan, puur toeval natuurlijk. 'Greg' stelde ik mezelf voor. 'Haylee' reageerde er eentje vervolgens.

-Greg-
Afbeelding
Slimpie Hugo

Ik griste ondertussen mijn eten van de stapel af en stopte het terug in mijn tas.
Ik voelde me echt nutteloos. Ik weet hier niks van, heb geen spierkracht. Ik sta er maar bij.
Plotseling tikt er iemand op mijn schouder.

Het is de man van de spiegel! Hij begroet me vrolijk. Hij lijkt een van de enige vrolijke hier.
'Flynn' zeg ik.
'Dus, heb jij je al nuttig gemaakt? Ik weet namelijk echt niet wat ik moet doen' zeg ik tegen Darryl.

Flynn McKenney
Yum

Verbaasd keek ik naar het meisje dat ondertussen de helft van mijn appel had opgegeten. Eerder had ze naar me gewezen.
"G..." kwam er uit mijn mond. Wat zal ik zeggen? Ik heb niet zo heel veel spullen in mijn tas, en deze persoon had zojuist een stuk van mijn levensmiddelen opgegeten. Ze heeft het niet eens gevraagd, ze pakte hem gewoon uit mijn hand! Natuurlijk moet je in zo'n situatie geen 'Graag gedaan' zeggen, dus ik besloot er iets anders van te maken.
Ik nam een grote hap lucht.

"GREEEEEEEEG!!!!"

~Katy
Afbeelding
Deetui

'Ik weet namelijk echt niet wat ik moet doen', zei Flynn tegen mij. 'Ach, zolang ze me niet nodig hebben, doe ik niks. Kan ik ook niet in de weg lopen.' Zei ik, en ik streelde met mijn hand door mijn haren. Hij begon te lachen. Zat hij mij nou uit te lachen! 'Zeg, uh, Darryl was het toch?' Ik knikte. 'Val jij toevallig op mannen?' en terwijl hij dat zei begon hij te blozen. 'Niet dat ik dat zelf doe!' verontschuldigde hij daarna. 'Ja, dat is goed geraden, man!' En ik zag de opluchting in zijn ogen. 'Oh, ja sorry dat ik het vroeg, maar je gedroeg je zo. Kom, laten we gaan kijken of we nuttig kunnen zijn.' En Flynn vertrok. Ik liep hem maar snel achter na.

-Darryl
xRainbow

"Haylee." antwoordde ik zachtjes. Greg glimlachte en wenkte ons om bij hem en het andere meisje te gaan zitten. Marilyn keek me raar aan en bleef op haar plaats staan, overduidelijk niet mee te willen lopen met me. Zonder er verder aandacht aan te besteden hobbelde ik maar achter Greg aan terwijl Marilyn ook nuttig ging proberen te zijn bij het maken van hangmatten. Ongemakkelijk boog ik me naar het meisje toe. "Ehm, hai, ik-euh, ik ben Haylee."

- Haylee Castro -
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten