Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1560 berichten • Pagina 20 van 78

Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik drukte Ayme dichter tegen me aan. Haar vraag. die kon ik niet beantwoorden.
Mijn onderkaak trilde. Maar ik hield mijn mond. Heel diep in mijn hart voelde ik ook iets voor Jowl.
Hij was de eerste die instemde om de tatoeage te nemen. Daarna volgde de rest. Daarna heeft nooit iemand meer ingestemd. Ik sloeg mijn ogen neer.

~Cwen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Luc

Jack en Lia kwamen terug , toen ze binnenkwamen riep ik kei hard "STELLETJE!!!" ze kwamen weer zitten

"ik geef het een kans" Zei ik
Ik had hier geen goed gevoel over meiden zijn niet egt mijn ding.. Ik had geen meiden nodig als ik geen klik voel dan is het over , maarja een kans kan.

-jowl Saggins--
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

"Wil je...me steunen, me helpen in moeilijke dagen? Oh sorry als je dat niet wilt...Maar ik doe alles voor jou vanaf nu. ALLES!!" schreeuw ik. Ik hou van Cwen en ik wil alles voor haar doen wat ze wil. Ik voel me zo ellendig...

~Ayme
Afbeelding
ladyygaga77
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Toen liep ik naar binnen ik had de hele tijd zitten wachten in het kleine steegje."heej Em" zeiden jack en Lia tegelijk."nou nou dat gaat ook snel" en ik ga bij Lia op schoot zitten. "Ennuh hebben jij en jack iets?" vroeg ik fluisterend.

-emerild-

Laatst gewijzigd door ladyygaga77 op vr 14 jan 2011, 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
I wish love could last forever.
maike0090

Ik glimlachte naar Emerild.
-Ik denk het wel,- antwoordde ik met een grijns. Jack´s gezicht was vertrokken van de pijn.
-Jack gaat het wel,- vroeg ik bezorgd. Jack knikte. Alsjeblieft hé.
-Je hebt slaap nodig denk ik. Je lichaam kan dit nog niet aan. Kom ik help je,- zei ik en ik hielp Jack overeind. Hij kreunde. Ik legde zijn arm om mijn nek en ondersteunde hem zoveel ik kon. Ik was niet zo lang.

LIA
Afbeelding
Jozz

"Oef, ik ga even hinkelen hoor." Zei ik. De pijn in mijn been werd ondragelijk door de druk erop. Ik begon te hinkelen maar Lia kon me niet goed houden en we vielen bijna van de steiger af.
"Hahaha." We lagen allebei in een deuk. "Val nou niet in het water gek! Ik krijg je er nooit meer uit!"
"Haha, dan doe ik wel zwembandjes om!" Lachte ik. We liepen voorzichtig het dek op en Lia begeleidde me naar mijn kamer.
"Zo, je moet je been en schouder zo min mogelijk bewegen en er al helemaal niet op gaan liggen." Vertelde Lia. "Welterusten." Ze sloot de deur, maar ik stak mijn voet er tussen.
"Kom je niet even binnen?" Fluisterde ik.
"..oke, hihi." giechelde ze.

~| Jack Beckeans |~
maike0090

Samen ploften we neer in Jack´s hangmat.
-zo, eens even die wond controleren,- zei ik met een glimlachje en ik trok zijn shirt uit. Zijn arm zag er at opgezwollen uit maar dat was normaal. Genoeg medische kletspraat. Ik legde mijn hoofd op Jack´s gespierde borstkas. Voorzichtig om zijn schouder niet aan te raken. Ik telde de blokjes op zijn buik.
- zo zo, mijnheer heeft een acht-pack,- zei ik bewonderend. Jack speelde met mijn haar. Het was al heel lang geworden. Met nogal wat dooie puntjes. Ach nou ja, niemand hier die daar geen last van had.

LIA
Afbeelding
caesar11111

Het was al laat in de avond en ik had nog geen druppel alcohol op mijn tong geproeft.
Wat een znde, zuchte ik tegen mezelf en grijnsde, dacht ik nu echt dat Eastred hier zomaar zou verschijnen, ze zag me vast niet meer zitten na wat ze te weten was gekomen over mijn verleden.
Ik zette me recht en strekte me uit, peinzend wreef ik over mijn kin. Er was een bar aan land en ik had dorst, waarom ook niet dacht ik schouderophalend en ik slofte naar de deur, en ging de koude nacht tegemoet.
Misschien zou ik even langs moeten gaan bij Jack, als er alcohol bij was was hij toch altijd van de partij. Ik klopte driemaal bij zijn kajuit aan opende de deur.
Wat er zich voor mij afspeelde deed me proesten van het lachen.
Jack en Lia zaten naast elkaar in de hangmat en leunden zachtjes tegen elkaar aan.
Toen ze mij in de gaten kregen schrok Jack zo hard dat hij uit de hangmat recht met zijn achterhoofd op de houte vloer sloeg.
Ik lag haast dubbel van het lachen toen hij fel blozend overheind kroop en over zijn achterhoofd wreef.
Met veel moeite kon ik nog vragen "Komen jullie iets mee drinken ..."

-Lucas Folcalor-
maike0090

^smeerlap ons momentje verpesten qq
-------------------------------------
Ik lachte ook. Hij was gelukkig niet op zijn schouder of been gevallen en de hangmat hing niet erg hoog. Hij had niets. We besloten dat we nog wel even mee konden gaan voor wat drinken. Jack hees zichzelf in een shirt. Samen met Lucas ondersteunde ik Jack en we liepen naar het vaste land, op zoek naar een leuk plekje. Die hadden we trouwens al snel gevonden. We liepen naar binnen en namen plaats op de dichtsbijzijnde stoel, voor Jack.
Lucas vroeg wat we wilden drinken.
-Iets zonder alcohol,- zei ik.
-Een dubbele rum!- riep Jack.
ik grinnikte

LIA
Afbeelding
Jozz

"Lucas." Begon ik. "WAAR WAS JE MAN! Het was echt super leuk vanavond!"
Op dat moment kregen we onze drankjes.
"Wil je echt geen alcohol Lia?" Vroeg ik.
"Nee dat zei ik toch." Antwoordde ze. "Je moet beter luisteren." Ze gaf met een vriendschappelijk duwtje.

~| Jack Beckeans |~
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Ik heb me afgezonderd in het toilet. De tranen lopen over mijn wangen.
Ik weet niet eens waarom ik huil. Ik weet alleen dat ik jaloers ben op wat iedereen heeft.
Wat iedereen heeft dat ik niet heb: Liefde. En daar kan geen drank mij mee helpen.

xx- Jane -xx
maike0090

Het was supergezellig. Daar had ik geen alcohol voor nodig. Ik was melig door de vermoeidheid. We geinden er wat op los. De barman werd geloof ik een beetje chagrijnig door ons. Maar het kon ons niets schelen. Ik legde mijn hoofd op Jacks goede schouder. Ik legde mijn arm rond zijn middel.
`zullen we terug gaan,´ stelde ik voor, `want als jullie me zo moeten tillen omdat ik slaap schiet het ook niet echt op,´ zei ik met een brede grijns. Jack en Lucas knikten.

LIA
Afbeelding
Jozz

"Laten we inderdaad maar snel gaan, want als we Lucas daar nog bij moeten tillen omdat hij dronken is wordt het sowieso niks, want ik moet ook ondersteund worden!" Het was inderdaad heel leuk. Ik hoopte dat Cwen het schip nog even hier liet liggen, we hebben toch genoeg voorzieningen voor de komende tijd.

~| Jack Beckeans |~
caesar11111

Tussen het drinken door waren die twee over mij voortdurend aan het flirten.
Ik draaide mijn ogen en zuchtend nam ik weer een slok van de rum, waarom ergerde ik mij hier zo aan, miste ik Eastred....
Ik schudde mijn hoofd, ik was niet toe aan liefde, niet met mijn verleden maar waarom verlangde ik dan zo naar haar ... ?
Ik merkte dat mijn flesje reeds leeg was en bestelde er een nieuw.
Lia en Jack beslissen om door te gaan, niet tot mijn grote spijt want ik was hun gekweel al meer dan beu.
In mijn eentje zat ik nu op een kruk, was Eastred er toch maar ...

-Lucas Folcalor-
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Na mijn tarnen te hebben gedroogd, water in mijn gezicht te hebben geplenst en mijn haar in model gebracht te hebben stap ik naar buiten. De anderen vragen zich vast af waar ik ben.
Niet dus, denk ik als ik weer in een lege kroeg stap.
Ze hebben 'm gewoon gesmeerd!
Ze zijn ervandoor gegaan zonder mij!
Zonder ook maar één seconde na te denken over wat ik mezelf aanricht ren ik de kroeg uit, het bos in.
Opnieuw worden mijn wangen nat door de tranen.
Niet wetende dat er toch iemand was: Lucas.

xx- Jane -xx

Laatst gewijzigd door Hikari-desu op vr 14 jan 2011, 22:42, 1 keer totaal gewijzigd.

maike0090

Lucas besloot om te blijven, maar Jack en ik waren moe. Het ondersteunen van elkaar ging niet zo goed want we vielen steeds bijna om.
`Jack dit werkt niet zo,´ zei ik lachend.
`hou vol mijn liefste, het schip is in zicht,´ antwoordde Jack dramatisch. Ik lag dubbel waardoor we nog minder opschoten. Maar uiteindelijk zagen we inderdaad het schip liggen. We strompelden er onhandig naar toe. Aangezien Jacks kamer het dichts bij de ingang was besloot ik om maar bij hem te blijven vannacht. De nacht die toch niet lang meer duurde, trouwens. We gingen naast elkaar liggen in zijn hangmat en ik kroop dicht tegen hem aan.

LIA
Afbeelding
Luc

" HOE DURVEN JULLIE ZONDER MIJ NAAR EEN KROEG TE GAAN !" schreeuwde ik lachend in de deuropening van de kroeg , ik barstte in lachen uit en ik wist niet waarom. Ik ging bij het groepje zitten en schreeuwde snaar de barman" een dubbele whisky!" inmiddels waren Lia en Jack ervandoorgegaan

Jowl Saggins --
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

"Hey, als je nu niet wilt antwoorden hoeft dat niet, hoor...Echt niet..." zeg ik met tranen in mijn ogen tegen Cwen. Ik loop mijn kajuit uit en loop even rond. Op een gegeven moment kijk ik in de kroeg waar ik een schreeuwend groepje aantref. "H-H-H-H-H-H-H-H-H-H-H-H-H-H-Ho-i-i.." zeg ik.

~Ayme :)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten