oeh, ik ben er vandaag achtergekomen dat dit de enige site is waar ik op school op kan, dus als ik eventueel alles af heb deze week (wij maken huiswerk op school.. ) dan ga ik maar eens lekker ff kijken wat er allemaal gebeurt hier zo..
en verder was het echt gewoon saaaaaai op school.. Het is dat ik niet in slaap viel
Klaar met mijn huiswerk, was gelukkig niet zoveel. Nog ff snel naar de bieb gefietst en toch maar Matilda gehaald die ik per ongeluk had terug gebracht. Morgen een boek presentatie in het Engels Hopen dat het goed gaat.
Ik heb alweer een nieuwe nagellak van Herôme W.I.C. gekocht
Even kijken welke kleur het is, 58 Chicago. Wel een beetje nude, maar hij glimt mooi. Ben echt blij
&misschien verslaafd aan nagellak
yippeh
geen huiswerk voor morgen :3
en volgende week en de week erna ook geen huiswerk :3 for sure :3
naja, binnen kort wel gewoon veel toetsen, vrijdag 2 proefwerken en donderdag proefwerk en so's
en ik MOET leren
Ik. Moet. En. Zal. De. 3e. Klas. Niet. Over. Doen.
@ Nona: Die potjes zijn best duur, 9 euro, je kan beter 2 tegelijk kopen (iig bij de Douglas en op de site is dat zo), dan betaal je 12 euro voor 2! Zeker als je dat vaak doet, 6 euro is best veel.
V Oh dan zijn ze goedkoper geworden, iig toen ik ze kreeg waren ze zo duur. Maar ik zie net op de site dat ze idd 7,50 zijn, maar je hebt ook leuke setjes voor 10 euro.
Op de overblijf schoot iemand keihard met de bal tegen mijn been, ik zo boos naar al die jongens kijken. Ze wezen allemaal naar R de kleinste. Ik zei zo; "TEGEN DE MUUR!" Hij niet tegen de muur, gris ik hem bij zijn capuchon en smijt ik hem keihard tegen die muur aan. daarna wou hij nog niet luisteren, duwde ik hem omver, en smeet ik hem op de grond.