De afgelopen dagen hebben we in delen van Nederland nog te maken gehad met wat laatste stuiptrekkingen van de winter. Aan de reacties van veel mensen te zien is iedereen dat nu wel een beetje zat. Daarom vandaag alvast een lekkermakertje voor iedereen. En probeer dit vooral voor je te zien. Geniet er van:
Het was een volmaakte zomerdag: de zon scheen, er stond een windje, de vogels zongen en de grasmaaier was stuk.
wimhuiskamp schreef:De afgelopen dagen hebben we in delen van Nederland nog te maken gehad met wat laatste stuiptrekkingen van de winter. Aan de reacties van veel mensen te zien is iedereen dat nu wel een beetje zat. Daarom vandaag alvast een lekkermakertje voor iedereen. En probeer dit vooral voor je te zien. Geniet er van:
Het was een volmaakte zomerdag: de zon scheen, er stond een windje, de vogels zongen en de grasmaaier was stuk.
Sorry dat het weer even een paar dagen heeft geduurd. Ik ben volop bezig met de laatste loodjes van de finale-opdracht van de Build my Dream wedstrijd op het EA-forum. Dat zal de komende dagen ook nog wel even zo zijn. En voor het eerst geeft het spel daarbij ook nog de nodige problemen; waarschijnlijk een foutieve download of zo.
Toch weer even een spreuk/uitspraak. Een paar dagen terug had ik het al even over de zomer. Daar wil ik nog even op doorgaan. Het is namelijk ook de periode waarin de meesten van ons op vakantie gaan. En vakantie op zich kan weer de nodige problemen geven. Houdt vooral het volgende in de gaten, als jullie gaan. En, oh ja, alvast fijne vakantie (dan kan ik dat niet meer vergeten ):
90% van de vakantiegangers staat bij terugkomst in het rood. Het overgrote deel daarvan heeft te weinig zonnebrandolie als oorzaak.
Vorige week had ik het even over dat, wat je kunt doen als je deurbel onverwacht gaat. Doe dan je jas aan. Maar bedenk dan wel, wanneer je met je jas aan naar de deur loopt het volgende:
De perfecte gast komt keurig op tijd – met een doos bonbons.