Ik liep met Tiffany over het dak, het grind kraakte onder onze zolen. Aan de rand gingen we zitten. Ik had lucifers op zak, en Tiffany brak wat takken af van een boom die tot aan het dak reikte. Ze legde het op een hoop en ik stak het aan.
"Ons kampvuurtje." Zei ik zachtjes.
"Op het dak onder de sterren." Glunderde Tiff. Ik haalde mijn gitaar uit de hoes en begon het deuntje van vanmiddag te spelen.
Hoewel we een vuurtje hadden was het toch best koud hier boven. Tiffany kroop dicht tegen me aan en legde haar hoofd op mijn schouder. Samen keken we naar de sterren en het vuurtje, terwijl ik steeds mooie melodieën speelden.
---------------------------------------
EDIT-----------------------------------
---------------------------------------
Ik zette nu een heel rustig deuntje in. Het knetteren van het vuur klonk door de klanken van de snaren door. Er waait een windvlaag over het dak. Tiffany kruip nog dichter tegen me aan.
"Ik wordt een beetje slaperig." Zegt Tiffany terwijl ze met een haarlok van me speelt.
"Oké, ik stop er ook mee." Zeg ik. Ik leg de gitaar weg.
"Jacob.."Fluistert Tiffany. Ze kijkt naar beneden en bloost.
"Ja.." Zeg ik met een trillende stem. Tiffany zucht diep.
"Ik vind je leuk.. heel leuk." Zegt ze zachtjes, maar ze kijkt me wel aan. Het vuur knettert, het is net mijn hart, het brand van verlangen.
"Je bent zo lief." Antwoord ik met een glimlach. Ik trek haar mee achterover om naar de sterren te kijken, maar mijn arm raakt mijn gitaar en die valt met een harde klap op een balkon. Ik hoor een krijsende stem van Bianca.
Tiff en ik rennen schaterend naar beneden, door het penthouse naar het schoolplein. Aangekomen bij mijn tent stoppen we met lachen, ik kruip naar binnen.
"Blijf je vannacht hier?" Vroeg ik zachtjes. Tiffany twijfelt, ik pak haar hand. "Je hebt het hartstikke koud!" Tiffany lacht verlegen en kruipt ook de tent in. Ik geef haar de deken. "Die hoef ik niet."
Tiff geeft me een nachtzoen. "Lekker slapen."
"Jij ook." Antwoord ik zachtjes. Als de eliten hier achter komen... dacht ik. Geen tijd om daar aan te denken.
Hand in hand vallen we in slaap.
-=- Jacob Orchid -=-
KR
Laatst gewijzigd door Jozz op di 01 mar 2011, 00:52, 3 keer totaal gewijzigd.