Nina schreef:Yay, het was hardstikke gezellig met mn beste vriendin Nu even alle topics een beetje doorlezen, want na drie dagen loop ik weer een beetje achter
eergisteren om 06:00 opgestaan, gedoucht aangekleed en rond 07:00 naar het ziekenhuis gegaan. Ik werd bij de receptie doorgestuurd naar de vierde verdieping en kreeg een bed bij het raam <3 Jaj. Rond half 8 kreeg ik de weg werp kleding die ik aan moest doen en alvast een infuus in mijn hand. Dat zit echt zoo irritant : Kwart voor 8 werd ik klaar gemaakt in de OK en werd tien minuten later opgehaald door 2 hot boys. :mrgreen: ik had echt zoiets van; waarom zien jullie mij in deze toestand Naja toen kreeg ik de narcose en voelde ik alles draaien en vanaf die tijd weet ik niks meer tot ik rond 10 uur wakker werd. De zusters zeiden teon ik beetje aan het bijkomen was en ze mij hadden verteld dat ik morfine had gehad dat ik zei; yeah morfine woehoee! Kan ik ook niks van herinneren Naja toen ik bij was mocht ik weer terug naar mijn kamer en heb niet meer geslapen tot midden in de nacht. De pijn valt nog wel mee, alleen met slikken als je tijdje niet drinkt of praat (of als je niet aan de pijnstillerszit) wordt het wel erger. Heb eergister avond 2 broodjes gegeten (zusters waren verbaasd) en gister 2 bolletjes. alleen nu durf ikhet niet meer. het begint met de dag meer pijn te doen. plus het kost nogal veel energie...
@jozz: ik was heel zenuwachtig toen ik mij moest omkleden naar OK kleding en toen ik naar de OK klaar maak kamer werd gebracht begon ik nog meer zenuwen te krijgen. Maar heb ze weten te onderdrukken maar de zuster vond wel dat ik klamme handjes had haha. ik zo; dat is naar mijn idee wel logisch als je voor het eerst wordt geopereerd! en sinds de narcose en morfine weet ik niets meer tot ik bij kwam:P
En mijn dromen om naar Japan te gaan zijn voorlopig even bevroren, een vriendin van een vriendin van mij is net gisteren aangekomen in japan. En ze heeft haar nog niet te pakken gekregen...