Zielig doen helpt niks, en morgen hoef ik niet te gymmen, mijn ouders schrijven een briefje. Ik heb 3 spijkerbroeken gekocht
Da's echt veel!
En door al dat lopen is mijn knie echt verrot, ik loop echt heel ongelukkig, en we hebben helaas geen krukken in huis
Simmielove schreef:Zielig doen helpt niks, en morgen hoef ik niet te gymmen, mijn ouders schrijven een briefje. Ik heb 3 spijkerbroeken gekocht
Da's echt veel!
En door al dat lopen is mijn knie echt verrot, ik loop echt heel ongelukkig, en we hebben helaas geen krukken in huis
Hebben jullie soms wel eens het gevoel dat je alles fout doet en dat niemand je begrijpt?
Sommige mensen hebben een hekel aan emo's omdat ze problemen hebben die hun niet hebben, LAAT ONS en LEAVE US ALONE
laat iedereen in hun waarde, ons dus ook
ik ben dan geen emo, maar ik vind het onzin om je dan met andermans problemen te bemoeien. Als je je ermee bemoeit vind ik dat je dan op z'n minst moet proberen te helpen, maar aangezien de meesten dat niet doen vind ik dat ze geen recht hebben om dan zoiets te zeggen
Ik ben 100% emo
Op dit moment heb ik roze haar met roze tijgercoontails (heb ze gister erin gekregen!!) maar het is ook wel dat mensen me uitschelden als ik over emo begin omdat ik het zelf ben..
Mijn beste vriendin zegt ook.. ik snap je soms niet, maar ik heb ADHD + Pfeiffer, ik ben het ene moment heel druk en het andere moment kan ik zo in slaap vallen Dat is soms ook wel raar, maar echt raar ben ik niet.
ja maar echt he!! Op mijn school laten ze niemand in hun waarde, het is dat ik vaak agressief ben en op iedereen spring want anders hadden ze me al helemaal kapot gemaakt.
Ik had vandaag ook dat k*t joch uit mijn klas haast geslagen;
We zaten dus bij Muziek hw te maken, hij zat voor me, en naast 'm zijn 'meeloper', en naast me zat nog een jongen.
Op een begeven moment staat k*t joch op en gaat met jongen staan praten, maar hij stond bij mijn computer. Ik negeerde hun en ging verder met hw, tot mijn scherm zwart word, k*t joch gaat staan grinniken, "houd er verdomme me op", zeg ik, k*t joch zet mijn pc weer aan maar gaat door praten met jongen en lachen met meeloper.
Is mijn pc haast opgestart, word het scherm weer zwart, ik pislink, "houd verdomme op! Ik vind het niet leuk! Zoek lekker een ander slachtoffer!", ik hem dus haast slaan, hij gaat geschokken&half lachend zitten. Mijn pc start weer op, bleven ze maar lachen (dit was nog het leukste ) ben ik het tegen de leraar gaan zeggen, en nou mag hij niet meer in het pc lokaal en hij is de klas uitgestuurd. Als hij nog 1x wat doet hoeft hij helemaal niet meer te komen