Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 175 van 250

Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Wat wil je kwijt.

godver...
Mark heeft me gemept...
Doet pijn....
Als ik straks een blauw oog heb kan mark wel meer verwachten dan wat ik laatst heb gedaan.
:cursing
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Zielig doen helpt niks, en morgen hoef ik niet te gymmen, mijn ouders schrijven een briefje. Ik heb 3 spijkerbroeken gekocht :O
Da's echt veel!
En door al dat lopen is mijn knie echt verrot, ik loop echt heel ongelukkig, en we hebben helaas geen krukken in huis :'(
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Simmielove schreef:Zielig doen helpt niks, en morgen hoef ik niet te gymmen, mijn ouders schrijven een briefje. Ik heb 3 spijkerbroeken gekocht :O
Da's echt veel!
En door al dat lopen is mijn knie echt verrot, ik loop echt heel ongelukkig, en we hebben helaas geen krukken in huis :'(
Sterkte. ;)
Afbeelding
Snooki
Mest analist Mest analist

Hebben jullie soms wel eens het gevoel dat je alles fout doet en dat niemand je begrijpt?
Sommige mensen hebben een hekel aan emo's omdat ze problemen hebben die hun niet hebben, LAAT ONS en LEAVE US ALONE
laat iedereen in hun waarde, ons dus ook
''Forever and Always''
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

ik ben dan geen emo, maar ik vind het onzin om je dan met andermans problemen te bemoeien. :S Als je je ermee bemoeit vind ik dat je dan op z'n minst moet proberen te helpen, maar aangezien de meesten dat niet doen vind ik dat ze geen recht hebben om dan zoiets te zeggen :sleep
Emma

Hmm ik heb een vriendin (is hardcore emo)
Maar bij haar zit toch echt wel een steekje los.
Ik ga niks zeggen maar ik help haar wel gewoon.
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Liza

ik ben gewoon scene, ofnaja, mijn stijl lijkt erop. :D
Maar ik vind scene queens ook zo gaaf enzo. :D

V FOTO FOTO. :$

Laatst gewijzigd door Liza op do 10 mar 2011, 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Snooki
Mest analist Mest analist

Ik ben 100% emo :P
Op dit moment heb ik roze haar met roze tijgercoontails (heb ze gister erin gekregen!!) maar het is ook wel dat mensen me uitschelden als ik over emo begin omdat ik het zelf ben..
Mijn beste vriendin zegt ook.. ik snap je soms niet, maar ik heb ADHD + Pfeiffer, ik ben het ene moment heel druk en het andere moment kan ik zo in slaap vallen XD Dat is soms ook wel raar, maar echt raar ben ik niet.
ja maar echt he!! Op mijn school laten ze niemand in hun waarde, het is dat ik vaak agressief ben en op iedereen spring want anders hadden ze me al helemaal kapot gemaakt.
''Forever and Always''
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik had vandaag ook dat k*t joch uit mijn klas haast geslagen;

We zaten dus bij Muziek hw te maken, hij zat voor me, en naast 'm zijn 'meeloper', en naast me zat nog een jongen.
Op een begeven moment staat k*t joch op en gaat met jongen staan praten, maar hij stond bij mijn computer. Ik negeerde hun en ging verder met hw, tot mijn scherm zwart word, k*t joch gaat staan grinniken, "houd er verdomme me op", zeg ik, k*t joch zet mijn pc weer aan maar gaat door praten met jongen en lachen met meeloper.
Is mijn pc haast opgestart, word het scherm weer zwart, ik pislink, "houd verdomme op! Ik vind het niet leuk! Zoek lekker een ander slachtoffer!", ik hem dus haast slaan, hij gaat geschokken&half lachend zitten. Mijn pc start weer op, bleven ze maar lachen (dit was nog het leukste xD) ben ik het tegen de leraar gaan zeggen, en nou mag hij niet meer in het pc lokaal en hij is de klas uitgestuurd. Als hij nog 1x wat doet hoeft hij helemaal niet meer te komen :D

Zo naar m'n tante, doeii allemaal :)!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Ixors
Oplichter Oplichter

^Spijtig dat je hem niet echt had geslagen haha, dat kan soms deugd doen. En veel plezier bij je tante!

Ik ga zometeen naar een vriendin logeren & dan gaan we allemaal filmpjes maken, echt lollig.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten