^ hij is wel aardig hoor, maar ik vind hem verder maar een vreemde gast.
Hij klaagde altijd dat we te druk binnenkwamen, dus heeft hij een zogenaamd "stappenplan" gemaakt en uitvergroot op A3 formaat, supervaak uitgeprint en door het hele lokaal gehangen O.O en dan verwachtte hij dus dat we rustiger gingen doen O.O
Hikari-desu schreef:^ hij is wel aardig hoor, maar ik vind hem verder maar een vreemde gast.
Hij klaagde altijd dat we te druk binnenkwamen, dus heeft hij een zogenaamd "stappenplan" gemaakt en uitvergroot op A3 formaat, supervaak uitgeprint en door het hele lokaal gehangen O.O en dan verwachtte hij dus dat we rustiger gingen doen O.O
Bij ons accepteert ie alles omdat ik op zo'n speciale school zit voor mensen met autisme en andere zooi.
Ik, nog (relatief ) rustig, erger me kapot aan die leraar die niks doet terwijl een paar idioten letterlijk over de tafels lopen en keihard schreeuwen. Verder is ie wel aardig, ofzo. Maar morgen zie ik 'm weer dus dat gaat lachen worden
Hikari-desu schreef:^ hij is wel aardig hoor, maar ik vind hem verder maar een vreemde gast.
Bij ons accepteert ie alles omdat ik op zo'n speciale school zit voor mensen met autisme en andere zooi.
Ik, nog (relatief ) rustig, erger me kapot aan die leraar die niks doet terwijl een paar idioten letterlijk over de tafels lopen en keihard schreeuwen. Verder is ie wel aardig, ofzo. Maar morgen zie ik 'm weer dus dat gaat lachen worden
Ik heb ook een keer zoiets gedaan maar dan precies andersom
ik ben juist onder een tafel gaan zitten en heb daar nederlands zitten leren
Ik wil kwijt dat ik nu een heel droog spelletje doe op MSN.
Je geeft de ander een afkorting bijv; rtipoklhdtoperdasvnbml
En dan moet je er een zin van maken; Rooie tinten in paarse onderbroeken kunnen lang handen dragen tot op prachtige Engelse rassen die als sokken van nu blauwe mobieltjes leven
Hier 1 voor het alfabet: Altijd bij Chantals deegroller en Franks gehoorapparaat hangen in Jan's kleine lamp mooie narsissen omdat Piet qua ras steeds tegen uilen van Windo Xian Yust zeikt.
Probeer maar eens, is echt grappig. ;p
Ik ben gebleseerd mijn knie
De moeder van mijn vriendin voelde er na paardrijden aan e. Ze zei ook dat me knie warmer is.
Ik loop nu echt ongelukkig, ze zei wel dat ik me voet plat moet neerzetten, o dat ik ander kramp krijg, maar dat is echt moeilijk !