Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1560 berichten • Pagina 18 van 78

Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Ik zat in een klein steegje. Het was donker. Ik was snel weggegaan.
Toen ik weg was gegaan had ik voetstappen gehoord en was ik snel hier naartoe gerend.
Ik hoorde voetstappen. Nu hoorde ik vrouwenvoetstappen. Ze konken ritmisch en teer. Een echt edelvrouwtje dus.

~Cwen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Jozz

"Haha Eastred wordt wakker." Lachte ik. Maar Eastred bleef stug liggen. "Dan niet." Zei Jowl.
"Lia!" Riep ik. "Kunnen jullie dat niet vaker doen?"
De meisjes giechelden, volgens mij is dit wel voor herhaling vatbaar.

~| Jack Beckeans |~
ladyygaga77
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Ik kijk de hele tijd naar Jowl. Wat is ie toch leuk denk ik. Ik neem nog een rum. Ik zit naast Jack die tegen mij zegt "ik heb jou nog nooit in een jurk gezien!" Ik wordt rood "klopt ik heb er ook bijn nooit een aan".

-Emerild-
Afbeelding
I wish love could last forever.
maike0090

"Natuurlijk! Als jij dat wil Jack," antwoordde ik lachend. Ik had lang niet meer zo gelachen als nu. Voor deze avond waren mijn lijf en geest krampachtig, nu weer warm en soepel. Ik wilde dat dit voor altijd zo kon blijven!

***LIA***
Afbeelding
Emma

Eve kwam de hoek om lopen. "Meis wat is er aan de hand?" Vroeg ze. Ze hield mijn hand vast en ging door haar knieën om me goed te kunnen zien. "Kom is ik neem je mee naar mijn huis en dan zal ik je nog mooier proberen te maken." Ik liet me meesleuren naar het huis van Eve. Ze gooide de deuren open en sleurde me naar haar badkamer. Ik ging zitten. Er werden krulspelden in mijn haar gedraaid. Lichtjes werd er iets op mijn gezicht gesmeerd. Toen de krulspelden eruit werden gehaald leerde eve me lopen.
Ik keek in de spiegel. Als ik dezelfde kleur haar had gehad had ik Jane kunnen zijn.
Ik slikte. Eve duwde me in een of andere koets en ik werd teruggereden naar de bar. Ik had het nu net zo goed het bal kunnen noemen. Ik liep naar binnen. Een paar mensen keken naar me. Die stootten weer iemand anders aan en die wezen naar mij. Ik liep naar de opgezette Catwalk en probeerde Eve's loopje. Hopelijk zag het er een beetje uit.

~Cwen
Afbeelding
ladyygaga77

Ik stond versteld toen ik Cwen zag. Ik rende naar haar toe "Cweeeeeeeen,je ziet er nu nog mooier uit!" zei ik opgewonden. "Dankje" zei ze verlegen terug. Ik gilde "LANG LEVE DE KAPITEIN VAN DE BLACK ROSE". En iedereen gilde mee.

-Emerild-
Afbeelding
maike0090

Cwen zag er geweldig uit. Ik had een idee. Ik draaide Cwen een paar keer in het rond en wist het toen zeker.
"Ben zo terug," zei ik en ik holde naar mijn kamertje. Ik plunderde de lades. Waar was dat ding nu toch? Ah hier, gevonden. Ik snelde terug naar Cwen.
"Wat heb je daar, Lia?"
"Vertel ik je niet. Ogen dicht."
Cwen gehoorzaamde, ook al vond ze het niet prettig. Ik speldde de broche op haar kraag en bekeek het resultaat. De broche was practig. Het was een chinese draak, geheel bezet met glinsterende stenen.
"Oké Cwen. Ik ben klaar."
Cwen bekeek de broche.
"Hij is prachtig Lia! Hoe kom je hier aan?" Ik haalde mijn schouders op.

***LIA***
Afbeelding
Emma

"Dankje meiden." Lachte ik. "Het is fijn om een keer een meisje te zijn. Al eens een keer een jongen gek gemaakt?" Vroeg ik. Emerild en Lia schudde hun hoofd. "Let op!" Ik liep op Jowl af. Ik ging bij hem op schoot zitten. "Hoi Jowl" Ik gaf hem een knipoog. Ik pakte een glas rum en dronk het op.
Jowl slikte.

~Cwen
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

"Laat me gewoon even, Ayme." Mompelde ik,"ik ben gewoon een enge persoon. Noem eens iemand op die niet naar het uiterlijk kijkt!"
Ayme leek te twijfelen. "Wat zou je doen als de geruchten waar waren, dat ik de galg heb overleeft, 2 keer?"
Geen antwoord.
"Zal ik je eens wat vertellen, ze zijn waar! Ik ben gewoon een ziek monster, Oké! Laat me nu alsjeblieft alleen."
Het bleef even stil maar als snel werd de deur achter me dicht gegooit. En ik had een geheim vertelt.... Het galgenmeisje bestaat echt..

~Willow Smidweed~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
maike0090

Ik lachte om Cwen. Ik stootte Emerild aan.
"Goh Emerild, probeer jij dat eens," zei ik extra hard en ik wees naar Jowl. Emerild bloosde. Stap 1 was gezet.
Ik glimlachte bemoedigend naar Emerild en wenkte Cwen.

***LIA***
Afbeelding
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik stond weer buiten. Wat ik zou doen als ze echt de galg heeft overleefd? Haar steunen. Veel. Haar helpen, en samen gezellige dingen doen, ook met Cwen. Ik ken haar naam niet eens, maar ik wil het leven van het Galgenmeisje opfleuren.

~Ayme
Afbeelding
ladyygaga77

Ik liep naar Jowl toe en ging bij hem op schoot zitten. "En vertel wat vind je van mijn jurk" vroeg ik aarzelend. Lia maakte rare gebaren en daar moest ik om lachen. "Uhm...nou Uh ja wel mooi hoor" zei hij blozend.

-Emerild-
Afbeelding
maike0090

Ik begon te seinen en te springen maar volgensmij snapte Emerild het niet helemaal. Puh, iedereen in China zou het hebben begrepen. Misschien omdat het chinese tekens waren... Naja hoe dan ook, ik ging het eens bij Jack proberen. Ik liep naar hem toe en sprong bij hem op schoot.
"Zeg, dappere piraat van me, heeft die schouder nog verzorging nodig," fluisterde ik in zijn oor. Ik moest me inhouden om niet in lachen uit te barsten. Mijn gezicht moest er vast heel mallotig uit hebben gezien want Cwen lag helemaal dubbel

***LIA***
Afbeelding
Emma

"He gekkie rot eens op. " lachte ik. Ik gaf Emerild een duwtje.
Ik legde mijn Hoofd In Jowls nek. Het werd steeds gekker.
Emerild en ik zaten echt melig te wezen. Wie er nou op schoot mocht blijven zitten bij Jowl.
Ik voelde in me de rum overnemen. Het werd nog gekker toen ik een fles achterover klokte.
Ik zette mijn knieën Op de benen van Jowl en Kuste hem.
Jowl leek verbaasd. Maar drank doet rare dingen met je. Emerild liep kwaad weg.
Ineens begreep ik het. Ze had een oogje op Jowl.

~Cwen
Afbeelding
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Geen 5 seconden nadat Ayme de deur uit was, werd er weer geklopt, boos deed ik open; "Wat!" Schreeuwde ik. Ik zag dat Ayme voor de deur stond, "ik..ik wil je wat vragen." Zegt Ayme blozend.
"Wat!"
"Nou...wat..wat is je echte naam?"
Mijn echte naam? Ik stond even stil.
"Vraag maar aan Cwen, doeii!" Antwoordde ik en ik smeet de deur voor haar gezicht dicht. Ik zette een stoel zo, zodat niemand binnen kon komen.
Ik liep naar mijn kast en pakte het kistje, ik opende hem en pakte de brief die erin zat. Deze brief was van mijn opa. Ik las hem nog een keer door.

~Willow Smidweed~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Emma

Ik liet Jowl snel los en ik sprong weer op de grond. "Het was gezellig Jowl! Doeeeeg!" Snel maakte ik me uit de voeten en ik liep naar Emerild.

~Cwen
Afbeelding
ladyygaga77

Ik rende hard naar het schip toe. "Aaaaaarg, waarom moet ze dat toch doen" schreeuwde ik. En toen barstte ik in huilen uit. Lia kwam aangerend en gaf me een knuffel "Ze..ze.heeft...het voor me WHAHAHA" en ik huilde keihard.

-Emerild-
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten