Ben benieuwd
Hoop dat het gaat lukken met het spel.. want heel veel begrijp ik er nog neit van.. maar dat zal halvewege wel komen haha
@Hikari..
Maar als je het nou vergeet neer te zetten.. kan je het dan ook gewoon in je bijschrift neerzetten.. aangezien ik nog wel eens vergeetachtig ben
Laatst gewijzigd door SunShineMimi op zo 27 feb 2011, 12:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn nieuwe gebruikersnaam is Anna.
Ik ben dus afbuiter. Maar dat zie je ook wel in mijn sig.
Dus haal het niet door de war. Zie mij gewoon aan als afbuiter. Alleen nu een andere gebruikersnaam.
ik moet nog onwijs veel voor school doen dus ik zal er niet elke minuut bij zijn. Wel ga ik proberen zoveel mogelijk te doen.
ik heb trouwens switchlinkjes aangemaakt, die staan in de allerleerste posts van de topics. Zo kun je snel switchen van topic, zonder het helemaal op hoeven te zoeken.
Ik vindt het allemaal maar knap dat jullie zo snel kunnen typen en dat het verhaal dan ook klopt.. ahaha ik moet eerst bedenken wat ik ga neerzetten en jullie posten zoooo snel dat ik niet eens de kans krijg om te typen:P hahaha moet alles ook nog eens lezen anders snap ik er niks meer van hahaha:)
ik heb de momenten van de moord- en stemrondes iets aangepast. Vanavond= Moordvrij
Morgen = Moordronde
dinsdag = niks
woensdag = stemronde
donderdag = moordronde
vrijdag = niks