Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1560 berichten • Pagina 17 van 78

ladyygaga77
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: Killers of The Caribbean ~Speltopic~

Toen ik zag dat ook Jane zich had omgekleed. Begon ik me ongemakkelijk te voelen, zometeen komt Jowl binnen en ziet hij Jane.En dan zit ik hier maar een beetje met mijn broek en blouse. Ik nam Lia even apart. "Uhm Lia heb jij nog een jurk voor mij?" vroeg ik voorzichtig.

-Emerild-
Afbeelding
I wish love could last forever.
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Ik bonkte met mijn hoofd op de tafel en liep weer weg. Ik ging op de relling zitten. Het was rustig hierzo, het hielp me om dingen weer te herinneren. Ik sloot mijn ogen, en glimlachte, ik had geprobeert zelfmoord te plegen,maar waarom heb ik het niet gedaan? Wie geeft om me? Iedereen negeert me. Misschien, ik open mijn ogen en beweeg mijn benen, de zee was erg helder. Misschien moest ik me gewoon laten vallen.
Ik schuif wat naar voren, de wind blaast in mijn gezicht en het water is niet eens zo koud! Vrolijk zwem ik een tijje rond, totdat ik boven kom, het schip was al ver weg. Ik keek naar rechts... Daar was het vasteland.. Waar zou ik naartoe gaan?
Misschien toch..of...
Nee, ik ging naar het schip, daar had iedereen de zelfde rechten.. Nuja, bijna iedereen dan. Ik had wel rechten maar werd genegeerd.
Ik klom weer op het schip en kneep mijn haren uit.

~Willow Smidweed~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Luc

Ik had de kroeg gevonden en ging bij de rest zitten " Joe hoee voor mijn een whisky! " schreeuwde ik en sloot ma aan bij de groep Lia en Jane zagen er mooi uit! Ik begon een oogje op Jane te krijgen ik liet het allen niet merken want ik moest denken aan mijn reputatie en Jack had overduiderlijk ook een oogje op haar.

-Jowl Saggins--
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Emerild vroeg me om een jurk. Wat ik stiekem heel erg leuk vond! Ik sleurde haar mee naar mijn kamer.
"Let niet op de rommel," zei ik grijnzend. Ik trok mijn kast open en draaide me eens om naar Emerild. Bekeek haar kleur haar en kleur ogen en pakte toen een gelige jurk. Hij was echt heel mooi. Er waren kleine glinsterende steentjes langs de randen geborduurd en hij had een mooie ceintuur.
"Trek deze eens aan?" zei ik. Emerild zonderde zich af. Toen ze terug kwam vielen mijn ogen bijna uit hun kassen.
"Hij staat je geweldig Emerild!" zei ik. We omhelsden elkaar en liepen terug naar de bar

***LIA***
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

"Tuurlijk niet. Ik maak nooit dingen zelf"," antwoord ik verontwaardigd. "Ik heb ze gestolen tijdens de plundering. Er was blijkbaar een heel goede kleermaker."
Jack moet lachen. Ik weet niet of dat komt door het belachelijke orkest of omdat ik een jurk heb gestolen, maar dat kan me eigenlijk niet veel schelen.
"Heb jij dan niks voor jezelf gestolen?" vraag ik.
Op dat moment komt Jowl binnen
"Jowl, kom erbij!" roep ik.

xx- Jane -xx
Emma

Ik kwam al ietsje meer terug naar de normale wereld. Ik zag nu pas dat Jane en Lia zich hadden omgekleed. Ik wandelde richting Eve. Mijn kleren hingen in vodden om me heen. "Hey Eve heb je nog iets voor mij." Ik werd al meteen meegetrokken. Ik kreeg een simpele witte jurk in mijn handen geduwd en ik trok hem aan. Het was mooi. Hij was simpel maar het bovenlijfje was versiert met stiksels in de vorm van vlinders en bloemen. Ik kreeg hakken in mijn handne geduwd. Geweldig. Eve drong de borstel door mijn haar. Ze plantte er een paar speldjes in en ik werd weer weggeduwd. Ik struikelde richting de rest. Jane keek me aan. "Je ziet er goed uit Cwen." Zei ze zacht. Ik keek naar mezelf in de reflectie van het raam. Nu mijn haar was geborsteld had ik blijkbaar slag. Ik staarde naar mezelf. Ik voelde me niet mezelf.
Ik zag er mooi uit. ik had er al in de jaren dat ik op The Black Rose zat nooit Mooi uitgezien.
Er rolde tranen over mijn wangen.

~Cwen

Laatst gewijzigd door Emma op vr 14 jan 2011, 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Jozz

"Misschien heb je ze laten maken." Antwoordde ik op Jane. "Ik heb geen kleren gestolen, ik had het de vorige keer al gedaan. Maar die zijn wel niet zo mooi als die van jullie."
Jowl kwam er bij zitten, ik schoof een drankje naar hem door.

~| Jack Beckeans |~
ladyygaga77

OMG wat was ik blij met deze jurk en wat lief dat Lia me dat gaf. "Lia ik vind je heel aardig" zei ik verlegen. "Ik jou ook"zei ze terug. "Weetje waarom ik een jurk wou?" vroeg ik aan haar. "Omdat je het leuk vind?" zei ze terug. "Nee omdat ik Jowl leuk vind en ik weet dat hij Jane leuk vind" zei ik snel.

-Everild-
Afbeelding
maike0090

Jowl was inmiddels ook gearriveerd en Cwen had zich om gekleed. Jack had gelijk. We konden zo een modeshow in. Plots kreeg ik een idee! Ik sleurde alle meisjes mee en begon te overleggen.
"Laten we een modeshow nadoen," zei ik met een glimlach. De anderen waren het er mee eens. We schoven tafels en stoelen opzij. Ik liep naar het bandje toe en vroeg om vlotte muziek. De mannen keken nieuwsgierig naar ons. Ik ging als eerst. Ik schudde met mijn heupen en deed extra overdreven. Voor het eind van de "catwalk" lag ik al dubbel

***LIA***
Afbeelding
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Voorzichtig sluip ik de kroeg binnen. Ik moet wat drinken, maar niemand mag me zien. Helaas heeft Jack goede ogen, en roept door de kroeg heen.
"Eastred! Kom er gezellig bij!"
Ik slaak een diepe zucht, en geef hem dan een geforceerde lach. Ongemakkelijk ga ik bij de andere zitten. "Een van de sterkste whiskeys graag," fluister ik. De barman grinnikt, en begint in te schenken. Jack kijkt me raar aan.
"Dat doe jij normaal nooit." merkt hij op.
Ik slaak een zucht, en neem mijn eerste slok. "Ik wil er niet over praten."
Jack lacht blaffend, en slaat me vrolijk op de schouder. "Wat jij wilt!" zegt hij lachend.
Ik lach ongemakkelijk terug, en kijk naar het groepje mensen om me heen.

~ Eastred March
Afbeelding
Terug!
Emma

Ik moest stoppen met huilen. iK kneep in mijn vuisten.
Lia had het geweldige idee om een modeshow te houden. Ik beet op mijn tanden en deed mee.
Ineens zag ik de man van de baai zitten. Ik draaide me om en rende hard weg. De Bar uit.

~Cwen
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

Eindelijk!
Ik zet mijn mooiste loopje in en kijk zwoel naar de mensen in de bar.
Na een paar poses te hebben aangenomen, schud met mijn krullen en loop ik weer terug. Heerlijk al die aandacht.
"Dat ging nog best goed!"merkt Evirild op.
"Weet ik. "

xx- Jane -xx
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

"Geeft niet." Mompel ik. "Ik ben gewoon een vreselijk mens."
Ayme had tranen in mijn ogen toen ze me zag. Ik stromde langs haar heen, naar de slaapvertrekken. Voor mijn deur liet ik me vallen en barste in snikken uit.

~Willow Smidweed~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
ladyygaga77

Ik vond het een goed idee van Lia van die modeshow. Alleen een klein probleem ik kan alleen maar als een piraat lopen. Ik nam Lia apart en zei "Lia hartstikke leuk idee maar ik kan niet als een meisje lopen!" zei ik schaamtevol.

-Emerild-
Afbeelding
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

"W-wacht, waar ga je heen?" zeg ik verbaasd. Ik vind het gewoon allemaal zo zielig voor haar. Ik volg haar achterna, loop dezelfde kamer binnen waarin het galgenmeisje naar binnen was gerend, en klop op haar schouder. "Hey, rustig maar. Je bent helemaal geen vreselijk mens." zeg ik.

~Ayme
Afbeelding
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

"Kijk gewoon hoe ik doe!" antwoord ik voor Lia wat kan zeggen.
"Hou je rug recht, hoofd recht, niet sloffen en je armen los."
Eerst kijkt Emirild een beetje verbaasd, daarna knikt ze.
"Zo?"
"Ja, zo. Nee, je rug moet iets rechter. Zo ja."
Ik geef Emirild een klein duwtje.

xx- Jane -xx
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Ik heb niet meegedaan aan de modeshow. Zoiets genants hoef ik echt niet. Al was tussen Jowl en Jack inzitten ook niet echt geweldig. Ik vroeg me af waar Lucas bleef, ik had hem al een tijd niet gezien.
De modeshow was afgelopen, en de mannen waren door het dolle heen. Ik deed ook gezellig mee, en dronk het ene glas leeg na het andere.
Een probleempje: Ik kan niet goed tegen drank.
Na een tijdje viel ik plots in slaap op het tafeltje, tussen Jack en Jowl in...

~ Eastred March
Afbeelding
Terug!

Weergave- en sorteeropties

Gesloten