Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 157 van 250

marlinde
Snode rechterhand Snode rechterhand

Re: Wat wil je kwijt.

Yeeh! dat verhaal gaat echt super :o. niet verwacht dat het zo snel zou gaan. massaproductie: 6 stukken geschreven in een dag op school! onder les. ik dacht: nu ik nietmag slapen ga ik wel kletsen en aan mijn deel van het verhaal schrijven :) . en toen ik met een van mijn vriendinnen die ook meehelpt met het verhaal ( het verhaal heet trouwens Problemen, Problemen & Louise. ik ga niet zeggen waar het over gaat, duurt veel te lang :flapper ) ging kletsen, merkte/zei de juf niks van. maar toen een andere vriendin even naar het dak staarde kreeg zei wel meteen op haar donder :O lekker oneerlijk :glare
het nummer 1 lid van sn is pas... 32.
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

jonges, ik ben ******* verliefd. (Sorry grofe taal gebruik.)

want want, onder de les, zat ik met mijn ketting te spelen en werd ik steeds aangekeken door T. Ik de hele tijd lachen, en hij dacht dat ik met mijn ketting licht maakte, maar dat deed een ander meisje, en ik zo keihard lachen onder de les, ik ben echt verliefd. :$

btw; ga met mijn oppas sims 3 dagboek maken, saampjes dus. :D
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Hmh ik zit er aan te denken om een eigen Domein te nemen, maar ik weet niet hoe ik hem moet noemen. Zucht. Dilemmaaaaa. nee grapje. Ik bedenk wel iets, hoop ik. Dan ben ik tenminste van het gezeur met gratis sites af.

Overigens kom ik weer om in het huiswerk en ga dat morgen middag maar eens af maken, nu echt geen zin meer. Wordt gek van Windows 7 course, windows 7 is zelf leuk. Maar alles op de microsoft manier uitvoeren niet.
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Mijn pols is zwaar gekneusd :(
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Xelles
Beheerder Beheerder

AnsjJ2 schreef:Hmh ik zit er aan te denken om een eigen Domein te nemen, maar ik weet niet hoe ik hem moet noemen. Zucht. Dilemmaaaaa. nee grapje. Ik bedenk wel iets, hoop ik. Dan ben ik tenminste van het gezeur met gratis sites af.
Nouja, je hebt dan een volgende dilema: hosting ^^

Maar ik heb ook mijn eigen domeinen genomen, vind het wel handig :) En niet te vergeten.. simsnieuws.nl staat op mijn naam. Nu maar hopen dat ik die rekening niet vergeet te betalen :sweatdrop
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten