Soms hebben principiële dingen toch nog wel vreemde kantjes. Ben je dierenactivist, maar heb je (misschien uit puur lijfsbehoud) toch nog te maken met het volgende principe. En past dat wel bij jouw principes? Nou, kijk er maar eens naar en oordeel zelf:
De mensen verzetten zich heftiger tegen het dragen van bont dan tegen het dragen van leer, omdat het veiliger is om rijke dames aan te vallen dan een motorbende!
Vandaag maar eens een tip. Je kent dat wel. Na een dag hard werken heb je echt behoefte aan een avond heerlijk alleen (of alleen met je partner). Lekker onderuitgezakt op de bank, voeten op tafel, iets te snacken erbij. En dan gaat opeens de bel. Weg avond alleen. Misschien dat de volgende truc je dan uit de brand kan helpen:
Als iemand bij me aanbelt, doe ik altijd mijn jas aan voordat ik de deur open doe. Tegen minder leuk gezelschap zeg ik: "Sorry, ik moet juist weg." Tegen wel leuk gezelschap: "Wat leuk, ik kom net thuis."
"A man with one eye can see more than a man with two eyes can see. The man with one eye can see the other man's two eyes, whereas the man with two eyes can only see......."
Een man met één oog ziet meer dan een man met twee ogen.
De man met het enkele oog kan allebei de ogen van de andere man zien, terwijl de man met twee ogen maar één oog van de andere man kan zien.