Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

493 berichten • Pagina 16 van 25

Elodie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Re: Wie is de Moordenaar? (Alles bezet, spel kan BEGINNEN!!!

WAT is dit nou toch? Een bomaanslag, en nou hoor ik dat Marica ook vermoord is.

Het wordt tijd dat we eens met zijn allen bij elkaar gaan zitten
Er is een verrader/moordenaar in ons midden. ALS NIEMAND ONS HELPT DE MOORDEN OP TE LOSSEN, DAN MOETEN WE HET ZELF MAAR DOEN.
OMG, ik ben tante geworden
Elodie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Ik verstuurde het volgende berichtje aan al mijn leerlingen en de burgemeester,

hallo allemaal,

school begint weer, morgen om 9 uur verwacht ik iedereen.

aan het berichtje van de burgemeester had ik het volgende zinnetje toegevoegd:

Het zou fijn zijn als u de kinderen wilt ontvangen.

~Amanda
OMG, ik ben tante geworden
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Elodie schreef:Ik verstuurde het volgende berichtje aan al mijn leerlingen en de burgemeester,

hallo allemaal,

school begint weer, morgen om 9 uur verwacht ik iedereen.

aan het berichtje van de burgemeester had ik het volgende zinnetje toegevoegd:

Het zou fijn zijn als u de kinderen wilt ontvangen.

~Amanda
(Nou, dat is toevallig! School begint voor mij morgen ook weer! :flapper )
Afbeelding
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Ik beantwoorde Amanda.
Omdat de stroom helemaal uitgevallen was moest ik het per post doen. Ik schreef dat ik er zou zijn.

gister was Marica weer gaan clubben, gek genoeg is ze niet teruggekomen. Hier moet ik eens rustig in mijn stoel over nadenken.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Ik voelde dat ik los kwam van mijn lichaam... ik probeerde terug te gaan, terug naar mijn lichaam. Maar ik kon het niet volhouden, het was te sterk. Ik liet los, maar aan de andere kant verdween ook het trekken. De persoon rende weg, en mijn lichaam was ook weg. Zou ik nu niet naar de eeuwige landen moeten gaan? Zou ik nu niet moeten verdwijnen van deze stinkende aardbol? Maar er gebeurde niets. Ik bleef een uur staan (zweven eigenlijk), maar er gebeurde niets. Ondanks al het gezuip, was ik ongelooflijk nuchter. Ik had ook geen behoefte meer aan comfort, of voedsel, of wat dan ook. Dit was raar, en vervelend. Ik besloot te proberen of ik nog krachten had. Ik richtte en vuurde. Voor me uit zweefde rare, witte slierten. De lantaarnpaals' licht doofde veel later dan ik het bedoeld had. Ik moest maar eens kijken wat ik met mijn krachten ging doen. In ieder geval terug naar het dorp.
Hehehe...

~Marica
Afbeelding
Terug!
Mastvlag

Hmm... In dit spel is al een tijdje niet meer gepost.
Naja, dan ga ik maar.
---

Zucht.. Niets te doen hier zonder stroom. Er staat geen leuk boek in de kast, de computer doet het niet, he, wacht! ik heb nog radio op batterijen!

Ik pak de radio, maar nee, geen singaal.
Zucht..
Er is echt niets te doen hier.

Ik pak wat te eten, en uit verveling ga ik zitten bladeren in een oud tijdschrift.

John.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Ik gebruik de gangen om mijn weg terug te vinden naar het dorp. Eerst kom ik in de kamer van meneer oetlul. Hij was een of ander financieel tijdschrift aan het lezen... ugh. Ik stuurde een ongure spookwind door de kamer. Ik zag hem rillen, dit werkte dus nog. Ik stuurde mijn magie naar hem, recht het tijdschrift in. Ik mijn magie nam de vorm langzaam aan. Ik trok het tijdschrift uit zijn handen. Ik liet het voor me zweven, een paar meter van hem vandaan. Met bange ogen keek hij naar het tijdschrift. Ineens kreeg ik een kramp, het voelde alsof ik een verkeerde beweging had gemaakt met een spier. Het tijdschrift klapte op de grond. Mijn magie was verzwakt! Verdorie! Ik probeerde het nog en keer (de burgemeester zat nog steeds doodsbang in zijn stoel), dit keer ging het beter. Ik hield het tijdschrift boven zijn hoofd, net te hoog voor hem om het te pakken.
"Wie is daar!" schreeuwde hij, en hij scheen zijn zaklamp recht op mij. Maar het licht ging gewoon dwars door me heen. Zonde van z'n batterijen. Ik liet het tijdschrift op zijn hoofd vallen, en verdween.. zoekend naar het volgende slachtoffer.

~Marica (BOE)
Afbeelding
Terug!
Jenny
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Sorry dat ik een hele tijd net heb gepost, ben er nu eindelijk achter hoe het hier met internet zit , hier in turkijee!!

----------------
ik kom snel de klas inlopen, iedereen zit er nog niet. Ik zie katja zitten: die ziet er slecht uit zeg! Ik zoek mijn plaats op n ga meteen zitten.

Irene
Mastvlag

Ik lag nog een hele tijd in shock van wat ik heb meegemaakt.
Toen ik eindelijk was bijgekomen, keek ik op de klok.
Nee he, was te laat. Ik nam snel een ontbijt (2 MIN), kamde mijn haar (30 SEC), en rende snel naar de school toe (1 MIN)
Hopelijk was ik niet al te laat, maar eigenlijk heb ik geen idee WAAROM ik eigenlijk moest komen..
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten