Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 149 van 250

Steven

Re: Wat wil je kwijt.

AnsjJ2 schreef:
simsteven schreef:Het gaat niet goed met mij. heb weer eens een huilbui.

Kan ik niets aan doen, hoe graag ik het ook zou willen. Dus nu gelijk mijn mentor een mail sturen met de vraag of ik morgen zo snel mogelijk een mentorgesprek kan hebben

Jeetje wat is er aan de hand? :knuffel
Ik word gepest in mijn klas...
en ik moet vandaag weer naar school.
En omdat ik daar zo gestressed van word dalen mijn cijfers ook en ik ben al blijven zitten dus dat moet niet nog een keer gebeuren (mag ook niet)
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

^
Da's niet echt fijn, sterkte :knuffel

Heb net "Het Dodenpad" uitgelezen :). Het boek is echt een aanrader! Ben nu bezig in een ander boek van de schrijver, genaamd "Lucas" ik weet zeker dat deze net zo leuk word als het boek dat ik hiervoor van hem gelezen heb :). Ik ga denk ik ook nog zijn eerste boek kopen, ik heb het tweede&het derde :D
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Hikari-desu schreef:
Nako schreef:PO PI PO PI PO PI PO PI PO PI PO! WHIEEEE XD
Ik ben gek XD
\Vegatable Juice :woot

*tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu tu enz XD*
Haha XD Ik heb hem ook op mijn mp4 staan XD
mijn ouders (en Sanne) Worden helemaal geeek XD
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Simmielove

^
Vind je het gek xD

Ik hoefde niet naar de bloedzuiger :woot
M'n dokter heeft me alleen een 'zwaardere' puf gegeven, ik heb 500/100 en ik krijg 500/250 :D
En allergiepilletjes, hij zei ook dat bloedprikken geen zin heeft, omdat er toch niks meer uit komt :lol
En toen hij naar mijn longen ging luisteren vroeg hij of ik geen jeuk had op mijn rug, me pa zei dat dat mss komt vanwege mijn moedervlekken xD.
Maar ik loop nu helemaal te huppelen :sweatdrop.
Afbeelding
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
AnsjJ2

Steven schreef:
AnsjJ2 schreef:

Kan ik niets aan doen, hoe graag ik het ook zou willen. Dus nu gelijk mijn mentor een mail sturen met de vraag of ik morgen zo snel mogelijk een mentorgesprek kan hebben

En omdat ik daar zo gestressed van word dalen mijn cijfers ook en ik ben al blijven zitten dus dat moet niet nog een keer gebeuren (mag ook niet)

Ik weet hoe gemeen ze kunnen zijn op de middelbare school, gelukkig is die pest fase bij mij gelukkig voorbij. En waarom ze je pesten? Ze zijn alleen maar jaloers omdat je iets anders bent, en dat kunnen ze niet hebben ;) En hopelijk kan je mentor er wel iets aan doen, want toen bij mij op de middelbare school.. Vergeet maar dat ze er iets aan deden. Je kan mij altijd een PM sturen als iets niet lekker zit, en dat zeg ik niet als mod, maar als gewoon lid. :knuffel
Emma

Ik moet zometeen gaan XD
ik ga nu de laptop loskoppelen.
En dan gaan we verder op onze reis naar het bungalowpark XD
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Steven

AnsjJ2 schreef:
Steven schreef:
AnsjJ2 schreef:

Ik weet hoe gemeen ze kunnen zijn op de middelbare school, gelukkig is die pest fase bij mij gelukkig voorbij. En waarom ze je pesten? Ze zijn alleen maar jaloers omdat je iets anders bent, en dat kunnen ze niet hebben ;) En hopelijk kan je mentor er wel iets aan doen, want toen bij mij op de middelbare school.. Vergeet maar dat ze er iets aan deden. Je kan mij altijd een PM sturen als iets niet lekker zit, en dat zeg ik niet als mod, maar als gewoon lid. :knuffel
Dankje, Ik heb vandaag van mijn mentor te horen gekregen dat er een mailtje is gestuurd naar al mijn docenten zodat ze beter op gaan letten :thumbup :thumbup voor mijn goede mentor.
En...
Ik hoef alleen nog dit jaar door deze hel dan ga ik van die school af en ga ik een opleiding doen :swing (alles beter dan die ***school)

BTW. gebruikersnaam veranderd :D
Simmielove

Ik heb half verbrande vingertoppen xD.
Ik ben met me pa + spaghetti en een lijmpistool bezig geweest xD. Heb een ster gemaakt (A)
Afbeelding
o0simsfreak0o

ik heb sinds het 6e uur beetje hoofdpijn en beetje pijn op mijn borst o;
weirdness

en ik heb rugpijn van de zware tas :3
7 boeken en schriften o; en das veel o;
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Liza

omfg, ik ben heel erg verliefd, en die jongen die pakte een boek voor me. <3

Oh, in mijn onderschrift staat nogsteeds Liz<3Jay, het is al uit. XD

:fluit

EDIT:

VGedaan.

Maar maar, tijdens de overblijf toen ging ik mee voetballen en toen zat ik een bijnaam te bedenken voor een jongen en toen noemde ik hem Kleine (Een woord dat ik niet mag zeggen.) Dwerg. >,,<
En zat dik te schelden en die jongen die ik leuk vind die zat zo te lachen, en het was gewoon leuk, en had één keertje dik sjans. :wub :wub :wub :wub

Laatst gewijzigd door Liza op ma 28 feb 2011, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

HUH WAAROM... ROOSTERMAKER WAAROM HEB IK OPEENS DONDERDAG NIET MEER HET 1E UUR VRIJ MAAR WISKUNDE? :cursing

Had vandaag een of ander Engels breakfast-drama-gebeuren, was wel fun :'D

Weergave- en sorteeropties

Gesloten