Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 130 van 250

Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo

Re: Wat wil je kwijt.

Ik niet :p. Moet te veel leren voor school, laatste week voor de vakantie, 5 toetsen. En ik heb pas 1 keer een dagje geen huiswerk gehad maar dat kwam omdat ik vooruit had gewerkt :'(.
Vandaag so Verzorging, hopelijk een voldoende, ik heb echt de puf niet meer om te leren :S
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

ik ben echt niet lekker:( Volgens mij heb ik koorts ook nog..

Hopelijk kan ik vanmiddag nog even een anti biotica kuurtje halen anders is het vanavond voor mij geen feest :(
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

^haha chill, ik had laatst een filmavondje met mijn oppas. ;d
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Charge
Oplichter Oplichter

Gister bij de dokter geweest omdat ik last had van m'n keel/borstkas. Nu heb ik pillen met een moeilijke naam meegekregen. Maar het duurt een paar dagen totdat ze gaan werken. En ondertussen wordt het alleen maar erger. Nu zit ook m'n nek en bovenrug helemaal vast :S
En ik kan 's nachts amper meer slapen dus nu heb ik overdag allemaal korte dutjes. En het moet ook net in de week vallen waarin ik allemaal toetsen heb :glare
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik ben ziek :( Gisteravond had ik wat rijstzoutjes ofzoiets gegeten, er zaten geen nootjes in (wat daar ben ik allergisch voor), maar vannacht werd ik benauwd wakker. Ik schrok best erg, bleek het een allergische reactie te zijn. Het benauwde ging vanochtend pas weg, heb 2x tavechiel (ik weet niet hoe je het schrijft :P ) ingenomen, maar daar krijg je ook bijwerkingen van en nu ben ik moe :(
Morgen naar de dokter, misschien blijkt het dat ik voor meer dingen allergisch ben.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten