Ik niet . Moet te veel leren voor school, laatste week voor de vakantie, 5 toetsen. En ik heb pas 1 keer een dagje geen huiswerk gehad maar dat kwam omdat ik vooruit had gewerkt .
Vandaag so Verzorging, hopelijk een voldoende, ik heb echt de puf niet meer om te leren
Gister bij de dokter geweest omdat ik last had van m'n keel/borstkas. Nu heb ik pillen met een moeilijke naam meegekregen. Maar het duurt een paar dagen totdat ze gaan werken. En ondertussen wordt het alleen maar erger. Nu zit ook m'n nek en bovenrug helemaal vast
En ik kan 's nachts amper meer slapen dus nu heb ik overdag allemaal korte dutjes. En het moet ook net in de week vallen waarin ik allemaal toetsen heb
Ik ben ziek Gisteravond had ik wat rijstzoutjes ofzoiets gegeten, er zaten geen nootjes in (wat daar ben ik allergisch voor), maar vannacht werd ik benauwd wakker. Ik schrok best erg, bleek het een allergische reactie te zijn. Het benauwde ging vanochtend pas weg, heb 2x tavechiel (ik weet niet hoe je het schrijft ) ingenomen, maar daar krijg je ook bijwerkingen van en nu ben ik moe
Morgen naar de dokter, misschien blijkt het dat ik voor meer dingen allergisch ben.