Nog steeds koppijn .
En ik ben nu bezig op de Sims 2 + 3 . Zo zie je ook goed de verschillen .
En vanavond met mijn kat naar de dierenarst . Nu wordt hij 'ns gemarteld (Neej heurr, hij krijgt alleen zijn inentingen (helaas))
EDIT:
Ik besta 1 jaar
Laatst gewijzigd door Simmielove op do 17 feb 2011, 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Yeah, vanavond weer Wie Is De Mol Ik weet echt nooit wie het is, maar dat maakt het ook weer leuk om te kijken.
En voor school moet ik een samenvatting maken voor Duits, van de film Lola Rent. Gelukkig heb ik op Google de hele film kunnen vinden en ga ik die van het weekend nog maar eens kijken.
Had vandaag lol in de taxi waarmee ik naar school/huis ga, het opstapje(een metalen buis) was er aan één kant afgevallen. En wij hadden geen zin om 2 uur op een monteur te wachten, dus pakte ik mijn rol duct-tape uit mijn tas(Je wil écht niet weten wat ik allemaal bij me heb , zie de *) en hebben we dus die buis aan de spiegel vastgetapet.
En dan 20 kilometer naar huis rijden.. Lollig allemaal, en het hield nog ook.
(* In mijn tas: Een hoop magneten, ik kan echt niet met mijn tas op een halve meter afstand van een beeldscherm gaan staan zonder dat te verstoren, een schroevendraaier, een imbus/torx-schroevendraaierset, een krokodillenbektang, 2 meter ijzerdraad, aantal 9V-batterijen, elektromotoren, led-lampjes, etc.)