AnsjJ2 schreef:@Marit: Remember: Geen reclame maken voor Sims gerelateerde dingen in het offtopic.
Oeff ben nu pas thuis, door deze klas (40 mensen) krijg ik echt koppijn. Gelukkig worden we morgen gesplitst anders had ik zelf wel een werk plek kunnen vinden (Mijn bed)
40?!?!
Ben ik toch even blij dat ik met maar 9 anderen zit
Dat ik net mee heb zitten zingen (keihard natuurlijk, en of het zo zuiver was weet ik nu net nog niet )
met All American Rejects - Gives You Hell
En nee, dit wil je echt niet horen.
En als je het wilt horen, ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele schade aan je oortjes.
Pfff, mijn ipodje is onderhand aan het overlijden. Na 5 jaar optimaal gebruik is het toch tijd voor een nieuwe. Tijd voor sparen! Ik wil namelijk een ipod touch Ik hoop dat hij het nog wel even red. Ben nu alle liedjes eraf aan het halen en nieuwe aan het downloaden zodat hij leger is.
^ Dat zegt iemand bij mij in de klas ook altijd als ze een verkeerd antwoord geeft.
Echt leuk.
v o, sorry Marit. (kom op Roos, dat is niet grappig - Heeel flauwe bui. :') )
Laatst gewijzigd door xRainbow op ma 14 feb 2011, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Dadelijk weer naar school, wat een tijd: kwart voor 1 tot kwart voor 5. En meestal stoppen de leraren om 4 uur al! Mijn rooster is nu wel heel relaxed: Maandag & Dinsdag : 12:45 t/m 16:45. Woensdag: 08:45 t/m 14:00 Donderdag: 12:45 tot 15:00 (DOA uren, is dus geen leraar bij dus ga mooi na een half uur weg) en vrijdag van 08:45 t/m 14:00.
Van die DOA uren mogen ze van mij best opschuiven naar de vrijdag, en dat we dan eigenlijk gewoon thuis mogen werken Maarja ik heb het niet voor het zeggen!
Nog 20 minuten tot school.
Dan nog toets bio. En dan moet ik het nog zien te redden tot kwart over 3,
maar dat lukt vast wel met schouderham en mango. (dat zijn bijnamen van mijn beste vrienden. :') Mango is een meisje.)
^gelukkig noemen ze mij gewoon mar of lin .
hadden jullie trek toen jullie ze verzonnen . grapje.
En ik moet vandaag naar gitaarles, maar die kinderen waar ik bij zijn zijn nou niet echt... goed. .
dus krijgen we geen nieuwe liedjes mee