Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

597 berichten • Pagina 12 van 30

wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator

Re: Spreuk van de dag

Ik weet niet of jullie allemaal de signatures van andere forumleden wel eens lezen, maar daar zitten soms ook hele goede spreuken tussen. Vandaag licht ik er twee uit, die me opvielen:
Tessiegril:
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet meer naar school???.

TezzieSimz:
Ik keek de dood in de ogen..... de leraar keek terug.
Beide staan dus in de onderschriften van deze forumleden. Waar zij ze vandaan hebben is mij niet bekend.
Afbeelding
wimhuiskamp

Ja, klopt, die is ook goed. En iedereen zal hem nu ook wel gelezen hebben.

Af en toe kan ik het niet laten om lekker even mannetje tegen vrouwtje en omgekeerd te misbruiken. Dat is eigenlijk net zoiets als Nederlanders-Belgen of Engelsen-Schotten moppen. Vandaag ééntje die over de vrouw gaat, althans sommige vrouwen (en dan doen we morgen de man weer, oké?). Probeer hier vooral de humor van in te zien:
Zij is zo slank als een ree of hoe heet zo’n groot grijs dier met een slurf ook alweer.
Te lezen op: http://www.spreukvandedag.nl/spreuken-dieren/
Afbeelding
wimhuiskamp

Ok, boodschap begrepen :blush Maar je kunt nu eenmaal niet altijd in de roos schieten. Je zit er ook wel eens naast. Vanaf morgen gaan we weer over op de andere spreuken.

Ik moet trouwens iedereen onderhand wel eens bedanken voor de ontzettend leuke en positieve reacties die ik in dit topic telkens weer krijg. Die zorgen er voor dat ik dit met veel plezier blijf doen. Dank jullie wel :thumbsup
Afbeelding
Xelles
Beheerder Beheerder

Sorry Wim, was misschien iets te.. euh je weet wel :tongue

Ik krijg dat soort spreuken dagelijks om de oren gegooid door mijn moeder, dus dan wordt ik ze onderhand wel zat :rolleyes Maar je kan inderdaad niet iedereen tevreden stellen, is ook best per persoon gebonden of je het leuk vind of niet.. Of hoe je het interpreteert (weet nooit hoe je dit spelt, maar mijn spellingscontrole vind het goed..).

En graag gedaan natuurlijk Wim, wij lezen ze met plezier en voor wat hoort wat :thumbsup
Afbeelding
wimhuiskamp

Nee hoor Xelles, zo voelde dat helemaal niet. Wanneer iets minder leuk gevonden wordt (en dat bleek uit jouw en Tessiegrils reactie) moet dat ook gezegd kunnen worden. Ik lig daar geen moment van wakker hoor.

En het opzoeken van spreuken is nog steeds veel minder werk dan wat Kyta doet met haar daily finds. Nee, ik doe het graag en vind het leuk om te doen. En gezien de reacties bereik ik mijn doel: elke dag even, hoe kort ook, een glimlach. :smile
Afbeelding
wimhuiskamp

Meestal als ik Terry Pratchett's schijfwereld boeken lees geniet ik van de tovenaars in deze satirsche fantasy. Die zijn op zo'n aardige manier bezig met tovenarij, dat je het keer op keer bijna in je broek doet. Het zou maar zo kunnen, dat degene die deze spreuk ingezonden heeft naar de site waar ik hem las vandaag, de spreuk uit één van die boeken heeft overgenomen:
The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds the most discoveries, is not "Eureka!", but "That's funny..."

Vertaald: De meest opwindende uitspraak die je hoort in de wetenschap, die ene die de meeste ontdekkingen aankondigt, is niet 'Eureka', maar 'Dat is grappig ... '.
Vandaag gelezen op: http://www.kwootjes.nl/index.php?view=score&page=6
Afbeelding
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

wimhuiskamp schreef:Meestal als ik Terry Pratchett's schijfwereld boeken lees geniet ik van de tovenaars in deze satirsche fantasy. Die zijn op zo'n aardige manier bezig met tovenarij, dat je het keer op keer bijna in je broek doet. Het zou maar zo kunnen, dat degene die deze spreuk ingezonden heeft naar de site waar ik hem las vandaag, de spreuk uit één van die boeken heeft overgenomen:
The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds the most discoveries, is not "Eureka!", but "That's funny..."

Vertaald: De meest opwindende uitspraak die je hoort in de wetenschap, die ene die de meeste ontdekkingen aankondigt, is niet 'Eureka', maar 'Dat is grappig ... '.
Vandaag gelezen op: http://www.kwootjes.nl/index.php?view=score&page=6
Heb je de The Hitchhikers Guide To The Galaxy-reeks al gelezen? Staat ook vol met dat soort geintjes.
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
Snateraar
Aartsschurk Aartsschurk

Heb je deel 6 ook al gelezen?

Trouwens, hier nog iets wat eigenlijk geen spreuk is.
Endless sky, burning red
Purple clouds touch the top of the mountain
And in the wind, I hear those crows
They will bring the spring
And take the cold away
Niets zo charmant als een spreuk aan de wand.
Afbeelding
wimhuiskamp

Nice, Snateraar.

Regelmatig komt communicatietechnologie hier ter sprake. We hebben het al gehad over internet, helpdesks e.d. Wat we nog niet behandeld hebben zijn die zaken, die door de IT in de vergetelheid dreigen te raken. Hier een voorbeeld daarvan:
Face-mail: Technologisch achterhaalde manier van communiceren, duidelijk inferieur vergeleken met voice-mail en e-mail. Vereist het daadwerkelijk binnenlopen van iemands kantoor en het praten tegen hem of haar face to face. Wordt gezien als hoogst inefficiënt en ordinair.
Terug te lezen op: http://www.kwootjes.nl/index.php?view=score&page=8
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten