Na ruim een uur geprobeerd te hebben om te gaan slapen.
Stap ik maar uit bed, ik doe wat warms aan, grijp mijn Ipod en ga mijn kamer uit.
Het is stil in de school. Ik loop naar boven. Naar de trap naar het dak.
Op het dak voel ik me het fijnst. Met de wind in mijn gezicht en helemaal alleen.
Als ik over de rand kijk zie ik allemaal mensen staan. Zo te zien hebben ze allemaal plezier.
Kerkratten...
Ik zet mijn Ipod aan en zing zachtjes mee.
Hikkend lach ik onder Ray's deken. Ik viel langzaam in slaap.
Ik stond in een kamer. Het was een van de lokalen.
twee meter van me af stond hij. Scott keek me aan.
Mijn leraar. Helaas wist ik wat er nu ging gebeuren.
Ik liep naar hem toe. Alles binnenin me draaide zich om en wou wegrennen.
Mijn lichaam bleef lopen en sloeg haar armen om Scott heen.
Ik kroop vanbinnen bijna over de vloer. Ik wou hier niet meer aan denken.
Mijn lippen raakte die van Scott. Nu was het hopeloos.
Ik kon niks meer doen. Mijn binnenste draaide zich om en kneep haar ogen dicht.
Ik wachtte op wat er vervolgens ging gebeuren. Ik volgde met mijn ogen de leraren die over de gangen liepen. Een bleef voor de deur staan en keek door het raampje.
Ineens begon hij aan de deur te rammelen. Ik schoot terug in mijn slapende lichaam en kwam huilend overeind. Ik begroef mijn gezicht in mijn handen en begon hard te snikken.
"hmm." Klonk er naast me. Ik draaide mij hoofd en zag Ray liggen.
Ik aaide zacht over zijn hoofd. Zuchtend liet ik me weer vallen.
"Stomme ik." Snikte ik zacht.
Ik ging hoog bovenin naar het penthouse en daar ging ik naar mijn kamer toe en ging maar slapen
verder hoopte ik toen ik naar bed ging hoopte ik toch echt dat ik ooit mijn hond weer zou zien
ik besluit om naar tiff te gaan. Langzaam loop ik naar haar kamer toe.
"Tiff??" ze ik.
"Wat is er?" zegt ze, en maakt de deur open.
"Ik heb gehoord dat Avalon naar ons, de elite toe komt in de nacht zullen we helpen?"
"Best." zegt Tiff.
~Victoria River, elite
Laatst gewijzigd door xBbyTiinaa op zo 27 feb 2011, 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Langzaam slof ik rond over het veld. "Finn!" Schreeuwt Avalon ineens.
Ik kijk op. Avalon staat bij Heith en Jacob. Snel loop ik naar ze toe.
"Wat is er?" Ik rol met mijn ogen. Als Av weer eens met iets onlogisch kwam.
Ik keek Jacob aan. "Wat is er met hem?" vroeg ik grinnikend.
Achter hem stond Heith rare gebaren te maken. Ineens begreep ik hem.
"Jake is verliehiefd." Zong ik zeurderig. "Hou je bek toch." Mompelde Jacob.
Langzaam werd hij rood. "Sophia deed raar vandaag." Mompelde ik bezorgt.
"Finn is op Sophia." Giechelde Avalon naast haar.
Ik gaf haar een stomp tegen haar arm. "Ik dacht dat jij volwassen was." Grinnikte ze.
"Soms wil ik nog wel eens kinderachtig zijn." Mompelde ik.
Ik beet op mijn knokkels.
Ik stapte van het luchtbed af. Ik aaide Ray kort over zijn hoofd.
"Slaapwel." Fluisterde ik zacht. Snel rende ik terug naar mijn tent en hees mezelf in een spijkerbroek en een shirt. Op blote voeten liep ik naar buiten. Ik zag Finn staan. Avalon stond naast hem en ze waren aan het dollen. Jacob mompelde iets en Finn keek om. "Hey Sophia." Lachte hij.
Schaamrood stond op mijn wangen. Snel keek ik naar beneden. "Soph?!" Schreeuwde Finn nu.
Snel rende ik op hem af. "Iedereen slaapt sukkel." Lachte ik.
Ik gnuifde en voelde een stomp tussen mijn ribben. "Stomkop" snauwde Finn. Ik rolde met mijn ogen en richtte me tot Jacob en Avalon, "Klaar?" ze knikten plechtig.
Ik grinnikte zacht, mijn hart klopt in mijn keel. Als iemand ons zag zouden we zo in de puree zitten.
We bevonden ons nu in de gang van de Elite meisjes, met open mond en grote ogen keken we rond. Het was hier haast hemels, geboende vloeren, versierde muren. Het stonk hier niet naar zure urine en overgeefsel.
We trippelden op onze tenen door de met duister overhulde gang, een deur stond op een kier, ik gluurde binnen en slaakte een verrukte kreet. Een stuk of drie meisjes waren bezig zich om te kleden. Net toen ik me goed voor de deur genesteld had voelde ik een snok aan mijn kraag. "Pervert" siste Avalon in mijn oor, Jacob lachte zacht. Schuldbewust haalde staarde ik naar de vloer en veranderde van onderwerp.
"Wat nu" vroeg ik en keek verwachtingsvol naar Avalon. Ze nam iets uit haar zak, ik zag het niet goed.
"Stinkbommen"
pfff... Het begon al laat te worden en koud.
Ik besloot terug te gaan naar mijn kamer.
Langzaam liep ik terug naar mijn kamer
zachtjes liep ik de trap af, ik zuchte.
Toen ik bij de meisjes gang kwam dacht ik dat ik wat zag bewegen.
"ach ja dat kan toch niets zijn." fluisterde ik tegen me zelf "hier ben ik veilig"
En ik liep al zachtjes mezelf de moed inzingend naar mijn kamer.
Ik strompelde langzaam weer naar de kamers terug, stond er iemand voor de deur? Ja, 3 personen, maar ik voelde me er te beroerd voor om op te letten, "mag ik erlangs?" kreunde ik en gaf iemand een zacht duwtje, ik deed de deur open en wankelde naar binnen, ver kwam ik niet. Ik liet me vallen op mijn zij, ik land op de grond, ik krul me op en begin te hoesten, ik kreun. "Laat het stoppen!", kreun ik nogmaals. Daarna barst ik weer in tranen uit, mijn gesnik hoor je niet, alleen maar de stilte en de stemmen voor de deur.
~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨
Laatst gewijzigd door Simmielove op zo 27 feb 2011, 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik mepte Heith tegen zijn hoofd. "Jij bent ook lekker bezig." Fluisterde ik.
"Ja jij dan. Jij zwierde vandaag zingend over de binnenplaats" Grinnikte Heith.
Mijn ogen werden groot. "Hebben jullie? Dat Gezien?" vroeg ik zacht.
"Je stond voor mijn neus keihard te grinniken." Mompelde Avalon. "Tuurlijk hebben we dat gezien." Grinnikte ze. "Leuk ondergoed heb je." Kwam Finn ineens. Langzaam werd ik rood.
"Het is leuk om Elite's in elkaar te rammen." Fluisterde ik. 'Nooit gedaan? Meid je hebt wat gemist." grinnikte Avalon. "Ze is een stuudje. Laat haar nou." Lachte Finn.
"Laten we nou maar verder gaan." Mompelde ik.
"Ik wil nog even blijven." zeg ik. Ër is nog genoeg te zien geloof ik."
"Laat me raden.. Je gaat de ondergoedla van de rugbyspelers flink onderzoeken?" lacht Jacob.
Lachen geef ik hem een klap op zijn schouder. Eigenlijk was ik dat wel van plan.
"Misschien."
"Ja dus."
"We moeten echt gaan, straks krijgen we problemen." zegt Sophia.
"Oke, vooruit dan." kreun ik en volg haar naar buiten.
"Ho wacht Av." Fluister ik.
"Zullen we op het dak de nacht doorbrengen?" Glimlachte ik. Ze keek bedenkelijk.
"O, waarom ook niet." Zei ze, we draaide weer om.
Ik loop met Tiff naar beneden, naar de kerkratten.
"Halt." zeg ik. Ze draaien zich allemaal om.
"We zijn betrapt." zegt Avalon.
"Nee, jullie zijn niet betrapt, we zullen jullie niks doen." zegt Tiff
Met een welgelukte koprol sluip ik de gang door, de anderen waren al verdwenen maar ik had mijn doel voor ogen. Missie, "drop-de-stinkbommen-in-Bianca's-slaapkamer". Mijn hartslag gaat honderduit, ik slik hoorbaar als ik stemmen aan de andere kant van de deur hoor. ALs ik nu betrapt wordt. Plots hoor ik de lijzige stem die het bloed onder mijn nagels vandaan haalt, "Bianca .." mompel ik, mijn hand klemt rond de stinkbommen.
Nu of nooit, ik duw de deur op een kier en werp de projectieltjes naar binnen. Aan het gegil en gehoest merk ik dat mijn plan geslaagd is. Dubbel van het lachen lig ik in de gang maar veel tijd krijg ik niet, de deur van Bianca's slaapkamer wordt krijsend open gesmeten. Haar ogen schieten vuur. Gauw druk ik me tegen de muur en glip de eerste beste kamer binnen. Ik hijg uit, wat een spanning tot ik plots merk dat 2 ogen me vanuit het duister aanstaren. Mijn hart slaagt een tel over als het lichtje aanknipt "Chloé ..."
Ik hoor gekuch vanuit een andere kamer komen, misschien was het maar goed dat ik ingedeeld was bij Chloé!
Ik hoor een stem haar naam zeggen, ik kuch, niet voor de aandacht, maar gewoon omdat ik moest hoesten.
"Heath..." Klinkt Chloé's stem.
Heath. In mijn kamer. Ik droom.
"Heath?" kreun ik terwijl ik in mijn ogen wrijf.
"sorry, ik ga al," stamelt hij.
"nee, nee blijf. Wat is er? Waarom ben je hier?"
Hij verteld het hele verhaal over de stinkbommen, avalon, Jacob Bianca...
Ik grinnik.
"de bijnaam kerkrat klopt nog aardig ook," fluister ik lachend
"Blijf staan, dan overkomt je niks" fluister ik.
Tiff die kijkt me aan. Ik kijk haar recht in de ogen.
Hoewel ik haar niet zo lang ken, vind ik haar aardig.
Avalon die liep naar ons toe.
"GADVERDAMME!" schreeuwde ik. " Ik zag je wel. En ik krijg je wel!"
Direct knipte ik alle lichten aan in de gang en mijn slaapkamer.
Uit verschillende kamers hoor ik nu gemoppel en gaan lichten aan.
"Gadverdamme wat stinkt het hier!"
Als ik rond kijk zie ik nog net Jacob en Avalon.
Avalon... dat kreng. Hiervoor krijg ik haar nog wel.
Ik krab achter mijn oor, "Het spijt me dat ik je heb wakker gem..". "Geeft niets hoor" onderbreekt Chloé me. Ik glimlach een scheve grijns en zet me naast haar op bed. Mijn vingers glijden door de zachte dans en zucht verheerlijkt. "Jaloers ?" grinnikt Chloé, ik trek mijn wenkbrauwen op en stomp haar zachtjes tegen haar schouder. "Mocht je willen." Grijnzend wrijft ze over haar schouder, "Ik wel"
"Kom kom." Fluister ik. Ik keek paniekerig in het rond, Heath was er niet, en we zijn nu bijna betrapt. Ik trok Avalon, de rest kon ik niet bereiken. We renden een ijzeren trap op en kwamen uit op het dak.
"Oke." Zei ik.
"Hier vinden ze ons niet." Zegt Avalon.
-=- Jacob Orchid -=-
KR
Laatst gewijzigd door Jozz op zo 27 feb 2011, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.