maar dit is Afrika niet Het klinkt cliché maarr, het is niet normaal.. Maarjaa, het zou wel leuk zijn voor in het verhaal... Dat het per ongeluk gebeurrt ofzo
het is fysiek ook ongezond om een onvolledig ontwikkeld lichaam
een kind laten krijgen
wat ik ook heb gelezen is dit
" Kinderen krijgen is een levensveranderende ervaring en 14-jarigen hebben al genoeg om handen met gewoonweg hun leeftijd te zijn. Meisjes van die leeftijd zijn soms wel fysiek volwassen, maar niet noodzakelijk psychologisch klaar voor het moederschap. Het is veel zwaarder om ouder te zijn, als je zelf nog aan het opgroeien bent."
maar het zou idd wel leuk zijn dat het per ongeluk gebeurt
Nina schreef:Ashley is idd 14, weet niet of dat zo handig is
Er bestaan wel jonge moeders
Maar dat is echt niet goed Als je veertien bent, ben je nog niet eens 16, snap je Het is te erg. Vaak kunnen kinderen van 14 nog niet eens kinderen hebben En ik vind het ook niet echt bij jou passen zeg maar.. Je bent zelf 11/12?! Snappie. Maar niet om te vooroordelen...
En jij bent een jaar ouder. En het spel is fictioneel, dus wat maakt het nou uit?? Uiteindelijk word ik toch vermoord! Dan maak ik er maar het leukste van nu ik nog tijd heb!
Ja klopt
Ik heb je trouwens een Pm gestuurd Yumii
Nog wat. we hebben besloten. Die keer dat Ashley en Leroy samen een boek lazen. Is het gebeurd. We krijgen een hummeltje. :applaus :applaus
Vanwege die avond dat we samen een boek lezen en toen vroeg Ashley of ik wist wat de andere betekenis van ojaa was. Ennuh toen is het gebeurd.
Nu ga ik echt naar bed. Byeeee
vreemd ... want daarna zeiden jullie toch nog dat
jullie erover nadachten ?
iig slaapwel ^.^
en leuk dat je een kindje hebt ...
wij ( Poppy en Thomas ) weten het nog niet, geen test gedaan ;D
caesar11111 schreef:vreemd ... want daarna zeiden jullie toch nog dat
jullie erover nadachten ?
iig slaapwel ^.^
en leuk dat je een kindje hebt ...
wij ( Poppy en Thomas ) weten het nog niet, geen test gedaan ;D
Ik hoop het beste voor jullie!! Ooit eens van de zwangere man gehoord??