Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

348 berichten • Pagina 11 van 18

Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Rol je actie!

*oeps*

Lizzy: 1. je rent rondjes en je gilt, hierdoor komt een wolf naar je toe!
Checken 6. Je slaat de wolf 10 keer knock-out, maar hij gaat maar niet dood.

Ayumii: 3. Je maakt de lijnen dikker. Er komt een boot, maar het is slechts een verdwaalde kano.

Afbuiter: 6. Je graaft een kuil om in te slapen, maar je graaft te ver door, en nu is de kuil veel te diep en je zit opgesloten.

Caesar: Wel een beetje serieus blijven hoor..

Kelvin: 6. Tig schepen zien je, maar geen van allen hebben plek voor je.

Hikari-desu: 5. De apen laten je een plek zien met een geweldig uitzicht over het hele eiland.

Maike: 3. Je maakt weer een vlot, stevig, maar niet zeewaardig.
Je kunt nu over kleine meertjes varen.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Kelvin
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Ik probeer om nog wat sos borden te maken. Ik probeer ook om een kampvuur te maken zo \dat ik wat eten kan roosteren
Heeft hopelijk morgen Na Middernacht
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik hoor Hikari schreeuwen en neem de kano mee. Ik loop naar haar toe en de kano blijkt vrij groot te zijn.
Afbeelding
Mastvlag

Kelvin: 4: Je maakt nog wat sos bordjes. Hierna maak je een kampvuur. Je hebt echter niets om te roosteren.
Hikari-Desu: 5. Alles word verhuisd naar de mooie plek. IEDEREEN, de volgende keer als ze iets doen wat met deze plek te maken heeft +1.
Ayumii: 3. De kano blijkt vrij groot te zijn, maar niet groot genoeg voor 2 personen. Je kan er wel wat bagage in doen.
Lizzy: 6. Je rent snel weg, maar ondertussen loop je in 2 seconden een rondje om de aarde en sta je recht achter de wolf als je zegt: Help een wolf.
Maike: 3. Je vangt een vis, maar hij is giftig. Je gooit hem terug het water in.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Yum

Ik stap in de boot en pak hikari, die onder me gaat zitten, in elkaar gekrompen. Ik begin over zee te varen...
Afbeelding
Kelvin
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

IK probeer om ene soort primitieve kaars te maken, die ik boven de sos bordjes wil plaatsen zodat de schepen het kunnen zien.
Heeft hopelijk morgen Na Middernacht
Anna

Lekker dan. Onder het zand.
Ik bescherm mijn ogen met mijn handen en ik spuug zand uit. Ik ga slapen.

"Aaaah", gilt er iemand en ik voel een harde klap op mijn buik. De kuil is ingestort en daar zit ... op mijn buik. (Wie is ...?)
Afbeelding
Mastvlag

Ik ga vandaag op vakantie, en ik weet niet of ik daar internet heb, dus verwacht niet dat ik eerder dan zaterdag weer de acties ga rollen.

Hikari-Desu: 4. Je vangt met een speer een vis.
Ayumii: 3. Als je de zee op vaart, klapt de boot om.
Lizzy: 5. Je slaapt, en je rust goed uit.
Kelvin: 1. Tijdens dat je de kaars maakt, steek je per ongeluk jezelf en de bordjes in brand. Je stapt gelukkig wel op tijd in het water, maar je hebt wel de volgende 3 beurten -2 van de schrik.
Afbuiter: 3. Je probeert te slapen, maar het enige wat je lukt is een klein dutje. Nu zit er een kleine aap op je buik.
Afbeelding
Anna

Mooi, dat gat is weer open. Ik kruip eruit. Dat graven is misschien niet zo´n goed idee. Ik zie ee dikke stok liggen en schrijf in het zand ´SOS´. Misschien is er iemand die het ziet.

(Is het trouwens de bedoeling dat we van het eiland komen en gaat het leven daar verder?)
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten