Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

493 berichten • Pagina 11 van 25

tessiegril
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Re: Wie is de Moordenaar? (Alles bezet, spel kan BEGINNEN!!!

IK moest nog bijkomen van toen ik flauwgevallen was en mocht eindelijk Tv kijken en op elke zender hoorde ik Niemand mag het dorp uit. Ik sms Ireene of het waar was en ging maar weer slapen want die hoofdpijn was niet te harden
________________________Katja

sorry moest naar me oma
Afbeelding

Ik lieg nooit, of dit moet de eerste keer zijn.
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

"********!"
Wat denkt die burgemeester wel niet? Ik haat hem! Wat een verwaande asociale *****!
Ik had echt geen zin in die rechtszaak. Snel belde ik mijn advocaat die ik al vaak nodig had gehad, en daarna dacht ik na hoe ik mezelf onschuldig kon verklaren. Er waren geen getuigen, behalve meneer **** en mezelf, maar ik zou ontkennen. Hiermee kon hij me dus in ieder geval niet zes maanden in de gevangenis stoppen.
Misschien had ik iemand van de school nodig die mij onschuldig kon verklaren... maar wie?
Ik dacht even na, en toen had ik een goed idee wie. Ik zou maar eens een bezoekje brengen aan de huilebalk, die kon ik wel bang genoeg maken om voor mij een getuigenis af te leggen. Waar zou hij wonen?
Ik vloekte nog een keertje op de burgemeester en ging naar buiten.

~Marica
Afbeelding
Terug!
Vampsessed
Man met de buit Man met de buit

Mijn vader was buiten de auto klaar aan het maken. Mijn moeder vulde haar koffer met al haar kleren. Dit was maar tijdelijk, net als vakantie. Als al de herrie over was zouden we terugkeren. Ik had al mijn lievelings spellen en andere spullen waar ik niet zonder kon ingepakt. Ik liep naar beneden en besloot een beetje TV te kijken. Ik zette de TV aan en zag een helikopterfoto van ons dorp. Ik las de ondertitel. 'Niemand mag het dorp verlaten!' Stond er in grote letters. Terwijl de nieuwslezer verder praatte rende ik naar mijn vader. 'PAP, paapp!' Riep ik
'Wat is er?' Vroeg hij geschrokken. 'Niemand mag het dorp verlaten! Een bevel van de burgemeester.' Vertelde ik. Zijn verbaasde blik veranderde snel, hij keek nu chagrijnig. 'Die nieuwe burgemeester, hij weet echt niet wat hij moet doen, een echte kluns als je het mij vraagt!' Zei mijn vader
'Er zijn nog meer regels, kom kijken op het nieuws papa.' Zei ik en hij kwam met me mee naar de woonkamer.

Afbeelding
Ignore the picture, slecht bewerkt xD

-Jasper
Afbeelding
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Ik stapte naar buiten en begon te lopen, ik was nog steeds heel erg kwaad. Toen ineens viel me iets op. Het was stikdonker! Ugh, nou morgen dan maar. Ik zou wel een getuigenis uit huilebalk dwingen!
Woedend stampte ik weer terug. Na de rechtszaak ging die burgemeester een lesje leren! HA!
Afbeelding
Terug!
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ik voelde de warme armen van Irenes moeder om me heen, het voelde fijn en veilig.
De moeder van Irene bleef in de woonkamer zitten en ik nam Irene mee naar mijn kamer.
Ik wou heel even aan iets anders denken en ik denk Irene ook."
We gingen op mijn bed zitten.
"Maar.. Vertel me nou eens over Jasper." Zei ik.

-Elena-
Afbeelding
o0simsfreak0o

nadat ik dood was, steeg mijn geest op uit mijn lichaam, ik zag mijn killer en ik schrok ik had nooit geweten dat die gene mij zou vermoorden, dus ik achtervolgde die gene
nadat die gene thuis was en het licht aan deed, deed ik het licht weer uit en aan en uit heel snel die killer werd bang en ging met spullen gooien
waarna ik alle ramen in het huis liet breken
er kwam een grote storm van alles wat in die kamer lag, totdat de zon weer een beetje opkwam en ik verdween...

-Vermoorde Maya-
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
-LotsOfNothing-
Aartsschurk Aartsschurk

*Pling* Ik pak mijn mobiel uit mn broek en kijk van wie het sms'je is. Oh,van Elena. Ik open het en begin het te lezen.

Ik heb verschrikkelijk nieuws, Maya is ook vermoord.
Ik ben nu bij Irene en we zijn hartstikke bang.

xX Elena

Snel antwoord ik terug:

Omg! Ook al? :S

Ik druk op verzenden.

Dan zet ik de tv aan om te kijken wat er van op het nieuws is. Maar dan opeens staat er in beeld: Niemand mag het dorp verlaten!
Afbeelding
Marit.

'PIEP.. PIEP..' Mijn mobiel onderbrak Irene en mijn gesprek.
"Wacht even Irene, een SMSje." Zei ik.
"Oké." Zei Irene.
Het was een SMSje van Noah:
Omg! Ook al?

Ik stuurde direct iets terug:
Ja, echt zo erg en ik ben zo bang!
Ben jij niet bang?
En ben je wel bij je ouders 's nachts?
Sorry, ik doe bezorgt.

xX Elena.

"Maar over Jasper.." Zei ik.

-Elena-
Afbeelding
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Ai ai ai, Amanda heeft afgezegd, best te begrijpen, met haar dochter vermoord, maar de rechtzaak zal niet kunnen doorgaan nu.
Naja, niet het belangrijkste punt.
Het nieuwe probleem is, is dat er mensen gaan protesteren voor mijn huis.
De pers was er ook weer.
Ik liep naar buiten, ontweek een tomaat die naar me toe werd gegooid en zei dat het niet mijn keuze was van de avondklok of het verbod op verlaten.
Ik kreeg een bevel van de regiring van het land.
Alleen, omdat ik de burgemeester ben moet ik die aan het volk vertellen..
Ik was ook liever met vakantie gegaan of zoiets.

Wat ik wel mag doen, is voor mensen die het verdienen, het tunnelnetwerk onder het dorp gebruiken, waarmee je bij alle gebouwen kan komen.

Ik denk er ook nu pas aan, maar als we deze gaan bewaken door politie en er mensen door laten lopen die een dienst hebben bewezen voor het dorp, de moorden laten stoppen.

John.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Om een of andere reden is de rechtszaak afgezet. Pff... de burgemeester is zeker te bang, ha!
Ik zette de radio aan en schrok me kapot. Mensen mochten tussen 5 uur 's avonds en 7 uur 's ochtends niet meer de straat op! Belachelijk, dan ging ik altijd wandelen.
Ik besloot te protesteren voor de oelewapper zijn huis. Toen ik aankwam zag ik dat meer mensen het met me eens waren, mooi! Ik pakte mijn rotte tomaat en hield hem klaar. Toen de sukkel naar buiten kwam, mikte ik. Hij ontweek hem. "***" riep ik naar hem.
Hij negeerde me, en vertelde iedereen dat hij naar de regering luisterde, hijzelf had niks in te brengen. Wat een watje!
Ik was niet van plan om naar de avondklok te luisteren, en liep verder het dorp in, op zoek naar problemen.

~Marica
Afbeelding
Terug!
-LotsOfNothing-
Aartsschurk Aartsschurk

Inmiddels zit ik te zappen op tv,maar ik kom zowat alleen maar hetzelfde stukje tegen van dat niemand het dorp mag verlaten.. *Pling* Ik pak mijn mobiel weer en oh.. het is weer van Elena. Ik lees het.

Ja, echt zo erg en ik ben zo bang!
Ben jij niet bang?
En ben je wel bij je ouders 's nachts?
Sorry, ik doe bezorgt.

xX Elena.

Ik sms terug:

Bang ben ik niet echt,alleen vind ik het wel raar allemaal. Maar ik snap wel dat je bang bent enzo. En ja,ik ben bij mijn ouders. Dus maak je geen zorgen om mij.

Noah

Ik verstuur de sms. Hmm,Elena is best aardig.
Dan zap ik weer wat op de tv.
..

Ah,eindelijk iets leuks.
Afbeelding
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Hmm... Er kwam rust, en sommigen stopten met protesteren, maar er waren nog steeds mensen die boos waren.
Ik liep even naar binnen, en er werd gezegd dat ons dorp van alle landelijke faciliteiten zijn afgesloten.
Ik liep boos weer naar buiten...

Ik zei maar:
"Als je het er niet mee eens bent moet je daar maar heen bellen! Dat is trouwens echt iets wat moet gebeuren, want ze hebben ons zelfs net afgesloten van alle internet, telefoon, tv, electriciteit, en radio wat niet bij ons dorp vandaan komt!
Willen ze ons niet meer hebben of zo?
Mobieltjes werken hier niet meer, Wij hebben hier geen electriciteitscentrale, maar er wordt gebruik gemaakt van de noodstroom van de ondergrondse tunnels om het essentiele nog in werking te houden.
In het dorp zullen nog alleen mobiele telefoons werken.
Gas is schaars.
En nog het ergste: Er kan niets meer ingekocht worden wat vanaf buiten ons dorp komt!
De boerderijen krijgen het druk..."

Ik hoorde niets.

Ik schreeuwde maar:
"Gaan we nou in opstand tegen de Regering of niet?!?!"

John.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten