Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

147 berichten • Pagina 2 van 8

Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: TreePeople - speltopic

Lachend staar ik Aiyma na.
Een klein blokje -weetikveelwat op de verpakking stond kauwgom- danste vrolijk door mijn mond.
Gisteren was ik naar beneden gegaan en had het gepikt van een paar picnickende mensen.
Ik trok mijn benen naar me toe en liet me naar beneden vallen. Ik viel recht naar beneden en keek naar de grond die steeds dichterbij kwam. Ik trok mijn hoofd naar mijn knieën en sloeg mijn armen eromheen.
Als een soort nootje rolde ik over de grond. Ik stond op en keek rond. Rosalie en Len waren aan het praten.

^.^Elliot^.^
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: TreePeople - speltopic

Aiko en ik hadden lang gepraat en nu was hij net weg. Ik was eens uit mijn hut gegaan en ik zat in een boom. Plotseling kwam er een meisje bij mij zitten. 'Hallo, ik ben Pearl.' zei ze. Ik knikte kort. 'Mika.' zei ik. Pearl probeerde een gesprek aan te knopen en voor een keer ging ik ermee in. Ze was best aardig, maar na een tijdje had ik er genoeg van en ik ging terug naar mijn hut.

- Mika Stone -
Gebruikersavatar
Mark
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
vr 08 apr 2011, 16:20

Re: TreePeople - speltopic

Ik keek kort naar Elliot die op vijf meter afstand landde.
Ik schudde kort mijn hoofd en keek weer naar Rosalie. 'Dankje. Zie je vanavond oke?'
Ik draaide me om en klom snel terug de boom in.

-=Len=-
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: TreePeople - speltopic

Ik sprong van boom naar boom...
pakte een touw en bond het vast aan een tak. Ik sprong en bundy jumpte. :3
Ik griste het eten van mensen die aan het eten waren en ging weer naar boven, op mijn plekje boven in de boom at ik het op.

-Aiko grass.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: TreePeople - speltopic

Ik zei gedag en liep wat rond. Wat is hij toch aardig. Opeens bots ik tegen iemand aan. Het is Valc, hij duwt me op de grond. Ik sta op en loop weer verder. Ik vlieg wat rond totdat ik op mijn favoriete boom land, waar ik alles kan zien. Opeens zie ik een lichaam beneden liggen. Er stroomt bloed uit. Er zit geen hoofd op. Ik schrik me rot en vlieg naar Elliot om het aan haar te vertellen.

~Rosalie Leaf~
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: TreePeople - speltopic

Ik hap naar adem als ik wat hoor ritselen in de boom. Zachtjes grom ik, totdat ik het hoofd van Len zie, "sorry", mompel ik, Len glimlacht, "geeft niet".
Ik kreeg de neiging een opmerking te maken, over dat hij niet bij Rosalie is.
Zachtjes begin ik te neuriën, daarna trommel ik met mijn handen op mijn benen.
Uiteindelijk hield ik op, "sorry, dat was niet geweldig mooi", mompel ik.
Ik sta op en klim een paar takken hoger, ik had een geweldig uitzicht hier.


~°Luna Light°~
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: TreePeople - speltopic

Vanmiddag was ik naar Mika toe gegaan. Ik was eigelijk wel nieuwsgierig hoe ze nou was enzo. Gek genoeg wees ze me niet af toen ik een gesprek met haar probeerde aan te knopen. Ze was inderdaad best aardig. Ik hang in de takken van een boom, en roetsj via de stam naar beneden. Voorzichtig slof ik over het zandpad van het bos, tot ik ineens stemmen hoor. Snel verstop ik me achter de eerste de beste boom die ik zie.

- x Pearl Cloud
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: TreePeople - speltopic

Ik ga van de bovenste tak naar bijna de grond, en het valt me op dat ik een meisje zie.. Ik ken haar niet, best vreemd aangezien ik alle meisjes zie maar haar, ze is me niet opgevallen.. Ik kijk nieuwsgierig naar achter.. "H.. hoi.." Stamel ik. Ze kijkt met een angstige blik naar mij. "Er is niemand meer.." Ze klimt omhoog en gaat naast me zitten. "Ik ben pearl.." Mompelt ze verstaanbaar.. "Ik ben Aiko, aiko grass, gaaf om kennis met je te maken, ik kende je nog niet.." Ik werd een beetje rood, mijn woorden waren nogal dom.. Misschien zag ik er te lief uit.. Maar ik wist wel dat zij best wel heel erg knap is.

-Aiko Grass
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: TreePeople - speltopic

Ik staar in een dagdroom verzonken voor me uit. 'Elly! Elly!' word er echter me geschreeuwd.
Ik draai me om en word meteen tegen de grond geslagen door een gigantische vleugel.
'Auwh..' Kreun ik. IK krabbel weer overeind. 'Wat is er?' Kreun ik zacht.
'Aiyma! Ze. Dood. Wahh.' Brabbeld Rosalie snel. 'Kom.' Flisterd ze.
Snel vliegt Rosalie weg. 'Rose wacht!' Ik spring uit de boom.
Ik vang de klap op met de bal van mijn voet en ren achter Rosalie aan.
Dan zijn we er. Aiyma ligt halfverscheurd op de grond en er ligt een plas bloed om haar heen.
'aangevallen door..een beer.' Brom ik.

^.^ Elliot ^.^
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: TreePeople - speltopic

Een beer? Woa..."D-dat is...jammer." Ik liep sip weg en begon te vliegen. Opeens botste ik tegen Len aan. "Ah hoi, ik kwam je opzoeken omdat het avond is en we moeten ons gaan vermommen." zei hij. Ik knikte. "Is goed." We liepen ergens heen.

~Rosalie Leaf~
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mark
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
vr 08 apr 2011, 16:20

Re: TreePeople - speltopic

Snel schiet ik mijn hut in. Haastig trek ik een spijkerbroek en een shirt aan. Net zoals vorige week.
Voorzichtig loop ik naar buiten.'Rose.' Fluister ik. Rosalie staat ineens voor mijn neus. 'Je bent er.' Zucht ik. 'Kom we gaan.' Ik duw Rosalie de boom uit en spring haar achterna. In een tel sta ik naast haar. 'Kom.' Snel ren ik Rosalie vooruit. Snel rent Rose me achterna. 'Dus als ze vragen wie we zijn zijn we een stel uit Japan toch?' Grijns ik. 'We verzinnen dan wel iets.' Giechelt Rosalie.
'We kunnen toch al gaan oefenen met het stel idee.' Grinnik ik.

-=Len=-
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: TreePeople - speltopic

Ik schrik op van een vriendelijke stem. ''H.. hoi..'' Ik draai me om en kijk recht in een paar fel groen gekleurde ogen.  ''Er is niemand meer hoor.'' lacht hij. ''Ik ben Aiko. En jij bent?'' ''Pearl!'' antwoord ik veel te snel. Mijn gezicht word gelijk knalrood en ik kijk weg.
Aiko lacht en steekt zijn hand uit, ik pak zijn hand vast en hij trekt me omhoog, ik ga op de tak zitten en glimlach. Ik heb geen idee of ik me er nu gemakkelijk bij voel, of juist ongemakkelijk. Maar wat is wel wist is dat hij heel leuk is.

- x Pearl Cloud
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: TreePeople - speltopic

"Dat ik je nog nooit eerder heb gezien.." Vraag ik en ik kijk haar aan, ze heeft donkere ogen.. "Achja, ik val niet zo op denk ik.." Zegt ze.. Ik kijk haar aan een glimlach komt tevoorschijn bij haar. "Nou, nu ik je zo zie val je voor mij part best wel op.." Ik lach en zie Pearl rood worden, ik kijk naar de zon en zie hem langzaam ondergaan.. Eigenlijk een best mooi moment.. Het was te snel om nu al mijn gevoelens te delen maar toch moest ik iets doen.. maar wat?
Mijn hoofd komt dichter bij de hare, maar ik bedacht me, ging het te snel? Nee, zachtjes raakten mijn lippen de hare, en het was een mooi moment.


-Aiko grass.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: TreePeople - speltopic

Ik bloos. "I-is goed!" Wat heb ik nou weer gezegd?! "Uhm, dus, hoe doen we dat?" vraag ik. "Nou, zo." Hij pakt mijn hand. Mijn gezicht wordt rood en ik kijk Len aan. "Dat is alles toch?" vraag ik. Hij schudt zijn hoofd. "Dit moet je ook-WOA!!!" Hij valt op me en ik val op de grond. "Ehm..." zeg ik. Hij kijkt me aan.

~Rosalie Leaf~
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mark
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
vr 08 apr 2011, 16:20

Re: TreePeople - speltopic

Grinnikend tik ik Rosalie op haar neus. 'Grapje.' Grijns ik.
Ik druk een zoen op haar voorhoofd en spring overeind.
Tevreden grijp ik Rosalie's pols vast en trek haar omhoog.
'We zijn er bijna. Kom je mee?'

-=Len=-
Gebruikersavatar
xRainbow
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2387
Lid geworden op:
zo 19 sep 2010, 18:29

Re: TreePeople - speltopic

Wat?! Aiko, zóénde me?! Ik ken hem pas 4, hoogstens 5 minuten! Ik sperde m'n ogen wijd open, en stond verschrikt op. ''Sorry, ik moet gaan.'' fluisterde ik. Zonder erbij na te denken, rende ik weg. Zodra ik ver genoeg bij Aiko vandaan was, keek ik om. Gelukkig, hij was me niet gevolgd. Tegenover me staat een mooie klimboom. Voorzichtig klauter ik erin, en ga rustig op de takken zitten.

- x Pearl Cloud
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: TreePeople - speltopic

"Ja, is goed."

Even later lopen we hand in hand door de stad. Ik kijk naar de winkels en de mensen. Op de achtergrond hoor ik muziek. We lopen een winkel binnen. Ik struikel over de drempel.


~Rosalie Leaf~
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mark
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
vr 08 apr 2011, 16:20

Re: TreePeople - speltopic

Lachend vang ik Rosalie op. Ik trek Rosalie omhoog en sla een arm haar schouder.
'Kan je een keertje zonder te vallen.' Grijns ik. Rosalie kijkt verlegen naar beneden en een grote rode blos trekt over haar gezicht. Lachend druk ik een zoen op haar neus.
'Kom.' Ik trek Rose de winkel uit. 'Kom.' Fluister ik zacht.
Snel schiet ik een ijswinkel binnen. Het knusse winkeltje lacht me vrolijk toe.
Mintgroene en roze tegeltjes liggen op de grond en de muur is beschilderd met grote ijsjes.
'Ehmm. Heb je trek?' lach ik.

-=Len=-
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: TreePeople - speltopic

Ik klom snel de boom in. Ik zie Aiko verloren staan. 'Aiko?' Vraag ik verbaasd.
'Gaat het?'
In een ruk beweegt Aiko zijn hoofd en hij kijkt me aan. 'Elliot.' Zucht hij.
'Jah het gaat wel.'
'Oke. Kom je helpen ik wil die laatste touwbrug vanavond nog afhebben.'

^.^Elliot^.^
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .

Weergave- en sorteeropties

Gesloten