Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 2 van 250

Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Wat wil je kwijt.

huh^

bedoel je dat er een nieuw topic is?

Ik bewerk hem de hele tijd. ;$

Maar ik eet nu een oliebol.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Xelles
Beheerder Beheerder

Ixors schreef:Kan het dat opeens de derde pagina werd verwijderd? o_o
De derde pagina is verplaatst, met een ander onderwerp samengevoegd om het overzichtelijk te houden.

http://forum.simsnieuws.nl/viewtopic.ph ... &start=260

Graag vragen en dergelijk gewoon in de goede topics plaatsen en ze niet hier neerzetten. We hebben een speciaal vragen aan moderators topic als je vragen hebt over zaken op het forum, zoals verwijderde topics/berichten, etc.
Afbeelding
Charge
Oplichter Oplichter

Ik wil kwijt dat ik het jammer vind dat er zoveel verbannen zijn. Maar ik begrijp het wel. Soms liep het echt uit de hand hier :S . En ik wil ook nog kwijt dat ik honger heb, maar geen trek xD .
o0simsfreak0o

ik ga geen 'ik wil kwijt' zeggen want dat klinkt irri :3

maare, ik heb net pas iets verzonden wat ik ergens begin van de vakantie had moeten verzenden :blush

en ik moet nog een stage plek vinden :O
nah ik ga wel gewoon in de loop van de week naar die stageplek coach ofzo die kan je altijd wel helpen ;3
en morgen, toch? :sweatdrop
moeten we weer naar school :(
nuja ik dan :(
en, goedemorgen SN ;D -krijgt telkens te neiging om s3n te typen-
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Weebly is echt aan het kloten.
Heb een pagina verwijderd en in mijn bewerk scherm staat alles goed.
Publish ik het, krijg ik de verwijderde pagina als Home page, terwijl hij bij pages HOME als homepagina weer geeft. Ik kan publishen wat ik wil, maar hij bewerkt niet.

En ik kan pas antwoord krijgen van die gasten over 2 dagen. Grrrrr lekkere service!
Nina

Ik wil kwijt dat ik nog wel 2 weken vakantie wil hebben... De afgelopen weken gingen gewoon te snel voorbij. En eigenlijk moet ik nog best veel doen voor school, een verslag maken over iets van zo'n 2 maanden geleden en waar ik dus niks meer van weet, en nog een half Engels boek lezen voor woensdag.

En dat gaat me vast niet lukken. :P Ben nu in een gewoon Nederlands boek bezig dat veel te leuk is.
Liza

AnsjJ2 schreef:Weebly is echt aan het kloten.
Heb een pagina verwijderd en in mijn bewerk scherm staat alles goed.
Publish ik het, krijg ik de verwijderde pagina als Home page, terwijl hij bij pages HOME als homepagina weer geeft. Ik kan publishen wat ik wil, maar hij bewerkt niet.

En ik kan pas antwoord krijgen van die gasten over 2 dagen. Grrrrr lekkere service!

Bij weebly als ik de design verander doet hij meestal irritant, maar ik moet zo nog even weebly& dus dan vertel ik wel of hij het doet. :p
Marii
Gentherapeut Gentherapeut

Nina schreef:Ik wil kwijt dat ik nog wel 2 weken vakantie wil hebben... De afgelopen weken gingen gewoon te snel voorbij.

Ik wil kwijt dat ik nog 2 weken vakantie heb plus een week wintersport en dat ik geen idee heb wat ik de laatste 2 weken nog moet gaan doen :P
Nina

Marii schreef:
Nina schreef:Ik wil kwijt dat ik nog wel 2 weken vakantie wil hebben... De afgelopen weken gingen gewoon te snel voorbij.

Ik wil kwijt dat ik nog 2 weken vakantie heb plus een week wintersport en dat ik geen idee heb wat ik de laatste 2 weken nog moet gaan doen :P
Ah lekker! Zullen we ruilen (A) ? Dan mag jij mijn leuke proefwerken maken :P En ga ik op vakantie. Haha :sweatdrop

Maar je zou heel veel kunnen gaan Simmen :woot
Marii
Gentherapeut Gentherapeut

Nina schreef:
Marii schreef:

Ah lekker! Zullen we ruilen (A) ? Dan mag jij mijn leuke proefwerken maken :P En ga ik op vakantie. Haha :sweatdrop

Maar je zou heel veel kunnen gaan Simmen :woot
Hahahaha ja dat ga ik sowieso doen!! :P Eeehm dan moet jij een tentamen van 60 ja/nee vragen en 40MC vragen leren voor vrijdag :P
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo

Mijn weebo doet weer normaal<3 yesss.

Morgen begint mijn stage ook weer. Bah laatste maand. hopelijk gaat het snel want ik trek het niet lang meer. Morgen pas om 12:00 beginnen<3
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf

Marii schreef:Ik zoek lege werelden waar ik zelf huizen in kan bouwen. het irritante is dat.... elke keer de sites het niet doen :S
Ik ben bezig met een wereld waarvan ik er 1 met en 1 zonder huizen zal uploaden.... Misschien helpt dat? :) Maar het is nog niet klaar... Als het klaar is kan ik het je wel melden...

Laatst gewijzigd door SimGandr op zo 02 jan 2011, 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Liza

Mhuhaha.. XD

Ik ben echt moe.. Ik wil niet naar school!
Voordelen:
Morgen geen gym.

Nadelen:
Morgen school.

Eigenlijk als die nadeel morgen geen school was, stond hij bij voordeel en dan stond er ook geen gym bij, maarja. XD

Weergave- en sorteeropties

Gesloten