Re: Wat wil je kwijt.
Kan het dat opeens de derde pagina werd verwijderd? o_o
4989 berichten • Pagina 2 van 250
De derde pagina is verplaatst, met een ander onderwerp samengevoegd om het overzichtelijk te houden.Ixors schreef:Kan het dat opeens de derde pagina werd verwijderd? o_o
AnsjJ2 schreef:Weebly is echt aan het kloten.
Heb een pagina verwijderd en in mijn bewerk scherm staat alles goed.
Publish ik het, krijg ik de verwijderde pagina als Home page, terwijl hij bij pages HOME als homepagina weer geeft. Ik kan publishen wat ik wil, maar hij bewerkt niet.
En ik kan pas antwoord krijgen van die gasten over 2 dagen. Grrrrr lekkere service!
Nina schreef:Ik wil kwijt dat ik nog wel 2 weken vakantie wil hebben... De afgelopen weken gingen gewoon te snel voorbij.
Ah lekker! Zullen we ruilenMarii schreef:Nina schreef:Ik wil kwijt dat ik nog wel 2 weken vakantie wil hebben... De afgelopen weken gingen gewoon te snel voorbij.
Ik wil kwijt dat ik nog 2 weken vakantie heb plus een week wintersport en dat ik geen idee heb wat ik de laatste 2 weken nog moet gaan doen
Hahahaha ja dat ga ik sowieso doen!!Nina schreef:Ah lekker! Zullen we ruilenMarii schreef:Nina schreef:Ik wil kwijt dat ik nog wel 2 weken vakantie wil hebben... De afgelopen weken gingen gewoon te snel voorbij.
Ik wil kwijt dat ik nog 2 weken vakantie heb plus een week wintersport en dat ik geen idee heb wat ik de laatste 2 weken nog moet gaan doen? Dan mag jij mijn leuke proefwerken maken
En ga ik op vakantie. Haha
![]()
Maar je zou heel veel kunnen gaan Simmen
Ik ben bezig met een wereld waarvan ik er 1 met en 1 zonder huizen zal uploaden.... Misschien helpt dat?Marii schreef:Ik zoek lege werelden waar ik zelf huizen in kan bouwen. het irritante is dat.... elke keer de sites het niet doen
Laatst gewijzigd door SimGandr op zo 02 jan 2011, 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.