Ik word gek van het journaal. Ze hebben het 10 minuten lang over Egypte en ik krijg de hele dag al te horen dat Beatrix jarig is. Ja nou weten we het wel mensen!
Ik haat me lerares van bv. Zeis al de hele week ziek en mrgen 's ze er gewoon! Anders had ik de eerste 2 uur vrij gehad .
En ik weet al precies wat voor nieuwe film ik ga maken . Ben nu aleen opzoek bnaar geluidseffecten (gillen, een boem geluidje wat je ook hoort als je wat laat vallen op een tafel bijv. boeken) en nog een goed progamma . Ik heb alles al precies in mijn hoofd! Nog een paar dingen doen en ng wat downloaden en ik ben klaar om te filmen .
^ bedoel je machinima? Hah, daar ben ik ook al een hele tijd mee bezig maar dat wil maar niet opschieten ;(
over egypte gesproken, ik moest gisteravond (of was het de avond ervoor?) zoo hard achen
was het nieuws afgelopen, bomvol nieuws over egypte of course, komt er zo'n vakantiereclameding met: Egypte, 399 euro voor 10 dagen
jeej, laat ik daar eens heen gaan
ik ga jullie even lekker jaloers maken met mijn rooster dit jaar (is nog niet veranderd, maar goed )
ik heb 25 uur in de week (dat is 4 uur minder dan vorig jaar en 10 uur minder dan toen ik in de 3e zat )
Maandag: 3e t/m 6e
Dinsdag : 3e t/m 7e
Woensdag: 1e t/m 7e
Donderdag: 1e t/m 5e
Vrijdag: 2e t/m 5e
en ik heb bijna geen huiswerk, maar ik zit wel met examens. maar goed daar heb ik tot nu toe nog geen moeite mee gehad
ik sta overal (zelfs voor wiskunde) voldoende