Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1423 berichten • Pagina 69 van 72

Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Wie zijn de Moordenaars...in de Middeleeuwen?! [SPELTOPI

Liz was vastbesloten om mee te vechten. Niemand was het daar mee eens.
"Liz," zei ik, "en je andere kinderen dan? Die vinden het al erg genoeg dat hun vader weg moet, laat staan ook nog hun moeder! Wat als je niet meer terug komt?"
Liz werd bleek. Ik had een zwak punt geraakt. Dus ik ging nog even door.
"Ze zijn hun vader al bijna kwijt geraakt. Zou het niet verschrikkelijk zijn om dat nog eens te zien gebeuren maar nu met hun moeder er bij? Liz, je weet niet hoe het daar aan toe gaat! De mannen kunnen dit beter oplossen. Ik weet dat het cliché klinkt maar ze zijn toch sterker!"

-Cleo
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Re: Wie zijn de Moordenaars...in de Middeleeuwen?! [SPELTOPI

Katrien lag nog steeds op bed. Ik besloot om niet meer weg te gaan tot de bevalling, ik blijf hier.
Ik haalde een kop warme melk melk voor haar.
"Dankje." Zei ze kort. Ze dronk het in 3 slokken op, die heeft dorst!

{ Xander Loon }
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Wie zijn de Moordenaars...in de Middeleeuwen?! [SPELTOPI

Rory en Cowl stonden bepakt en bezakt klaar om Emylith te redden. Ik gaf Rory een intense zoen en Cowl een stevige knuffel. Voor het geval dat. Liz had zich boos afgezonderd. De mannen gingen op pad. Ik zwaaide ze uit en ging toen naast Liz zitten. Ze draaide haar hoofd weg.
"Liz alsjeblieft. Dit is de enige manier."
Ze zei niets. Ik ging maar weer weg. Plots voelde ik iets in mijn buik. De baby schopte! Ik grinnikte vrolijk en besloot een wandeling te maken. De sneeuw begon al langzaam weg te smelten. Ik hoorde zelfs weer vogels!

-Cleo
Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Wie zijn de Moordenaars...in de Middeleeuwen?! [SPELTOPI

Mokkend bleef ik zitten. Uit het raam zag ik Rory en Cowl aan de rand van het bos stilstaan en praten. Ik rende de deur uit en omhelsde Cowl. " Waar heb ik dit aan te danken?" Vroeg hij verbijsterd. " Gewoon." Mompelde ik. Ik gaf Cowl nog een kus en liet hem toen los. " Ik ga maar weer eens naar onze andere kinderen." Ik draaide me om en wandelde terug naar het huis. Ik liep naar Xander en Katrien. Ze zag er niet al te best uit. " Kan ik iets doen? Wil je iets eten?" Vroeg ik voorzichtig. Xander knikte maar Katrien hoefde niet. Ik liep naar de keuken en pakte het brood dat Cowl netjes verdeeld had. Ik gaf een paar brokken aan Xander. Ik gaf een beker warme melk aan Katrien en Xander. " Liz! De baby schopte!" Hoorde ik Cleo in een andere kamer. " Dat is geweldig!" Riep ik terug. Ik haalde Ailith uit de wieg en gaf haar weer wat te drinken. Ik trok mijn blouse weer op en aaide het kleine meisje over haar bruine krullen.

~ LIz Red~
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Wie zijn de Moordenaars...in de Middeleeuwen?! [SPELTOPI

Ik keek uit het raam. Het sneeuw trok al weg. Vlinder en Ghost waren rustig door de achtertuin aan het vliegen opeens zag ik een straal. Er werd gestopt. Het was Amie, ze kon supersnel rennen. Dat is wel stoer. Ik maakte het bed op en ging de was doen. Ik was gelukkig. ;D
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Wie zijn de Moordenaars...in de Middeleeuwen?! [SPELTOPI

Ik wandelde door het bos en bekeek de kale bomen. Ik kwam langs een klein plantje. Hij had al knoppen! Plots hoorde ik geschreeuw uit de verte. Ik ging kijken. Een boze menigte met fakkels en hooivorken baande zich een weg door het bos. Ik hield een man aan.
"Wat is hier aan de hand?" vroeg ik in paniek.
"We gaan de katholieke kerk aanvallen!"
"Maar, waarom?"
"Ze zijn wreed! Vermoorden onschuldige mensen! En wij gaan ze ruïneren! WEG MET DE KATHOLIEKE KERK!"
Het hele zaakje schreeuwde hem na en trokken verder, richting de kerk van het plaatsje waar we nu waren. Ik volgde ze nieuwsgierig. In de kerk werd een hoop geschreeuwd en zo te horen een hoop kapot gemaakt. Er kwamen meer mensen kijken en bleven om te helpen. Ik niet, ik vluchtte snel weer terug naar het huisje.
"Wisten jullie iets van dat gedoe met de kerk?"

-Cleo

------------------------
mwaha, beeldenstorm :lol
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Wie zijn de Moordenaars...in de Middeleeuwen?! [SPELTOPI

Opeens hoorde ik boze mensen. Ik rende naar buiten en keek wat er aan de hand was. "WIJ VERNIELEN DE KATHOLIKE KERK!" Gilden ze. Dit was al eerder gebeurt.. Maar nu was het pas goed raak. De mensen waren weg alleen er kwam een vrouw aangerent. "Ik ben Elizabeth II" Zei ze en ze stak haar hand uit. "U weet het vast nog niet?" Vroeg ze beleefd. "Wat, oh, komt u maar even binnen." Ik zette koffie. "U erft het koninginnen dom." Zegt ze terwijl ik net een slok neem van mijn koffie. Ik spuug het uit. "Sorry, maar dat kan niet." Ik kuchte. "Jawel, u erft ook nog zo'n heel veel goudstukken." Ik proest mijn drinken uit. Ik wist niet wat ik moest zeggen.

xCraziya Movie.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Wie zijn de Moordenaars...in de Middeleeuwen?! [SPELTOPI

^ Missy volgens mij hadden ze toen nog geen koffie. :lol
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik ging voorzichtig op bed zitten met Ailith op schoot.
Cleo had alles verteld over die gekke beeldenstorm.
Ik hield Ailith in de lucht. " Je groeit snel meissie. Straks kan Finnick je niet meer dragen." Grinnikte ik vrolijk.
Ailith keek me verwonderd aan en begon toen te huilen. " Awh rustig maar meissie. Hij kan je heus nog wel een tijdje dragen hoor." Stelde ik haar gerust.
Ailith gaapte voorzichtig. Ze leunde tegen me aan.
Ineens zagen we Ailith'haar gewoon groeien. Haar lange bruine lokken kwamen nu tot aan haar onderrug. Ik zou het niet over mijn hart krijgen om het te knippen.
Ailith zelf rekte ook een beetje uit. Ze had nu de grootte van een kleuter.
" Hmm ik wist niet dat groeistuipen zo snel gingen." Mompelde ik.
Ailith werd wakker en keek met slaperige oogjes naar me.
Finnick kwam nerveus binnen. Ailith lachte meteen. Twee rijen stralend witte tandjes lachten ons toe.
" Ze is mooi Liz." Mompelde Cleo.

~ Liz Red ~
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Wie zijn de Moordenaars...in de Middeleeuwen?! [SPELTOPI

^ inderdaad, dan nog eerder thee of melk :lol
----------------------------------------------------------
Ailith was een schatje! En dat vertelde ik ook aan Liz. Ondertussen was het nog steeds onrustig buiten. Ik ging maar niet naar buiten, voor het geval dat. Ik keek naar Liz en Ailith en streelde over mijn eigen buik. Hij was al flink aan het opbollen. Mijn korset paste voorlopig niet meer. Liz zag me kijken.
"Wat hoop je dat het word?" vroeg ze.
"Ik zou moeten zeggen 'gelukkig en gezond' maar ik hoop een meisje," zei ik grinnikend. Liz lachte.

-Cleo
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Wie zijn de Moordenaars...in de Middeleeuwen?! [SPELTOPI

"Dus, ik word koningin? Dat betekend.." Ze knikte. "Uw Moeder is pas overleden, en nu erft u het koninginnen dom." Ik slikte. "Ja vast.." Mompelde ik. Amie en Ghost waren aan het rennen. Amie stond in de tuin en stak haar tong uit. "DOE DAT NIET!" Gilde Ghost, ze werd heel erg boos en haar krachten kwamen vrij. Omdat we bij een vijvertje woonden ( Wat nog steeds een beetje ijs was.) Duwde Ghost haar perongeluk op het ijs. Ghost schrok, maar pas toen ze gekraak hoorden werden ze bang. Amie probeerde te vluchten maar dat wou niet. Iemand pakte haar bij haar voet en trok er mee het ijskoude water in. Ghost rende naar binnen. "MAM! AMIE, WATER, HELP!" Ze waren allemaal al kinderen, en ik schrok me rot. Ik rende met Ghost naar buiten en dook het water in. Het was koud, maar ik moest haar vinden mijn kind mocht niet dood gaan, nietzoals de andere dingen die gebeurt waren met de anderen.

XCraziya Movie.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Wie zijn de Moordenaars...in de Middeleeuwen?! [SPELTOPI

Die vrouw stond bij vlinder. Melde Ghost me. Ik geloofde haar niet. Ik zag helemaal onderop de bodem Amie liggen. Ik tilde haar op en zwom naar boven. Ik liep naar die vrouw en gaf haar een biatchmep. "Ik ben nu al gelukkig."Snauwde ik en ik duwde haar in het water. Misschien kwam ik zo in de gevangenis, maar ik was al gelukkig, en gelukkiger hoefde ik niet te zijn. Ik droogde Amie af en legde haar in bed. Ik gaf haar een kus op haar voorhoofd en pakte haar hand vast. Mijn warmte ging diep naar haar hart en ze opende haar ogen. Ik keek haar ongeloofelijk aan. Ik was echt gelukkig.

xCraziya Movie.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Wie zijn de Moordenaars...in de Middeleeuwen?! [SPELTOPI

Met zijn viertjes zitten we op de stenen bank een beetje te kletsen. Opeens hoor ik een gegil en een vreselijk harde boem. Ik ren naar de keuken, het eerste wat ik zie is Chris, hij ligt stil op de grond. Bloed druppels druipen van een mes die naast hem ligt. Hij heeft me in de steek gelaten.. “DIE KLxxTZAK! HIJ HEEFT DIT GEPLAND!” Gil ik. Naast hem zie ik iets liggen, een papiertje. Ik lees het rustig hardop voor: “Je geloofde echt in de toekomst, nou ik niet, ik verlaat je zonder doei te zeggen, je bent slank, maar eigenlijk niet, je bent raar, je bent dom, je bent alles waar iemand niet tegen kan.” Tranen lopen over mijn wangen. “Het is inderdaad beter zo..” Zucht ik tenslotte.


xCraziya Movie.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Luc

Re: Wie zijn de Moordenaars...in de Middeleeuwen?! [SPELTOPI

''Rory en ik liepen in het bos, ''waar is ze?'' vroeg rory. ''ik weet het niet'' zei ik
Opeens hoorde we wat in de bosjes ''Emilyth'' schreeuwde ik.

''pap?'' ''Ja , ik ben het kom maar hierheen'' zei ik .
Emilyth kwam uit de bosjes haar armen waren aan elkaar gebonden ik nam haar over mijn schouder, en we liepen naar huis.

--Cowl--
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Wie zijn de Moordenaars...in de Middeleeuwen?! [SPELTOPI

Ik staarde uit het raam. Ineens zag ik Cowl en Rory lopen. Emilyth hing over Cowl's schouder.
Ik rende naar buiten en zette haar op de grond. Ik trok mijn blouse een stuk omhoog en haalde mijn mes uit mijn riem. Cowl keek me raar aan. "Kom op we zitten middenin een oorlog. Je mag blij zijn dat je een elf bent en dat je er een bij je hebt." Ik sneed Emi's touwen los en drukte haar in mijn armen. "Emi...Met hoeveel zeggen dat ze de zwarte kappen dat ze zijn." Vroeg ik voorzichtig. "Tweemiljard." Zei ze voorzichtig. "Dat is het hele nachtelven rijk! Eve is gestoord ze brengt het hele rijk in gevaar voor mij!"
Antwoordde ik geschokt. "Liz we moeten hier weg!" Bulderde Cowl. "Nee Cowl als we weg gaan vinden ze ons weer! We moeten gewoon strijden. Over twee dagen krijgen de kinderen van Craziya een groeistuip! Hun hebben speciale krachten. We moeten ze trainen! Onze kinderen zullen ook getraind moeten worden." Emilyth keek me aan. Ik heb haar nooit verteld over haar krachten.
" Mama! Heb ik magische krachten?!" Vroeg Emilyth verwonderd. Cowl wou weer gaan praten maar dit keer was Rory het er mee eens. " Cowl ze heeft gelijk. Als Emilyth en Finnick het willen dan mogen ze meevechten." Emilyth knikte heftig. " Morgen ga ik je trainen meis." Ik trok Emi weer in mijn armen.

~ LIZ`
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .

Weergave- en sorteeropties

Gesloten