Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1423 berichten • Pagina 68 van 72

Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Wie zijn de Moordenaars...in de Middeleeuwen?! [SPELTOPI

Ik hoorde Craziya zacht snikken. Waarschijnlijk van geluk. Ik omhelsde Emilyth.
"Mam mag ik nog heel even met Ailith spelen?" Vroeg ze voorzichtig. Ik keek naar het kleine meisje dat bijna door de Box sprong en knikte. Voorzichtig tilde ik haar op. Emilyth stak haar armen uit en ik gaf haar Ailith.

~Liz Red~
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Emma

"Emi! Emi! Cowl!!! Cowl leeeeeeefft!!" Schreeuwde ik. Ik verzorgde de wond van Cowl en verbond hem.
Emilyth kwam binnenrennen met Ailith in haar armen. "Papaaaa!" Schreeuwden ze allebei.
Tranen rolden over mijn wangen. "Hoe?? Hoe kon dat??" Vroeg ik voorzichtig. "Denk je nou echt dat Eve zo simpel me dood krijgt? Ik moest gewoon de schijn ophouden." Zei hij. Ik legde mijn hoof In het holletje onder zijn kin. Ik voelde zijn warme armen om me heen.

~Liz Red~
Afbeelding
Liza

Mijn moeheid was weggetrokken en mijn buik ook. Ik was nu weer dun, zoals vroeger. Ik hoorde Ghost huilen. Ik stond op en tilde haar op. Haar gedachtes waren sterk. Chris was druk bezig met Amie. En vlinder zat in de box te spelen. Alsof ze al 1 was. Vlinder liep dus voor op haar leeftijd. Ik trooste Ghost. Ik voelde geen warmte, maar wel een lichte Energie. Dus er was nog hoop. Van vlinder voelde ik een warmte en van Amie, voelde ik helemaal niets. Eigenlijk best raar. Want het is een 3-ling. Ghost vertelde in haar gedachten dat ze over een paar dagen het zweven onder de knie zou krijgen en dat bedoelde ze dus in mijn droom.

xCraziya Movie.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Luc

De wond was verzorgd, Liz had het goed gedaan. Ik gaf haar een kus.
emilyth omhelsde me , ik gaf haar een kus op haar wang.
Ik gaf Alilith ook een kus, ze lachte ik lachte ook want haar aanstekelijke lach kon je niet vermijden.
we waren een grote familie. Maar nu moesten we ons nog op Eve richten ze liep nog vrij rond.

--cowl--
Emma

Ik wikkelde mijn armen om Cowl's nek en kuste hem.
Eve,Je hebt geluk deze keer. Ik liet Cowl los en keek hem in de ogen. Finnick kwam aanlopen. "Hey wat gebeurt...Papaaaaaa!!" Schreeuwde hij en omhelsde Cowl. Ailith keek verbaasd rond alsof ze iets had gemist. Finnick rende naar Emilyth en Ailith en sprong de kamer rond.
Ik liep weer naar Cowl en omhelsde hem. Nooit Nooit zou iemand deze schat er nog vandoor krijgen.

~lIz Red~
Afbeelding
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik liep naar het bos en huppelde vrolijk rond. Papa was terug! Ik was zo blij, totdat ik opeens iets zwarts zag. Een kat? Nee, het was te groot. Het stond op. Het was een man met een zwarte kap op. Hij rende naar me toe en greep mijn rechterpols. Hij trok me mee. Ik schreeuwde.

~Emilith
Afbeelding
Luc

Liz ein ik lagen op bed, inmiddels was Finick ook aan komen huppelen met Alilyth.
Finick en Alilyh waren naar de woonkamer gegaan en zaten met elkaar te spelen.

''Schat, ik hou van je'' zei ik tgen liz.
Ik zoende haar teder, ze zoende terug ik onderbrak haar even ''Waar is Emilyth?'' vroeg ik.
''In het bos, ze zou voor het donker thuis zijn'' zei Liz.
We zoenden elkaar weer, onze kler belande op de grond, en wij onder de dekens...

--Cowl--
Liza

Met de hele familie stonden we buiten, voor het huis. Ghost was al een kind ze kon al zweven. Amie was een peutertje en ze kon net lopen. Vlinder was ook een peuter, maar dan net als een echte vlinder. Die nare droom was niet waar. We zetten wat stappen in de sneeuw, Ghost woelt in de sneeuw. "Ghost, blijf even bij mij.." Zeg ik geërgerd. We lopen een tijdje en komen aan bij ons huisje. Het ziet er hartstikke mooi uit. We stoppen de sleutel in het slot en lopen naar binnen..

xCraziya Movie.
Emma

Ik werd wakker. Het eerste wat ik zag was mijn hoopje kleren op de grond en daarnaast het hoopje ban Cowl. Ik glimlachte. Ik bekeek even waar ik lag. Dwarsover op het bed met mijn hoofd op Cowl's buik.
Ik trok mijn benen wat meer naar me toe. Cowl aaide zachtjes over mijn hoofd.

~Liz Red~
Afbeelding
maike0090

Rory en ik waren een eindje wandelen toen we ineens een schreeuw hoorden. Mijn buik was al flink gegroeid. Rory rende naar het geluid; niets!
"Wat is er Rory?" vroeg ik bezorgd.
"Geen idee. Er is hier niets te zien..."
we keken nog een tijdje rond. Plots zag ik een gat in de bosjes. Ik wees Rory er op en samen liepen we er naar toe om het te onderzoeken. We volgden het spoor van geplette bosjes maar kwamen uit bij een riviertje. Het spoor was dood. Ik schudde mijn hoofd.
"Ik vrees dat we nu niets kunnen doen Cleo," zei Rory en legde een hand op mijn schouder. Maar ik voelde dat er iemand in gevaar was!
"We kunnen niet de rivier over. Het is te gevaarlijk en," hij streelde over mijn buik, "we kunnen je nu niet onnodig in gevaar brengen."
Ik knikte en we liepen terug naar het huis van Cowl en Liz. Het was leuk dat Craziya nu ook kinderen had. En Katrien was ook zwanger! Dat was best... gezellig. We ploften neer op het bankje.

-Cleo
Afbeelding
Emma

Ik kleedde me aan. Er werd op de deur geklopt. Ik deed open, Er stond een kap voor de deur.
Hij deed zijn kap af. En daaronder zat Eve! Ik wou de deur weer dichtslaan maar ze hield hem tegen.
"Hij leeft nog he?" Vroeg ze kwaad. Ik schudde mijn hoofd. "Ik heb je dochter,Jij brengt mij Cowl of anders neem ik je lieve Emi wel." Ik sloeg een hand voor mijn mond. Ze hadden Emilyth!! Van schrik sloeg ik dit keer de deur met al mijn kracht dicht. "Auw,Stomme trut." Hoorde ik Eve mompelen.
ik liep naar Cowl toe en viel in zijn armen. "Ze heeft Emi! Eve heeft Emi!"

~Liz Red~
Afbeelding
Liza

Het was van binnen prachtig! Vlinder vloog wat rond en Ghost zweefde naar boven. Amie liep naar de tuin die er prachtig uitzag in de sneeuw. Iedereen was moe en alsnel ging de 3-ling slapen. Chris zoende me hevig en uiteindelijk belande we onder de dekens. Maar wel veilig en vertrouwd.

xCraziya Movie.
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Ik werd wakker in een cel. Waar was ik? Ik wist het niet. Totdat er opeens een ander persoon met een zwarte kap naar me toe kwam sloffen. "Hmm, je ziet er goed uit voor ons voortplanting project." zei hij. Hij bekeek mij van top tot teen. Ik schrikte. "Ik ga daar NIET aan mee doen! Weet je wel niet hoe oud ik ben?!!" schreeuwde ik tegen de man. "Tuurlijk wel. We zijn niet dom. En als je niet wilt zit er niks anders op dan je te forceren!" zei hij terwijl hij de cel binnenliep en me wilde oprapen.

~Emilyth die in de val zit :P
Afbeelding
maike0090

Ik hoorde Liz gillen. Snel rende ik naar haar toe.
"Liz rustig wat is er aan de hand!"
Liz lag bij Cowl in zijn armen en hij was net zo verbaasd als ik.
"Ze heeft Emylith! Eve heeft Emylith!"
Ik had al heel wat gehoord over die Eve en dit was niet best. Cowl troostte de paniekerige Liz.
"En ze wil jou!" zei ze tegen Cowl. Cowl schudde zijn hoofd.
"Dat moet dan maar," zei hij vastbesloten.
"NEE!" gilde Liz!
"Wacht even Liz. Rory kan stiekem met Cowl mee, toch? En hem later weer bevrijden!"
Liz keek me aan.
"Zou hij dat willen doen?"
Ik knikte.

-CLeo
Afbeelding
Emma

Ik zuchtte en klemde Cowl nog steviger tegen me aan.
Toen liet ik hem los. "Eve moet dood." Zei Cowl.
"Daar zullen wij wel voor zorgen." Zei Rory.
"No way! Dat doe ik!! Zorg er gewoon voor dat ze buiten westen is en dan neem ik haar!"
Zei ik koppig. Cowl zuchtte en keek me aan. Hij had er nooit van gehouden dat ik ook streed.
Ik sloeg mijn armen over elkaar. Mijn gedachtes waren onmogelijk te veranderen.
"Ik ken de nachtelf van binnen en buiten. Eve is mijn taak!" Katte ik Rory af die net zijn mond open had getrokken.

~Liz~
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten