Het was voorbij, allemaal voorbij. We hadden veel meegemaakt, maar het was voorbij. Iedereen was dronken behalve ik. Ik moest alles nog op een rijtje zetten en accepteren dat het nooit wat zou worden met mij. In al die jaren wist ik al dat ik homo was, nooit heb ik gevoelens gehad voor meisjes, wel is voor andere jongens, maar ja die hadden allemaal weer een meisje. Het was voorbij en ik moest het accepteren. Ik ben ook niet echt uit de kast gekomen, de enige mensen aan wie ik het verteld heb waren Rachel en Chloé. Rachel had nu zelfmoord gepleegd en Chloé zal ik haar ooit nog vaak tegenkomen?
Ik wist het allemaal niet meer, maar accepteren zal wel het beste zijn. Ik zei nog tegen Chloé
"Chloé, beloof me alsjeblieft dat we contact houden, wil je dat?"
Chloé knikte van ja en zei:
"Tuurlijk Jerrel, tuurlijk"
Ik had een hoop meegemaakt, het begin de ruzie met Chloé en dat ik hulp kreeg van Rachel, verder met verschillende moorden, op: Kevin, Bianca, Samanta, Tiffany en zelfs Heath. Uiteindelijk heb ik nog vriendschap kunnen sluiten met Chloé. Ik ben megenomen, bijna zelf dood gegaan. Maar er bleven me verschillende dingen achtervolgen. Dat ik waarschinlijk mijn hond nooit meer terug zal zien en ten tweede, dat ik op jongens viel en nog nooit heb geaccepteerd. Dat moet ik doen accepteren!
Ik lag languit op het gras, het was alweer een tijdje geleden. Totdat ik geblaf hoorde, het zal wel weer in mijn hoofd zijn. Maar deze keer ging het maar door, ik keek om me heen en zag niks, toch mijn hoofd. Op dat moment dat ik mijn ogen dicht deed zag ik een mooie glanzende golden retriever aan komen rennen. Dat was mijn hond! Ze kwispelde blij en gaf me likjes, ik knuffelde haar tot ik erbij neerviel. en zei:
"oh meid, wat heb ik je gemist"
Ik had mijn oude hond terug, ze was nu 2 jaar. Ik verloor haar als puppy, ze moest wel een heel sterk doorzettingsvermogen hebben. En toen wist ik het, ik kan het. En ik klom op een heuvel en riep keihard zodat iedereen het kon horen:
"Ik kan het!!!!!!!!!!!"
En als allerlaatste, ik weet niet waar het vandaan kwam. Ik omhelsde Chloé en kuste haar en ik zei:
"Chloé bedankt voor alles, ik houd van je"
-Jerrel-
Laatste post