"M-maar dan worden mijn kleren nat en-" *Ziet dat we steeds meer dichtbij de steile rivier komen en kijkt naar beneden* "Huh..." *Ziet niks, het lijkt wel mist...OMG IS HET ZÓ HOOG?!!!*
"Inderdaaaad!!!!!!!" *Probeert ons nog weg te duwen door in het water te klooien met haar handen maar voelt al vrij snel de boot al een beetje schuin gaan* "---"
"Daar trap jou tent? Wat betekend dat nou weer?" Ik snapte er natuurlijk niets van. Ik tilde ayumii op. "Wakker worden." Zei ik. Ik pakte wat koud water en smeed het in haar gezicht. Ik zuchte. "Dit had de beste vakantie moesten worden." Ik had ayumii nog in mijn armen, maar zelf moest ik nog een uitweg vinden. Ik probeerde naar boven te klimmen en was uiteindelijk weer op de camping. Ik ging kijken of de sushi al klaar was. "Sushi is klaar!" Hoorde ik achter me.
Ik legde ayumii neer. in de hoop dat ze wakker wou worden..
"U..." *Opent ogen* "W-waar ben ik nou...? Lisa? Tessie?" *Staat op en loopt ergens heen...* "Lisa? Tessie?" *Loopt een stukje verder, valt in een diepe kuil*
Ik keek om me heen. "Huh, Ayumii, je lag net nog voor me? WAAR BEN JE?" Ik hoorde iemand vallen. Ik rende naar de ingang en zag een kuil. "Omg, AYUMII." *Pak klim kleding. En klimt naar beneden. maak Ayumii vast aan haar. En probeert omhoog te komen. "Werk mee!" Schreeuw ik boos. "Dit noem ik niet ontspannen." Zucht ik. Uiteindelijk zie ik weer zon licht. Ayumii is bij. "Ayumii gaat het?"
"Uh...Ik heb een gebroken been denk ik, maar verder gaat het wel goed. Ik ben wel moe en heb geen tent bij me... :blink Is er hier ergens EHBO en heb jij misschien een grote tent?" *Kijkt naar been en naar wondjes op lichaam die bloeden*
"Gekkie! Je mocht bij mij slapen weet je nog? En volgensmij is er een EHBO bij de receptie. Wacht ik heb nog wat krukken in mijn tent." Ik loop snel naar beneden en pak de krukken ik ren naar boven en geef ayumii de krukken. "Dit is niet echt een leuke vakantie!" Zucht ik. "Naja, het is bijna avond, dus ik ga koken." Ik loop wel even snel mee naar de receptie.