Oo, ik heb nog nooit een drieling gehad . Alleen maar 1 kind. Maarjaa. Zo vaak krijgen mijn sims geen kinderen . Ik ga proberen een 10G te doen... Nou dat word wat
Vandaag eerder uit .
We hadden een voorstelling die ong. 2 lesuren zou duren, het is er dus 1 geworden .
En ongeveer bij het einde, zei iemand dat een paar jongens naar vorenmoestenm komen voor een stom dansje, en ja hoor . Zo'n beetje alle jongens . We lachen in een deuk!
Nu nog bio en Frans leren . Morgen s.o bio en als je voor frans niet leert krijg je strafwerk . Ik leer daarvan alleen ff het werkwoord . De vakken en de dagen ken ik wel
maar voor een cito hoef je niet echt zenuwachtig te zijn (tenminste dat was ik volgens mij niet)
het duurt alleen wel even maar over het algemeen vond IK het niet zo speciaal
Cito toets bepaalt alleen je niveau voor je aankomende school Dus de middelbare, of VMBO , VWO of havo.
Eigenlijk is de cito toets de grote verpeste van je leven.. Tenminste dat was die van mij wel.
En hebben jullie wat te zeuren over toetsweken en cito! Ik doe aankomende week EIND EXAMEN voor mijn opleiding, en ben al 2 weken bezig met overige toetsen en afrondingen. Pfuh.