Mastvlag schreef:Huh? wattisergebeurd.
Ik denk dat ik iets te lang heb geslapen.
Ik hoor iets over een plattegrond.
Ik voeg er nog wel wat aan toe: Vergeet niet dat ik een vouwwagen heb, dat de oliebollenkraam er nog staat met bedorven oliebollen, en dat snateraar een volkswagen en een bezemkast bij zijn plek heeft staan."
en ik met een verlaten tent en opblaasbare niet kapot te krijgen boomhut
Uuu! Ik viel uit de lucht Lots en Lisa! Ik was namelijk ontvoerd door aliens die me aan het onderzoeken waren, maar door een error viel ik terug naar de Aarde!
A&LBestiessForever. schreef:Oef, dat is niet fijn! nou, je kan wel bij mij in de tent slapen, ik heb toch 2 slaapkamers en een sushi bar. Dan kan je ontspannen van de natuur.
"Oooh!! Bedankt! Dat zou ik graag willen!! Sushi "
"haha, jup, met japanse mensjes die zeggen: I LUV SUSHI." *Kijkt rond.* "Hmm, er is een prachtig meer, en ik heb wel een bootje in mijn tent, ik ga zo wel wat varen. Ga je mee? Dan kan je misschien niet meer ontvoerd worden door aliens."
"Oh graag Lis! Sowieso denk ik dat ze me niet meer te pakken krijgen wegens een error waardoor ze zelf belandden op Mars. Ik ga graag mee bootje varen."
*Kijkt nog even naar tessie*
" Nee, hou wat Nori met zalm voor mij over!! En ook soorten sushi, pleeeaase!!"
*Loop naar tent, loop naar beneden, pakt boot.* "Heb de boot en houd ook nog voor mij over!" *Kijk naar meer.* "Ohmygod, moet je zien al die dooie vissen!"