Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

266 berichten • Pagina 7 van 14

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: Cluedo - Vragentopic STEMRONDE

Zo leuk hoe jullie de rollen opgepakt hebben en nu eigen gemaakt hebben! Ik zou bijna bang worden van hoe goed jullie ze vertalen in het rollenspel, alsof jullie zelf die personen zijn haha!
Ik vind het ook enorm spannend worden nu, zeg! Jeetje, Rosa Roodhart, ontkwam zij daar even gelukkig weg..
En ook het nieuwe trio vind ik erg leuk samen!
Letten jullie goed op de hints, want daar liggen de antwoorden in verscholen, inspecteurs. ;)
Afbeelding
minermb
Man met de buit Man met de buit

@mikese ik vind het ook heel leuk om mee te doen

Maar het is de eerste keer dat ik met zoiets meedoe, dus ik vraag me af: vinden jullie dat ik goed schrijf, wat kan ik misschien beter doen?
Afbeelding
klik op mijn banner om de avonturen van Bennie en Bloem in de toekomst te lezen
BabyBrowny

@Mikese: Dank je wel :knuffel. Dit is de eerste keer voor mij en ik vind het zo leuk :swing
En maak je maar geen zorgen, ik hou de hints heeeel goed in de gaten :twisted
Stiekem ben ik gewoon een ex van een rijke zakenman, die me heeft bedrogen met meerdere minaaressen en is vermoord door vier verschillende moordenaars en zat daar toen mee opgesloten in een gigantisch huis. Dus ik weet precies hoe Eleanoire zich voelt ;)
@Deetui: Haar vingerafdrukken zaten op het touw, dus dat was zo wie zo haar moordwapen
@Grijzesimser: Je doet het echt heel erg goed, hartstikke leuk :swing
Mikese

Je krijgt niet te weten welke hints bij Saskia hoorden. Wel dat haar moordwapen het touw was.
Ik vertel niet welke hints bij haar horen omdat dat nogal complex ligt. Sommige hints horen bij alle moordenaars, sommige bij meerdere moordenaars en weer andere maar bij één moordenaar. Ik laat jullie lekker puzzelen met de hints die je hebt. ;)
Afbeelding
Mikese

Stemronde

Er is weer een stemronde geopend. Stuur binnen een uur naar mij wie je het liefst wil vermoorden en je ontvangt een hint! Heeft iedereen binnen drie uur gereageerd dan krijgen jullie ook nog een bonushint!
Meeloper, vergeet niet te PM'en welke moordenaar je wilt beschermen en moordenaars stemmen niet.

Succes!
Afbeelding
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Ahw, jammer dat ik eruit lig :(
Ik vond het wel ontzettend leuk om mee te doen! Heel veel succes iedereen, en ik hoop dat de moordenaars winnen :P
En ik weet trouwens ook wie ze zijn, want ik was natuurlijk meeloper. Zet hem op jongens! :D

Ik zal het verhaal nog steeds blijven volgen :laugh
Mikese

Moordronde

Het is weer moordtijd! De moordenaars PM'en een naam naar mij en de eerste naam die ik in mijn inbox krijg wordt vermoord.

Nachtwaker, vergeet niet dat jij iemand in bescherming moet nemen!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten