Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1423 berichten • Pagina 60 van 72

Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Re: Wie zijn de Moordenaars...in de Middeleeuwen?! [SPELTOPI

Ik zag niks, ik lig in bed, mijn ogen zijn dicht.
Ik voel een hand, een zachte warme hand. De hand streelt mijn gezicht en glijd door mijn haren. Ik houd mijn ogen gesloten, dat was Katrien's hand.
Ik voel een zachte lieve kus op mijn lippen. "Xander, wakker worden." Zegt ze lief. Ik open langzaam mijn ogen, Katrien ligt nog steeds naast me.
Het raam staat op een kier, het tocht hier. Ik trek de deken over me heen. Maar we hebben bijna geen kleren aan. Dat verklaard alles, dacht ik.
Ik krabbel omhoog en ga half op Katrien liggen. Ik geef haar een kus en houd haar hoofd in mijn handen.
"Ik hou zoveel van je." Fluister ik zachtjes terwijl ik diep in haar glinsterende ogen staar. Katrien glimlachte en sloot haar ogen, ik zag een traan, een traan van geluk.
"Ik ook van jou." Antwoord ze.

{ Xander Loon }
caesar11111

Ik trek het laken van m'n gezicht en hap naar lucht.
" Wat was dat" puf ik en ik lach.
Liz rolt over me en geeft me een kus op m'n neus.
" Ik hou van je liefste" en ze springt uit bed.
" moet ik helpen pakken " vraag ik zo zagerig mogelijk,
ze grijnst.
" Ga maar naar de bar" zegt ze lacherig.
Ik schiet snel in m'n kleren en ren naar Xanders kamer en klop op de deur.
" Zin in een laatste pin" praat ik door de deur heen, wachtend op een antwoord ...

-Cowl-
Jozz

Net op het moment dat ik de deken over ons heen wilde trekken hoorde ik gebons op de deur en Cowl's stem.
"Zin in een laatste pint?"
Ik rol van Katrien af en trek snel een broek aan.
"Ja kom anders even binnen." Zei ik terwijl ik de knoop van mijn broek vast maakte. De deur ging open en Katrien schoot onder de deken, zo hoefde Cowl haar niet te zien natuurlijk.
"Goedmorgen." Zei hij.
"Gaan we nu al weg?" Vroeg ik.
"Ja het is vroeg, maar we moeten op tijd in het volgende dorp zijn." Antwoordde Cowl.
Ik liep terug naar het bed en gaf Katrien een zoen. "Ik ben zo weer terug, dan ga we weer verder."
"Oké, ik pak alvast je tas in." Antwoordde ze.
Ik sloot de deur achter me en liep samen met Cowl de trap af.

{ Xander Loon }
caesar11111

Na een paar biertjes kwam Rory ons vergezellen.
We vertelde elkaar over gister avond en lachten luidop.
Ik had dit gemist.
Sinds dat gevecht met xander had ik het gevoel dat ik hem
was aan het verliezen als vriend.
Het was goed om nog eens met hem te spreken,
Ik nam nog een slok van mijn bier en wachtte op de vrouwen
voor te vertrekken ...

-Cowl-
Jozz

Ik bestelde nog één biertje, en daarna zouden we als het goed is vertrekken.
"Zeg Cowl, waar gaan we eigenlijk naar toe?" Vroeg ik nieuwsgierig. "Weten we al een plaats als eindbestemming?"
Cowl schudde zijn hoofd.
"We weten het niet precies, maar als we iets tegenkomen wat ons goed lijkt dan blijven we daar." Zei Rory die voor zich uitstaarde.
Niet veel later klapten de deuren van het café, wat verre van vol was, open en verschenen Cleo, Liz en Katrien voor ons.
"Waar is Catrijn?" Vroeg Cowl verbaasd.
"Ja!" Zei Cleo. "Ik dacht al dat er iets gebeurd was. We klopte op haar deur maar er werd niet opengedaan."
We zwegen allemaal. Zou ze gevlucht zijn?

{ Xander Loon }
Emma

Ik kleedde me aan en liep naar de kamer van Catrijn.
Ik klopte op de deur en liep naar binnen.
Ik zag al meteen dat er iets mis was. Het zweet parelde over Catrijn's gezicht en Corneliss keek haar angstig aan. "Ze is ziek he?" Vroeg ik zachtjes. Corneliss knikte. Ik liep naar Catrijn toe en aaide haar over haar hoofd. Die voelde gloeiend heet. "Catrijn probeer zo veel mogelijk stil te liggen. Ik ga Cowl halen." Ik draaide me om naar Corneliss. "Zorg er voor dat ze over zo min mogelijk, het liefst niets nadenkt of zelfs maar praat." Corneliss knikte. Ik draaide me om en rende weg. Toen ik bij de bar was treft ik Cowl aan. Samen met Rory en Xander. "Catrijn is ziek." Krijste ik. Cowl sprong op Gevolgd door
Rory en Xander. Ik beende terug naar Catrijn. En door het onregelmatige geluid wist ik dat Xander er bij was. Ik leidde ze naar Catrijns kamer. Katrien kwam slaperig binnenlopen. "Wat is er?" Vroeg ze.

~Liz Red~
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief

De rest komt er zo aan. Ik pak mijn nieuwe jurk en wurm me erin.
Zo, Xander heeft me zo te zien een stuk slanker ingeschat. Ik krijg de jurk niet hoger dan mijn middel.
Hmm.. Mijn korset moet strakker.
Ik trek zo hard als ik kan aan de touwen, totdat ik iets hoor knappen.
Er is een touw gebroken, ook dat nog!
Ik graai door de rugzak. Gelukkig, daar is een reserve.

Als ik klaar ben hoor ik geluiden uit de kamer van Catrijn komen. Zo te horen paniek.
Snel doe ik mijn schoenen aan en been er snel naartoe.
"Wat is er?" vraag ik.

Katrien Bom~
maike0090

Ik snel de kamer van Catrijn in. Bezorgd staat een groepje mensen om haar heen, waaronder een jongen die ik niet ken. Ik ga vlug naar Catrijn toe en voel aan haar voorhoofd. Gloeiend! Catrijn is ziek!
"Catrijn, vertel me éérlijk of je ergens pijn hebt!"
Catrijn schudt koppig haar hoofd. Daar gaan we weer. Ik pak haar hand.
"Alsjeblieft Catrijn. We moeten weten wat er aan de hand is!"
"Maar straks halen ze de baby weg!" gilt ze in paniek. Dus dat was haar probleem. Ik drukte haar weer neer op bed.
"Dat doen ze niet zomaar Catrijn. Vertel me nou of je pijn hebt."
"In mijn rug," preveld Catrijn.

-Cleo

--------------------------------------------------
V we zijn in een heel ander dorp inmiddels, even dat je het weet :sweatdrop

Laatst gewijzigd door maike0090 op za 18 dec 2010, 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Emma

Ik aaide Catrijn zacht over haar hoofd. "Catrijn je rug doet pijn omdat er een klein wezen in je groeit. En dat heeft ruimte nodig. Er is een plotselinge verandering in je lichaam en je rug moet meer moeite doen om je rechtop te laten staan. Dat doet dus pijn." Fluisterde ik haar toe.
Ze leek het te begrijpen en ze knikte. "Je bent gevoeliger voor ziektes. Je hebt waarschijnlijk gewoon de koorts te pakken." Stelde ik haar gerust. "Rory Cowl en Ik blijven hier. Elven zijn wonderbaarlijk goed in genezen." Fluisterde ik in haar oor. Ik liet de magische wereld maar even uit Corneliss'hoofd. Ze knikte.
"Ik help je wel met je slaap,Evula" Fluisterde ik. Ik hoorde een duidelijke ademhaling uit haar mond komen en ze had haar ogen gesloten. Corneliss keek me verbaasd aan. "Ze dommelde ineens in." Zei ik verbaast. Hij knikte.

~Liz Red~
Afbeelding
Luc

Ik zag alles wat er gebeurde bij Catrijn in de kamer, maar hun zagen mij niet ik had ervoor gezorgd dat ik een tijdje onzichtbaar was als ze me nu zouden zien moest ik alles uitleggen, daar had ik geen zin in. Ik wachte op het juiste moment om me te laten zien maar dat kon pas al Catrijn beter was en ik wou eerst alles aan Cleo uitleggen. Voor hun ben ik maar ongeveer een jaar dood, maar in de geestenwereld zit ik al 5 mensenjaren, de tijd gaat daar sneller en alles is daar anders. Ook al was ik dood ik had daar een leven. Ik had een nieuwe vrouw die zwanger van me was. Een nieuw leven in een geestenwereld niemand wist dat het kon. Maar ik weet het nu. Ik zal mijn vrouw zo spoedig mogelijk aan mijn vrienden voorstellen Cleo,Liz,Catrijn,Katrien,Cowl en Xander. Ik had ze niet lang gekend maar ze waren aardig en hadden een goed hart. Ik zag dat Rory ook een goed hart had. Hij is goed voor Cleo. Een keiharde gil verloste mij van al mijn gedachten. het was Catrijn ze gilde , ze had hele erge pijn, de rest kalmeerde haar, toen zag ik een man naast haar liggen wie was dat? vroeg ik me af. Liz zei ee nspreuk in haar oor en Catrijn sliep. Liz, Cowl en Rory waren elven ik hoopte dat ze me niet zagen, want elven hadden vele krachten. Dus ik wist niet of hun mij zagen.

--Tom--
Liza

"Verdomme, niemand doet open. Die buren van tegenwoordig ook.." Zo ging het meestal elke dag, de mede mensen negeerden me gewoon. Kon ik maar weg.. Ergens anders heen.

xCraziya Movie die verschrikkelijk negeert word. >:(
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
maike0090

^ A&L, we zijn niet meer in het "oude" dorp dus je moet eerst naar ons toe komen ;) We negeren je echt niet ;)
--------------------------------
We gaan de kamer uit en laten Liz, Cowl en Rory hun werk doen. Het was waarschijnlijk niet zo'n goed idee om nu al verder te trekken, met een zieke Catrijn. Plots voelde ik een gure windvlaag en ik rilde. Ik keek om me heen, maar alle ramen en deuren zaten dicht. Raar! Corneliss stond voor de deur te ijsberen. Ik pakte zijn arm.
"Waarom mag ik daar niet naar binnen?!"
"Rustig, vroeg of laat leggen we het je uit maar het is nogal moeilijk en lastig..."
Corneliss snapte het niet en schudde zijn hoofd. Hij ging door met ijsberen. Ik wachtte geduldig af.

-Cleo
---------------------------------------
We zitten in een herberg :lol

Laatst gewijzigd door maike0090 op za 18 dec 2010, 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Liza

^Ik belde aan weetje.. Laatmaar..
----------------------------------------------------
Ik pakte wat spullen en mijn zwaard en klom op mijn paard. In galop reed ik ver weg. Naar een ander dorp ver weg. Ik kom bij een verlaten boerderij en open de deur. Het kraakt. Ik hoor stemmen en schrik. Ik zie de mensen van laatst en ze kijken me raar aan.
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Emma

Boeh

Ik draaide me om en kreeg de schrik van mijn leven. Tom stond voor me!!
Ik wou hem omhelzen! Ik wou tegen hem praten. Maar dat kon niet. Niet waar Corneliss bij was.
Hij zou zich te pletter schrikken. Rory en Cowl keken met de zelfde schrik naar Tom.
Hij keek verbaasd van mij naar Rory en daarna naar Cowl. Hij praatte. Zijn stem klonk galmend en ver weg. "Kunnen jullie me zien?" Vroeg hij aarzelend. We knikten alledrie.

~Liz Red~
Afbeelding
maike0090

Er stond een wat vollere vrouw in de deuropening. Ik kende haar! Ze kwam uit ons vorige dorp! Ik liep naar haar toe en omhelsde haar.
"Jij wil zeker ook mee met ons zigeuner-gezelschap?" ze knikte. Ik vertelde in het kort wat er aan de hand was met Catrijn en stelde haar voor aan Corneliss. Craziya was verblufd en moest even zitten.
"Dat is alles wel zo'n beetje," grinnikte ik. Ik vertelde haar natuurlijk niet over het hele elven-gebeuren, ze zou er alleen maar in shock van raken. We wachtten geduldig af, voor wat er zou gebeuren met Catrijn.

-Cleo
Afbeelding
Jozz

"Kunnen we nog iets betekenen?" Vroeg ik bezorgd aan Corneliss.
"Ik weet het niet, ze zeggen dat ze het daar met zijn drieën op kunnen lossen." Antwoord Corneliss die er blijkbaar zelf ook niet veel van begrijpt.
"Oké, ik ben even naar beneden." Zei ik. Ik draai me om en loop de krakende trap af. Katrien volgde me.
We liepen de eetzaal in en gingen in een hoekje op een hoekbank zitten.
"Zullen we vragen of we iets kunnen eten?" Vroeg Katrien. Ik hoorde haar maag knorren, en ik had zelf ondertussen ook wel honger gekregen.
"Is goed, ik ga even iemand halen." Zei ik. Ik liep de eetzaal uit en kwam een paar minuten later weer terug.
"Ik heb iets besteld, ze brengen het zo." Zeg ik terwijl ik ga zitten. Ik sla mijn arm om Katrien's schouder en kus haar op een van haar roodgloeiende wangen. Het was erg warm in de eetzaal, dat kwam omdat het buiten heel koud was en de houtkachel op volle sterkte brandde.

{ Xander Loon }
Jozz

"Ik hoop dat het niet te ernstig is met Catrijn." Zei Katrien zachtjes. Ik wreef over haar schouder.
"Ze is ziek." Zei ik. "Maar ik heb er alle vertrouwen in dat Cowl, Liz en Rory het op kunnen lossen." De deur van de eetzaal stond open, dus we werden aangenaam verrast toen er een ober voor onze neus stond. Hij zette ons eten voorzichtig op tafel.
"Oh dat ziet er lekker uit Xander!" Zei Katrien verheugd. We begonnen snel aan ons eten, het rook verrukkelijk.

{ Xander Loon }

Weergave- en sorteeropties

Gesloten