Opeens had ik het zó koud. Ik liep terug naar mijn kamer en zag Samantha de kamer van Wade inlopen. Kon ik dat ook maar bij Lorna doen... Ik pak mijn douchespullen en loop naar de doucheruimte. Even een warme douche nemen, even al die zorgen weg wassen. En natuurlijk mijn vettige haar.
Na de douche loop ik terug naar mijn kamer. Ik wrijf met mijn handdoek door mijn haar. Daar staat Bianca in de keuken, een glas drinken in te schenken. Ik ga zitten op een kruk aan de bar.
'Lekker, doe mij ook maar.' zeg ik. Ze schenkt een beetje cassis in een glas en zet het voor me. Ze blijft achter de bar staan.
'Hoe gaat het, Dylan?' vraagt ze geïntresseerd.
'Gaat wel.' Ze knikt. Ze weet best waarom.
'Er zit een druppeltje shampoo op je voorhoofd.' zegt ze met een glimlach. Ze wilt het al wegvegen met haar vinger, maar ik ga er al snel met mijn hand overheen.
Zwijgend zit ik op mijn kruk.
'Je hebt nog wat met Lorna, is het niet?' Ik zeg niets, maar ze weet dat ze gelijk heeft.
'Ik vertel niets, Dylan.' fluisterd ze. Nog steeds geef ik geen antwoord.
'Dylan, ik weet dat ik vaak een b*tch wordt genoemd. Maar ik weet dat jullie bij elkaar horen. Hoe je naar haar keek in de sportzaal. Zie me maar gewoon als een vriendin.' ze geeft me een knipoog en laat me dan alleen.
Was dat nou Bianca? Ik haal mijn schouders op en plof op bed neer. Ik pak mijn Ipod en zet hem op het hardste volume.
-Dylan, Elite.