Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

493 berichten • Pagina 6 van 25

Jenny
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: Wie is de Moordenaar? (Alles bezet, spel kan BEGINNEN!!!

'Dat hoeft niet.' zei ik tegen Maya, toen ik de klas weer inliep.
Ze knikte van ja, en stopte het geld in mijn tas. Blij dat ik was gaf ik haar een knuffel, en ik ging weer zitten. Pas toen viel het mij op dat de burgemeester buiten lag, en ik rende naar buiten. Ik woi zorgen dat hij ging zitten. 'Gaat het?' vroeg ik, toen hij weer wat bijkwam. Ik pamte mijn flesje water en gaf het aan hem.

~Irene~
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

Ik word wakker en ik loop mopperend naar beneden: Moet er op elke dag nou een moment zijn waarop ik op een onaangename manier in een onaangename slaap val op een onaangename plek?

Vannavond ga ik maar eens lekker vroeg onder de wol.
En trouwens, ik denk dat ik een verkoudheidje te pakken heb.
UCHE! UCHE!
HATJOE!

Nou, dat schiet lekker op dan :ziek

John.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Nadat ik weer terug was van de WC met Irene, kwam Maya naar me toe.
Maya gaf me de bril van Irene terug en ook verzekeringsgeld!
Toen ik de bril van Maya had gekregen liep ik direct naar Irene.
'Kijk Irene, Maya heeft me een bril voor jou gegeven!' Ik gaf Irene de bril en zei dat Maya ook sorry had gezegd.
Ook gaf ik Irene het geld die Maya me had gegeven voor de verzekering.
Toen keek ik naar Irenes puistjes, ik wou haar van die puisten afhelpen, maar hoe?

-Elena-
Afbeelding
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk

Ik stond bijna bovenaan de trap toen er ineens een middelbare man naar me begon te schreeuwen. Hij wilde dat ik van de trap afkwam. Ugh, never. Ik draaide me om, maar uit m'n ooghoek zag ik dat hij niet ging stoppen. Met een zucht draaide ik me om en sloeg hem, dat werd een blauw oog. Ik kon maar beter niet blijven hangen, dus liep ik van de trap af. Wat een slechte burgemeester, hij wist wel hoe hij m'n ochtend kon verpesten. Verveeld liep ik door het dorpje.

~Marica
Afbeelding
Terug!
Jenny

Ik zag dat Elena naar mijn puistjes keek. Ze dacht vast iets van: wat goor. Ik deed de bril op van Maya, en ik zag er goed doorheen! Uit school zou ik wel even naar de brillenwinkel gaan met mijn broertje, aangezien ik op hem moet passen. Toen eindelijk iedereen weer zat begon de les, een paar uur van saaiheid: Blehh..

~Irene~
Marit.

Toen de o zo saaie lessen waren afgelopen, ging ik naar huis.
Thuis keek ik een meidenbladen en keek naar make-up enzo.
Ik zocht op internet naar een middeltje voor puisten, want ik wou Irene zo graag helpen!
Ik begon ook een beetje te denken dat Irene verliefd is op Jasper en Jasper ook op Irene.
Ik wou ook wel een vriendje, maar iedereen vind mij toch een tutje.
Ik moest Irene toch maar eens vragen over Jasper.
Ik pakte mijn telefoon en zocht in contactpersonen.
Aha, daar stond Irene!
Ik klikte op bericht zenden.

Lieve Irene,

Omdat wij BFF's zijn vind ik dat we elkaar alles kunnen vertellen, ook op wie we verliefd zijn.
Ik heb een klein vermoede dat jij op Jasper bent..
Ik denk dat Jasper ook op jou is!
Je mag het me vertellen Irene, je kan me vertrouwen.

xX jou BFF Elena

Ik klikte op verzenden.
'Ik hoop dat ik snel bericht terug krijg.' Dacht ik.

-Elena-
Afbeelding
Jenny

Toen de school eindelijk uit was fietste ik snel naar huis. Mijn ouders gingen net weg, en mijn broertje zat al buiten op me te wachten. Hij brabbelde iets over mijn bril, maar ik dumpte mijn tas naar binnen en stopte het geld dat ik van Maya kreeg in mijn zak. Ik nam mijn broertje mee, met als smoesje dat we een ijsje gingen halen. Jammer genoeg wou mijn broertje perse op zijn fiets, dus dat duurde nog wel een uur voordat we bij de brillenzaak kwamen. Ik gaf de bril, en ze zouden hem zo snel mogelijk maken.
'We bellen wel als hij klaar is.' Mijn broertje zeurde de hele tijd over een ijsje, dus ik ging snel naar de ijssalon. Mijn broertje wou het duurste ijsje, daar ging mijn week zakgeld. Zuchtend keek ik hoe hij zijn ijsje opat, zelf kon ik geen ijsje meer kopen omdat ik geen geld meer had. Toen ik naar buiten keek zag ik Noah lopen. Die spijbelt ook altijd! Nadat mijn broertje eindelijk zijn ijsje opat fietsten we weer naar huis. Ik ging achter de computer, en toen viel mij het berichtje van Elena op. Snel las ik het, maar ik durfde nog niet te antwoorden.. ik zou voor de hele klas voor gek staan! Maar ik vond hem misschien leuk.. 'Wat kan mij het ook schelen.' zuchtte ik en klikte op beantwoorden.

Ik weet niet hoe je erachter bent gekomen, maar misschien heb je wel gelijk..
aan niemand vertellen, oke?
Ik heb geen zin dat ze mij ook gaan uitlachen, snap je?

Xxxxx

Snel drukte ik op verzenden, en mijn broertje liep naar binnen. 'Zullen we op de trampoline gaan?'

~Irene~
o0simsfreak0o

toen school eindelijk uit was ging ik naar huis, ik had eerst pappie gebeld en stapte in de auto
toen mijn vader even niet keek had ik wat geld uit zijn portemonnee gepakt en vroeg of hij me naar de stad wilde brengen, hij deed dat en ik namhet geld mee, het was niet veel maar wel wat, ik ha dnieuwe schoenen gekocht een topje ennog een rokje
het was toen al 5 uur en belde mijn vader ommij op te halen
ikwerd opgehaald en toen ik thuis was, zocht ik het nummer van Irene op en vroeg hoe het met haar bril zat
toen ging ik eten en tv kijken

-Maya-
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
tessiegril
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker

Toen ik thuis was bleven de vragen maar spoken en spoken ik probeerde huiswerk nog als afleiding maar echt hielp het niet Ik liep naar binnen en weer naar buiten en besloot het op te schrijven net toen ik klaar was kwam me vader me kamer binnen ik schrok op hij vroeg of mee ging met boodschappen ik zei nee en borg me dagboek veilig op.
toen lag ik op de bank zappend en leeg.

______________katja____________
Afbeelding

Ik lieg nooit, of dit moet de eerste keer zijn.
Marit.

Toen ik het SMSje ontving SMSde ik direct terug.

Lieve Irene,

Ik ben je BFF, ik weet nu ondertussen wel hoe je in elkaar zit.
Ik zal het aan niemand vertellen, vertrouw me!
Ik hoop stiekem dat het iets wordt tussen jou en Jasper en dat ik die stomme Tim eens kan pesten.
Lijkt dat je niks? Hem pesten met de hele klas, haha!
Maarja.. Ik wil ook graag een vriendje, maar iedereen vind mij een tutje!
Ik wou soms dat ik jou was, iedereen vind jou tenminste normaal en jij kan een jongen krijgen!

xX jou BFF Elena

Ik drukte weer op verzenden.
Toen riep m'n moeder "Elena, leg die mobiel eens weg en kom eten!".
'Ieuw.' Dacht ik.
Er lagen spruitjes, biefstuk en aardappelen op m'n bord, achja hoe sneller ik eet, hoe sneller ik het niet meer hoef te eten.
Toen ik m'n eten op had ging ik maar slapen, op naar de volgende saaie schooldag.

-Elena-
Afbeelding
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand

Het is nu NACHT 1. De moordenaar die deze nacht het lot van een personage mag kiezen, krijgt een PM... (En geen zorgen andere moordenaars, iedereen komt wel aan de beurt, behalve als...)

Ondertussen kunnen jullie gewoon dorospelen, zolang het maar avond of nacht is...........

Laatst gewijzigd door Yum op vr 06 aug 2010, 20:23, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Jenny

ONOO!

-----------

Snel las ik het smsje van Elena. Wou zij dat ze mij was? Omdat ik dan misschien Jasper kan krijgen, hoeft niet te betekenen dat ik meer jongens kan krijgen! Snel eet ik mijn patat op die mijn ouders hebben meegenomen. Mijn broertje ligt al op bed, en nadat ik mijn patat op heb en mijn huiswerk heb gemaakt ga ik ook naar bed toe. Snel wil ik Elena nog even terug smsen, maar ik heb geen beltegoed meer. 'Ships.'
Ik sluit mijn ogen, en val in een diepe slaap ...

~Irene~
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut

oeaah...

Ik at mijn restje avondeten even op, en ik ging retteketet naar m'n eigen bed.
Ik sliep rustig door oververmoeidheid.

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten