De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus - Die super skelter van de vakantie-de National geographic - anti MUGGENSPRAY(ik zit nu vol beten en ze jeuken zoooo ) - Cosmogirl - Mijn Flikken Boxen - ambities - een iPcomputer - pillen tegen zonne-allergie-een aapje- cheryl cole's liedjes- stijltang-babelaars (Zeeuws snoep) - mijn PSP - oreo koekjes -Oh! My Goddess -ep 4 van sims 3 - Manga tekenboek - burn energy shots - mijn honden - Piano - hondenvoer - een helium ballon - pc - een vliegenmepper (die ik nu ook al nodig heb )
De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus - Die super skelter van de vakantie-de National geographic - anti MUGGENSPRAY(ik zit nu vol beten en ze jeuken zoooo ) - Cosmogirl - Mijn Flikken Boxen - ambities - een iPcomputer - pillen tegen zonne-allergie-een aapje- cheryl cole's liedjes- stijltang-babelaars (Zeeuws snoep) - mijn PSP - oreo koekjes -Oh! My Goddess -ep 4 van sims 3 - Manga tekenboek - burn energy shots - mijn honden - Piano - hondenvoer - een helium ballon - pc - een vliegenmepper (die ik nu ook al nodig heb ) - voerbakken voor de honden
De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus - Die super skelter van de vakantie-de National geographic - anti MUGGENSPRAY(ik zit nu vol beten en ze jeuken zoooo ) - Cosmogirl - Mijn Flikken Boxen - ambities - een iPcomputer - pillen tegen zonne-allergie-een aapje- cheryl cole's liedjes- stijltang-babelaars (Zeeuws snoep) - mijn PSP - oreo koekjes -Oh! My Goddess -ep 4 van sims 3 - Manga tekenboek - burn energy shots - mijn honden - Piano - hondenvoer - een helium ballon - pc - een vliegenmepper (die ik nu ook al nodig heb ) - voerbakken voor de honden- hondenmand
De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus - Die super skelter van de vakantie-de National geographic - anti MUGGENSPRAY(ik zit nu vol beten en ze jeuken zoooo ) - Cosmogirl - Mijn Flikken Boxen - ambities - een iPcomputer - pillen tegen zonne-allergie-een aapje- cheryl cole's liedjes- stijltang-babelaars (Zeeuws snoep) - mijn PSP - oreo koekjes -Oh! My Goddess -ep 4 van sims 3 - Manga tekenboek - burn energy shots - mijn honden - Piano - hondenvoer - een helium ballon - pc - een vliegenmepper (die ik nu ook al nodig heb ) - voerbakken voor de honden- hondenmand - vliegtuig tickets
De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus - Die super skelter van de vakantie-de National geographic - anti MUGGENSPRAY(ik zit nu vol beten en ze jeuken zoooo ) - Cosmogirl - Mijn Flikken Boxen - ambities - een iPcomputer - pillen tegen zonne-allergie-een aapje- cheryl cole's liedjes- stijltang-babelaars (Zeeuws snoep) - mijn PSP - oreo koekjes -Oh! My Goddess -ep 4 van sims 3 - Manga tekenboek - burn energy shots - mijn honden - Piano - hondenvoer - een helium ballon - pc - een vliegenmepper (die ik nu ook al nodig heb ) - voerbakken voor de honden- hondenmand - vliegtuig tickets - Mijn speelgoedindividueledigitalestemverandereaaprecorder.
De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus - Die super skelter van de vakantie-de National geographic - anti MUGGENSPRAY(ik zit nu vol beten en ze jeuken zoooo ) - Cosmogirl - Mijn Flikken Boxen - ambities - een iPcomputer - pillen tegen zonne-allergie-een aapje- cheryl cole's liedjes- stijltang-babelaars (Zeeuws snoep) - mijn PSP - oreo koekjes -Oh! My Goddess -ep 4 van sims 3 - Manga tekenboek - burn energy shots - mijn honden - Piano - hondenvoer - een helium ballon - pc - een vliegenmepper (die ik nu ook al nodig heb ) - voerbakken voor de honden- hondenmand - vliegtuig tickets - Mijn speelgoedindividueledigitalestemverandereaaprecorder.wat dinamiet :blink
De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus - Die super skelter van de vakantie-de National geographic - anti MUGGENSPRAY(ik zit nu vol beten en ze jeuken zoooo ) - Cosmogirl - Mijn Flikken Boxen - ambities - een iPcomputer - pillen tegen zonne-allergie-een aapje- cheryl cole's liedjes- stijltang-babelaars (Zeeuws snoep) - mijn PSP - oreo koekjes -Oh! My Goddess -ep 4 van sims 3 - Manga tekenboek - burn energy shots - mijn honden - Piano - hondenvoer - een helium ballon - pc - een vliegenmepper (die ik nu ook al nodig heb ) - voerbakken voor de honden- hondenmand - vliegtuig tickets - Mijn speelgoedindividueledigitalestemverandereaaprecorder.wat dinamiet - mezelf
De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus - Die super skelter van de vakantie-de National geographic - anti MUGGENSPRAY(ik zit nu vol beten en ze jeuken zoooo ) - Cosmogirl - Mijn Flikken Boxen - ambities - een iPcomputer - pillen tegen zonne-allergie-een aapje- cheryl cole's liedjes- stijltang-babelaars (Zeeuws snoep) - mijn PSP - oreo koekjes -Oh! My Goddess -ep 4 van sims 3 - Manga tekenboek - burn energy shots - mijn honden - Piano - hondenvoer - een helium ballon - pc - een vliegenmepper (die ik nu ook al nodig heb ) - voerbakken voor de honden- hondenmand - vliegtuig tickets - Mijn speelgoedindividueledigitalestemverandereaaprecorder.wat dinamiet - mezelf - Ons Anime tekenblok.
De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus - Die super skelter van de vakantie-de National geographic - anti MUGGENSPRAY(ik zit nu vol beten en ze jeuken zoooo ) - Cosmogirl - Mijn Flikken Boxen - ambities - een iPcomputer - pillen tegen zonne-allergie-een aapje- cheryl cole's liedjes- stijltang-babelaars (Zeeuws snoep) - mijn PSP - oreo koekjes -Oh! My Goddess -ep 4 van sims 3 - Manga tekenboek - burn energy shots - mijn honden - Piano - hondenvoer - een helium ballon - pc - een vliegenmepper (die ik nu ook al nodig heb ) - voerbakken voor de honden- hondenmand - vliegtuig tickets - Mijn speelgoedindividueledigitalestemverandereaaprecorder.wat dinamiet - mezelf - Ons Anime tekenblok- mijn netboek en ambities
De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus - Die super skelter van de vakantie-de National geographic - anti MUGGENSPRAY(ik zit nu vol beten en ze jeuken zoooo ) - Cosmogirl - Mijn Flikken Boxen - ambities - een iPcomputer - pillen tegen zonne-allergie-een aapje- cheryl cole's liedjes- stijltang-babelaars (Zeeuws snoep) - mijn PSP - oreo koekjes -Oh! My Goddess -ep 4 van sims 3 - Manga tekenboek - burn energy shots - mijn honden - Piano - hondenvoer - een helium ballon - pc - een vliegenmepper (die ik nu ook al nodig heb ) - voerbakken voor de honden- hondenmand - vliegtuig tickets - Mijn speelgoedindividueledigitalestemverandereaaprecorder.wat dinamiet - mezelf - Ons Anime tekenblok- mijn netboek en ambities - onze make-up
De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus - Die super skelter van de vakantie-de National geographic - anti MUGGENSPRAY(ik zit nu vol beten en ze jeuken zoooo ) - Cosmogirl - Mijn Flikken Boxen - ambities - een iPcomputer - pillen tegen zonne-allergie-een aapje- cheryl cole's liedjes- stijltang-babelaars (Zeeuws snoep) - mijn PSP - oreo koekjes -Oh! My Goddess -ep 4 van sims 3 - Manga tekenboek - burn energy shots - mijn honden - Piano - hondenvoer - een helium ballon - pc - een vliegenmepper (die ik nu ook al nodig heb ) - voerbakken voor de honden- hondenmand - vliegtuig tickets - Mijn speelgoedindividueledigitalestemverandereaaprecorder.wat dinamiet - mezelf - Ons Anime tekenblok- mijn netboek en ambities - onze make-up - een doedelzak
De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus - Die super skelter van de vakantie-de National geographic - anti MUGGENSPRAY(ik zit nu vol beten en ze jeuken zoooo ) - Cosmogirl - Mijn Flikken Boxen - ambities - een iPcomputer - pillen tegen zonne-allergie-een aapje- cheryl cole's liedjes- stijltang-babelaars (Zeeuws snoep) - mijn PSP - oreo koekjes -Oh! My Goddess -ep 4 van sims 3 - Manga tekenboek - burn energy shots - mijn honden - Piano - hondenvoer - een helium ballon - pc - een vliegenmepper (die ik nu ook al nodig heb ) - voerbakken voor de honden- hondenmand - vliegtuig tickets - Mijn speelgoedindividueledigitalestemverandereaaprecorder.wat dinamiet - mezelf - Ons Anime tekenblok- mijn netboek en ambities - onze make-up - een doedelzak - schone sokken
@Ayumii: Lees jij ook NANA? Nou, we hebben meer gemeen dan ik dacht
Hikari-desu schreef:De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus - Die super skelter van de vakantie-de National geographic - anti MUGGENSPRAY(ik zit nu vol beten en ze jeuken zoooo ) - Cosmogirl - Mijn Flikken Boxen - ambities - een iPcomputer - pillen tegen zonne-allergie-een aapje- cheryl cole's liedjes- stijltang-babelaars (Zeeuws snoep) - mijn PSP - oreo koekjes -Oh! My Goddess -ep 4 van sims 3 - Manga tekenboek - burn energy shots - mijn honden - Piano - hondenvoer - een helium ballon - pc - een vliegenmepper (die ik nu ook al nodig heb ) - voerbakken voor de honden- hondenmand - vliegtuig tickets - Mijn speelgoedindividueledigitalestemverandereaaprecorder.wat dinamiet - mezelf - Ons Anime tekenblok- mijn netboek en ambities - onze make-up - een doedelzak - schone sokken
@Ayumii: Lees jij ook NANA? Nou, we hebben meer gemeen dan ik dacht
Ik ben een hele grote NANA fan Ik heb alle 14 volumes die ze in het Nederlands hebben, en nummer 16 en 18 in het Engels!
Hikari-desu schreef:De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus - Die super skelter van de vakantie-de National geographic - anti MUGGENSPRAY(ik zit nu vol beten en ze jeuken zoooo ) - Cosmogirl - Mijn Flikken Boxen - ambities - een iPcomputer - pillen tegen zonne-allergie-een aapje- cheryl cole's liedjes- stijltang-babelaars (Zeeuws snoep) - mijn PSP - oreo koekjes -Oh! My Goddess -ep 4 van sims 3 - Manga tekenboek - burn energy shots - mijn honden - Piano - hondenvoer - een helium ballon - pc - een vliegenmepper (die ik nu ook al nodig heb ) - voerbakken voor de honden- hondenmand - vliegtuig tickets - Mijn speelgoedindividueledigitalestemverandereaaprecorder.wat dinamiet - mezelf - Ons Anime tekenblok- mijn netboek en ambities - onze make-up - een doedelzak - schone sokken - De Sims Levensverhalen (Laptop-vriendelijk ) -
De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus - Die super skelter van de vakantie-de National geographic - anti MUGGENSPRAY(ik zit nu vol beten en ze jeuken zoooo ) - Cosmogirl - Mijn Flikken Boxen - ambities - een iPcomputer - pillen tegen zonne-allergie-een aapje- cheryl cole's liedjes- stijltang-babelaars (Zeeuws snoep) - mijn PSP - oreo koekjes -Oh! My Goddess -ep 4 van sims 3 - Manga tekenboek - burn energy shots - mijn honden - Piano - hondenvoer - een helium ballon - pc - een vliegenmepper (die ik nu ook al nodig heb ) - voerbakken voor de honden- hondenmand - vliegtuig tickets - Mijn speelgoedindividueledigitalestemverandereaaprecorder.wat dinamiet - mezelf - Ons Anime tekenblok- mijn netboek en ambities - onze make-up - een doedelzak - schone sokken - De Sims Levensverhalen (Laptop-vriendelijk ) - een meteoriet
De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus - Die super skelter van de vakantie-de National geographic - anti MUGGENSPRAY(ik zit nu vol beten en ze jeuken zoooo ) - Cosmogirl - Mijn Flikken Boxen - ambities - een iPcomputer - pillen tegen zonne-allergie-een aapje- cheryl cole's liedjes- stijltang-babelaars (Zeeuws snoep) - mijn PSP - oreo koekjes -Oh! My Goddess -ep 4 van sims 3 - Manga tekenboek - burn energy shots - mijn honden - Piano - hondenvoer - een helium ballon - pc - een vliegenmepper (die ik nu ook al nodig heb ) - voerbakken voor de honden- hondenmand - vliegtuig tickets - Mijn speelgoedindividueledigitalestemverandereaaprecorder.wat dinamiet - mezelf - Ons Anime tekenblok- mijn netboek en ambities - onze make-up - een doedelzak - schone sokken - De Sims Levensverhalen (Laptop-vriendelijk ) - een meteoriet - gitaar
De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus - Die super skelter van de vakantie-de National geographic - anti MUGGENSPRAY(ik zit nu vol beten en ze jeuken zoooo ) - Cosmogirl - Mijn Flikken Boxen - ambities - een iPcomputer - pillen tegen zonne-allergie-een aapje- cheryl cole's liedjes- stijltang-babelaars (Zeeuws snoep) - mijn PSP - oreo koekjes -Oh! My Goddess -ep 4 van sims 3 - Manga tekenboek - burn energy shots - mijn honden - Piano - hondenvoer - een helium ballon - pc - een vliegenmepper (die ik nu ook al nodig heb ) - voerbakken voor de honden- hondenmand - vliegtuig tickets - Mijn speelgoedindividueledigitalestemverandereaaprecorder.wat dinamiet - mezelf - Ons Anime tekenblok- mijn netboek en ambities - onze make-up - een doedelzak - schone sokken - De Sims Levensverhalen (Laptop-vriendelijk ) - een meteoriet - gitaar - prins op een wit paard -
De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus - Die super skelter van de vakantie-de National geographic - anti MUGGENSPRAY(ik zit nu vol beten en ze jeuken zoooo ) - Cosmogirl - Mijn Flikken Boxen - ambities - een iPcomputer - pillen tegen zonne-allergie-een aapje- cheryl cole's liedjes- stijltang-babelaars (Zeeuws snoep) - mijn PSP - oreo koekjes -Oh! My Goddess -ep 4 van sims 3 - Manga tekenboek - burn energy shots - mijn honden - Piano - hondenvoer - een helium ballon - pc - een vliegenmepper (die ik nu ook al nodig heb ) - voerbakken voor de honden- hondenmand - vliegtuig tickets - Mijn speelgoedindividueledigitalestemverandereaaprecorder.wat dinamiet - mezelf - Ons Anime tekenblok- mijn netboek en ambities - onze make-up - een doedelzak - schone sokken - De Sims Levensverhalen (Laptop-vriendelijk ) - een meteoriet - gitaar - prins op een wit paard- Superonbelangrijkeblauwdrukkencreatiemachinemicrochip :]
De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus - Die super skelter van de vakantie-de National geographic - anti MUGGENSPRAY(ik zit nu vol beten en ze jeuken zoooo ) - Cosmogirl - Mijn Flikken Boxen - ambities - een iPcomputer - pillen tegen zonne-allergie-een aapje- cheryl cole's liedjes- stijltang-babelaars (Zeeuws snoep) - mijn PSP - oreo koekjes -Oh! My Goddess -ep 4 van sims 3 - Manga tekenboek - burn energy shots - mijn honden - Piano - hondenvoer - een helium ballon - pc - een vliegenmepper (die ik nu ook al nodig heb ) - voerbakken voor de honden- hondenmand - vliegtuig tickets - Mijn speelgoedindividueledigitalestemverandereaaprecorder.wat dinamiet - mezelf - Ons Anime tekenblok- mijn netboek en ambities - onze make-up - een doedelzak - schone sokken - De Sims Levensverhalen (Laptop-vriendelijk ) - een meteoriet - gitaar - prins op een wit paard- Superonbelangrijkeblauwdrukkencreatiemachinemicrochip :] - Een puist -
De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus - Die super skelter van de vakantie-de National geographic - anti MUGGENSPRAY(ik zit nu vol beten en ze jeuken zoooo ) - Cosmogirl - Mijn Flikken Boxen - ambities - een iPcomputer - pillen tegen zonne-allergie-een aapje- cheryl cole's liedjes- stijltang-babelaars (Zeeuws snoep) - mijn PSP - oreo koekjes -Oh! My Goddess -ep 4 van sims 3 - Manga tekenboek - burn energy shots - mijn honden - Piano - hondenvoer - een helium ballon - pc - een vliegenmepper (die ik nu ook al nodig heb ) - voerbakken voor de honden- hondenmand - vliegtuig tickets - Mijn speelgoedindividueledigitalestemverandereaaprecorder.wat dinamiet - mezelf - Ons Anime tekenblok- mijn netboek en ambities - onze make-up - een doedelzak - schone sokken - De Sims Levensverhalen (Laptop-vriendelijk ) - een meteoriet - gitaar - prins op een wit paard- Superonbelangrijkeblauwdrukkencreatiemachinemicrochip :] - Een puist - Een spiegeltje
De Sims 3 WA en mijn moeder's laptop - Mijn iPod Touch -XX by Mexx parfum - Chocolade koekjes - Chocola - S3N -Tandenborstel - Sims 3 Luxe - Sims 3 Base Game - Een zonnebril! - geld - ongedierteverdelger - m'n stinkende schoenen - m'n pyama -bikini - Tent - sleutels - mijn kussen - Shampoo - Sims 3 Plumbob USB - De SIms 3 Collectors Edition die Ayumii heeft-tv-tandpasta-Kant en klare kots -verlengsnoer- Manga -badmintonset- zonnebrandcreme-Handdoeken- Ingeblikte Douche -Strandbal- De sims 2 Studentenleven - LG Pop - Agnes Rimpelbil - kanon - prullenbak om schoenen in te doen - Dsi - Wii - Een manga-hoort-niet-in-de-prullenbak, Mastvlag,-inator! - NANA -schone onderbroek - sleutelsteen in de vorm van van een hart - 'sorry Ayumii en JML dat ik manga in de prullenbak deed' cd - "Natte traan en zachte wang" in boekvorm - Mn konijn - Een ster en een planeet - Mijn roze Chinese waaier -Mijn kippen, voor verse eieren-2pits kookstel op gasfles - laptop - mijn 27-inch flatscreentv - Mijn lievelings vechtspel-Instant soep, alleen heet water toevoegen- Mijn gitaar-Een waterkoker - Een reserveringskaart voor Forlume Gier Motels, om een nachtje op doorreis te zijn - Cola - Mijn moeders muffins (die nu in de oven zitten)-Pannenkoekenmix- internetverbinding - Geld - Het hele S3N team - Zeeuwse bolussen - Mezelf - Kots die niet meer vers is -Groningse koek- Mn beste vriendin - Auto - de Quest - Heel S3N - Gezelligheid- mijn badeendje - Een tornado in een fles- mijn keyboard - Stroopwaffels - Tante truus - Die super skelter van de vakantie-de National geographic - anti MUGGENSPRAY(ik zit nu vol beten en ze jeuken zoooo ) - Cosmogirl - Mijn Flikken Boxen - ambities - een iPcomputer - pillen tegen zonne-allergie-een aapje- cheryl cole's liedjes- stijltang-babelaars (Zeeuws snoep) - mijn PSP - oreo koekjes -Oh! My Goddess -ep 4 van sims 3 - Manga tekenboek - burn energy shots - mijn honden - Piano - hondenvoer - een helium ballon - pc - een vliegenmepper (die ik nu ook al nodig heb ) - voerbakken voor de honden- hondenmand - vliegtuig tickets - Mijn speelgoedindividueledigitalestemverandereaaprecorder.wat dinamiet - mezelf - Ons Anime tekenblok- mijn netboek en ambities - onze make-up - een doedelzak - schone sokken - De Sims Levensverhalen (Laptop-vriendelijk ) - een meteoriet - gitaar - prins op een wit paard- Superonbelangrijkeblauwdrukkencreatiemachinemicrochip :] - Een puist - Een spiegeltje - Ondergoed