Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

1492 berichten • Pagina 1 van 75

Gebruikersavatar
jolovesyouall
Snackventer Snackventer
Berichten:
78
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 21:46

De S3N Camping!

Stel je voor:

Ergens in een bosrijkgebied, met speelweides voor honden katten leguanen kippen varkens schapen marmotten ratjes cavia''s en alle dieren die ik verder vergeet....

Lekkere veldjes om je tentje kampeerwagen vouwwagen of caravan neer te planten

Wuivende bomen, talrijke bosjes beekjes riviertje en een groot zwembad

Uiteraard een camping winkel en een kantine (bingo en klaverjassen!!) en live muziek

Pal naast de camping is een zandstrand met een meer

Ok.... hebben we de picture?? :eek:

Jolovesyouall rijd in dr autootje op weg naar haar vakantieadres op S3N Camping. Goede verhalen gehoord over de camping en het volk wat zich verschanst op deze camping, dus ze verheugt zich enorm!!

* Ik rijd een zandpadje op, tussen hoge bomen en bosjes om achter weg te schuilen en zie het bordje van de campingplatz :!: Eindelijk ik ben dr.
Tot mijn stomme verbazing zie ik dat ik de 1e gast ben. Ik kijk uit het raampje van mijn autootje, en zie dat ik nu wel alle ruimte heb om een mooi plekkie uit te zoeken :lmao:
Parkeer mijn autootje, spring druit, en ga op zoek.... het moet wel een plekje zijn waar ik schaduw heb, in de buurt van alle accommodaties op de camping.
Ik besluit mijn bungalowtent neer te planten midden op de camping onder een hoge boom die voldoende schaduw geeft. Snel en behendig volgens de aanwijzingen van de bungalowtent-beschrijving zet ik de tent op.
*Zo die staat... Pak alle spullen uit t autootje en richt mijn bungalow tent in, stoelen tafel bed keuken alle spullen voor de beesten
*Buiten maak ik een mooi plekkie als terras, tuinsetje (loungset) grote BBQ en ik zet de party tent op die ik ook meegesleept heb.....
*sleep de mega grote koelkast uit t autootje en sluit m aan op de stroompaal, vul m met bier fris water en wijn
*Haalt de voorraad kast uit t autootje en vult m met etenswaren en chips nootjes en alles wat maar eetbaar is
*Phoeeeeeeeeeee :S zweet ervan.... OMG :oops: de beesten.... snel haal ik Mickey, Djerba, Doerak,Floortje, Binga en Bonnie uit de auto, hoppa naar de speelweide met jullie!!
*Dan plof ik neer op mijn loungesetje met een koud biertje en een chippie neem ik het er van.
*Ik ga zo zo direct ff naar de camping winkel vers vlees halen en de BBQ voorbereiden, hopelijk blijf ik vandaag niet alleen en zullen alle andere camping gasten zich snel bij me voegen. :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
ModMod
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
171
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:46

Re: De S3N Camping!

....
Jawel, puf puf puf, daar komt een onooglijk vehicel het campeerterrein oprijden. Nou ja, rijden... het is meer pruttelen, het is een wonder dat het ding vooruit komt.
ModMod is gearriveerd!!!
Het heeft wat voeten in aarde gehad, maar ze heeft - voor de eerste keer in haar leven - besloten een paar weekjes alleen op vakantie te gaan, zonder man, kinderen of huisdieren. Ze vindt het aan de ene kant heel leuk, maar ook nog wat onwennig. Daar heeft misschien die laatste aanblik van een volledig onthande man en haar huilende bloedjes van kinderen die bijna vastgebonden moesten worden om haar niet achterna te komen en die jankende hond en krijsende katten, wat nog behoorlijk duidelijk op haar netvlies gegrift staat, wel iets mee te maken?
Deze camping leek haar wel wat, dus ze besloot hier te stoppen.
ModMod ziet dat het een lekker ruime camping is, van alle gemakken voorzien en - gelukkig - nog voldoende plaats. Er is zo te zien (nog?) maar 1 andere campeerder die dit plekje gevonden heeft, dus ze kan een perfect plaatsje voor haar minitentje vinden. Het ding valt volledig in het niet naast de toch wel flink uit de kluiten gewassen bungalowtent van de buren. De buurvrouw zit buiten en zwaait vriendelijk. ModMod zwaait terug, misschien straks even een praatje gaan maken?
Er lopen gigantisch veel dieren rond, zouden die bij het campeerterrein horen? Oeps, wat ziet ze daar? Een of ander prehistorisch beest lijkt het wel, zouden die hier in het wild leven?
ModMod wringt een gammel tafeltje en dito stoeltje uit haar voertuigje en gaat eerst maar eens lekker zitten; een beetje bij komen van de hele reis.
Goh, een lekker glaasje wijn zou er nu wel in gaan. Zal ze nu eerst naar de campingwinkel gaan om een flesje wijn en wat lekkers voor vanavond op de BBQ te kopen? Ze heeft al een fantastisch grote BBQ zien staan, dus dat gaat wel lukken. Of zal ze nog effe lekker blijven zitten en genieten van de rust? ModMod ziet dat de vriendelijke buurvrouw (die van die grote bungalowtent) nog steeds buiten zit te genieten van een drankje en een hapje. Ze zwaait nog maar eens naar haar en de buurvrouw zwaait vriendelijk terug. Hmmm, lijkt wel een aardige vrouw, misschien dan nu maar een praatje maken?
Thought for the Day:

"The real measure of your wealth is how much you would be worth if you lost all your money." Anon.
Gebruikersavatar
jolovesyouall
Snackventer Snackventer
Berichten:
78
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 21:46

Re: De S3N Camping!

:?: * Hey vanuit de verte hoor ik een pruttelend geluid en tuf tuf met enorme rookwolken verschijnt er een auto op t terrein. Ben niet nieuwschierig, maar wil wel alles graag weten.... Ga dr eens goed voor zitten.... ff zien wat voor vlees we in t kuipje erbij krijgen. Een dame alleen, geen man geen kids geen beesten... alleen een pieterigpeuterug tentje wat er tevoorschijn komt en opgezet wordt. Je kent t wel beetje zwaaien, "" nho heee joi oak hier?"" denk ik bij mijzelf. Als ze geinstaleerd is zie ik dr nogmaals zwaaien, zwaai nog maar eens terug.......

* (zal ik dr ff roepen voor een glaassie?, welja wrom niet)
*Geeft gil naar hiernaast --> hey buuf :!: hebbie zin in een glaasie :?:
Afbeelding
Gebruikersavatar
ModMod
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
171
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:46

Re: De S3N Camping!

De vriendelijke buurvrouw roept me toe of ik zin heb om een glaasje mee te komen drinken. Ha leuk, kunnen we eindelijk ophouden met naar elkaar te zwaaien. Ik weet niet of het de bedoeling is dat ik zelf een stoel meeneem, maar die van haar zien er veel comfortabeler uit, dus ik besluit mijn gammele stoeltje maar te laten staan en loop al slalommend tussen al die dieren richting buurvrouw. Ze zegt dat ze Jolovesyouall heet en nodigt me uit te gaan zitten. Dat doe ik graag. Nadat ik mezelf ook netjes heb voorgesteld plof ik dan ook met een diepe zucht van voldoening in zo'n heerlijk uitziende ruime loungestoel neer. Zalig, hier krijgen ze me voorlopig niet meer uit; de campingwinkel kan wel effe wachten!
"Biertje of wijntje of liever iets anders?" vraagt mijn nieuwe vriendin me. "Wat heb je koud staan?" "Alles". "Nou, dan geef maar een lekker koud biertje."
Ahhhhh, da's pas lekker! We kletsen een beetje, je kent dat wel, een beetje zoekend naar onderwerpen, we hebben het over de camping, ik vraag of ze hier al lang komt en ze zegt van niet, blijkbaar is deze camping er nog niet zolang. En over het weer, dat het zo mooi is voor de tijd van het jaar. En weer over de camping dat we benieuwd zijn of en wanneer er nieuwe kampeerders zullen komen. En weer over het weer dat we hopen dat het voorlopig niet gaat regenen.
Ja, we hebben onderwerpen genoeg om over te praten, dus we keuvelen lekker door...
Thought for the Day:

"The real measure of your wealth is how much you would be worth if you lost all your money." Anon.
Gebruikersavatar
jolovesyouall
Snackventer Snackventer
Berichten:
78
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 21:46

Re: De S3N Camping!

De buuf komt er bij zitten, ze is vast wel toe aan een lekker koud drankie.
*Stel me voor :Hi ben jo(lovesyouall) , Modmod zegt ze, we schudden elkaar eens de hand... gelukkig een stevige hand, daar hou ik wel van, niet zo''n eng slap handje.
Mod heeft wel zin in een lekker biertje, nou dat ken, er staan er zat koud!
We keuvelen wat heen en weer een beetje onwenning, en de kat uit de bekende bomen kijken je kent t wel.
Aardig mens die Mod! We hebben t erover dat we nog behoorlijk alleen zijn op de camping, idd jammer.. mss zijn wegwijzers niet duidelijk opgesteld langs de weg? Of duiken de mensen liever een hotel in? Ons niet gezien zeggen we tegen elkaar, zo''m camping is toch wel erg lekker hoor en ook van alle gemakken voorzien.

*Begin honger te krijgen, vraag aan Mod of ze happie mee eet, lekker de barbeknoei aan steken en genieten maar. Mod heeft ook trek, nou ik heb geen trek meer maar donder zowat van mijn boomstam af. Vlug steken we de boel aan, Mod helpt me mee en werpt een paar blikken in de welgevulde koelkast en haalt er van alles en nog wat uit, en flanst een lekkere salade in elkaar.

Ineens schieten we beide omhoog...... horen we het nou goed??
Afbeelding
Gebruikersavatar
vipsie
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 14:17

Re: De S3N Camping!

Met luid getoeter en brullende motor wordt mijn camper de S3N camping opgesleept. :(

Het was al na een uur helemaal mis. Rustig vanaf huis vertrokken richting Timboekanistanié, alwaar de werkvakantie gepland was, klonk er een grote plof voorin de camper, en ja hoor, een dikke rookpluim en flink schokken. Gelukkig werkte mijn zonnepaneel nog prima en kon ik via de ASN (Algemeen Sims Network) mobiel bellen met de ASWR (Alle Sims Willen Rijden)

Dus dankzij de ASWR wordt ik nu de S3N camping opgesleept zodat ik hier kan wachten op de nieuwe motor. Vermoedelijk duurt dat een paar weken, dus ik zal me hier maar moeten gaan vermaken. Ik kijk eens rond op de camping, zie dat er al twee plekjes in gebruik zijn. Wanneer ik de bungalowtent passeer wordt er spontaan gezwaaid door twee dames. Mijn electrische raam schuift zachtjes naar beneden en ik zwaai terug. De dames brullen gelijk, heee leuke caravan, die willen we straks wel eens van dichtbij zien. Ik lach vriendelijk terug en zeg: dat is goed dames, maar mag ik eerst even een plekje zoeken om mezelf te installeren. Ik rijd rustig door richting het riviertje, en zie in mijn achteruitkijk LCD display de dames fluisteren, met een grote glimlach :mryellow:


Langs de waterkant zie ik een mooi plekje, goed in de zon, want dat heb ik wel nodig voor de electriciteitsvvoorziening van mijn caravan. Ik parkeer hem zo dat mijn zonnepanelen in een mooie hoek staan ten opzichte van de zon. Ik start mijn computer op en gelukkig het ADSC (altijd digitale Sims campingnetwerk) doet het ook. Ik zet mijn pas gekochte nieuwe Sims Store tuinsetje buiten, ga zitten, en zie de twee dames mijn kant oplopen, met een lekker koud biertje in de hand.

Hallo Dames, neem plaats

Afbeelding
* * * Als je doet wat je leuk vindt, hoef je nooit te werken * * *
Gebruikersavatar
jolovesyouall
Snackventer Snackventer
Berichten:
78
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 21:46

Re: De S3N Camping!

:!: Zo wat een lawaai!!!!!
Getoeter brullende motor, en een op sleeptouw genomen camper wordt het terrein op gereden.

Verbaasd kijken Mod en ik elkaar aan.. wth , een camper die door de ASWR wordt gesleept? Tof man!! De ASWR passeerd mijn tent, en onze blik valt op een leuk uitziende vent in de camper :oops: , *zwaaien mod :!:

*we schreeuwen eens de kant op van de leuk uiziende vent dat ie een leuk campertje heeft... (*en Mod en ik fluisteren Ginnekend elkaar toe dat we behalve ... de camper de meneer ook wel ff van wat dichterbij willen bekijken....)

*We besluiten om met het heerschap kennis te gaan maken, en als hij ook honger heeft, wat vast wel zal na zo''n rit.. , hem ook uit te nodigen voor de barbeknoei. Het duurt immers nog even voor de kolen goed heet zijn en we het vlees kunnen gaan bakken. Mod smijt de salade terug in de koelkast, we pakken ons biertje op en lopen richting de camper.

Whoaaaa..... dat ziet er leuk uit!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
jolovesyouall
Snackventer Snackventer
Berichten:
78
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 21:46

Re: De S3N Camping!

:oops: De camping beheerder roept ons tot orde.... :wink:
*Sorry meneer Hiki :!: Wilt u zo misschien een hapje mee eten :?: Iets te drinken mss? vraag ik met mijn beste glimlach :mryellow:

(Campingberheerders moet je ALTIJD te vriend houden, is mijn advies........)
Afbeelding
Gebruikersavatar
jolovesyouall
Snackventer Snackventer
Berichten:
78
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 21:46

Re: De S3N Camping!

Mod en ik kijken elkaar eens aan, een biefstukje zal de campingbeheerder vast wel kunnen behagen?

*euh, nou, in ieder geval een verse salade gemaakt door Mod, ik heb nog wat lekkere biefstukken, sate van de haas met eigengemaakte pindasaus, lamsspiesjes met een heerlijke eigengemaakte knoflooksaus, voor de vis liefhebbers heb ik pangafilet die we vullen met kruiden en oprollen in een alminiumfolie met een eigengemaakte vissaus, verder stokbrood met verse kruidenboter en nja alles wat de koelkast verder nog te bieden heeft......
Afbeelding
Gebruikersavatar
ModMod
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
171
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:46

Re: De S3N Camping!

Zitten we net samen te overleggen wat we op de bbq zullen leggen, vis of vlees, worden we onderbroken door een gigantische herrie. Er komt een knots van een sleepwagen het terrein op rijden (volgens Jo een echte ASWR!, Tjonge, dat ik dat nog mag meemaken :mryellow: ), met daarachter een nogal futuristisch uitziende camper. Ziet er wel grappig uit, dat ding, lijkt wel of-ie vleugels heeft, dadelijk stijgt-ie op!
Jo en ik zwaaien naar de sympathiek ogende bestuurder en die zwaait vriendelijk terug. Als de nieuw gearriveerde gast een plekkie voor zijn camper heeft gevonden, pal in de volle zon aan de andere kant van het terrein, besluiten Jo en ik eens een kijkje te gaan nemen en kennis te gaan maken met onze nieuwe buur. We hebben nu tenslotte al lang genoeg in onze luie stoelen gehangen, een beetje lichaamsbeweging kan geen kwaad. De bbq kan nog wel effe wachten en, netjes als ik ben - pas op voor de vliegen en de mieren - zet ik de salade terug in de koelkast, en kuieren Jo en ik, met allebei een lekker fris biertje in de hand plus een extra voor de nieuwe gast, richting overkant terrein.
Als we nog niet halverwege zijn, worden we door de campingbeheerder toegeroepen dat het niet de bedoeling is dat we de zaak in de fik steken. Oh jee, helemaal vergeten dat de bbq al aan stond :? . Dikke rookwolken walmen over het terrein, en ik zie mijn pas gestartte vakantie al helemaal in rook opgaan. Dat zou wat zijn, de eerste de beste dag al meteen van de camping gegooid worden wegens vandalisme :cry: . Maar het valt gelukkig nogal mee. Jo nodigt Hiki, de campingbeheerder uit om ook een hapje en een drankje mee te komen pikken. "Er is genoeg, vis en vlees dus kies maar." zeg ik, ja, ik moet toch iets zeggen. Voor het gemak even vergetend dat het niet mijn vis en vlees en drank is, waar ik nu zo kwistig mee rondstrooi. Nou ja, als ik morgen hier nog ben en niet van de camping afgestuurd ben, vul ik Jo d'r koelkast wel aan.
Thought for the Day:

"The real measure of your wealth is how much you would be worth if you lost all your money." Anon.
Gebruikersavatar
vipsie
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 14:17

Re: De S3N Camping!

Ik zie de dames mijn kant oplopen, met een lekker koud biertje in de handen. Maar ineens komt er iemand aangevlogen, en hij schreeuwt dat de BBQ te veel rook maakt. Nou, daar heeft hij gelijk in, dikke flarden rook stijgen uit de BBQ omhoog. Maar gelukkig, Mod tempert het vuur, de campingbeheerder is tevreden en er wordt afgesproken om straks met z'n allen van het vlees en vis te gaan genieten. :)

De dames zetten zich neer in mijn luxe tuinsetje en ik krijg van Modmod een lekker fris biertje aangereikt. MMMM dat gaat er wel in na zo'n dag. :cool: Ik merk wel op dat mijn brilleglazen redelijk vuil zijn geworden na al dat geploeter met mijn defecte camper. Dus met een flinke poetsdoek maak ik deze schoon. Als ik mijn bril weer opzet zie ik pas goed met welke dames ik zo gezellig naast mijn camper zit. Wow, Jo is een leuke blonde dame, en Modmod heeft een leuke kleurspoeling in haar frisse kapseltje. Na wat praten komen we erachter dat we in dezelfde jonge leeftijdscategorie vallen. Dat is toevallig. Modmod is in ieder geval een tijdje alleen op pad om alle drukte met kids en huisdieren even te ontvluchten. En ook Jo is er even tussen uitgevlucht, maar heeft wel haar leguaan meegenomen naar dit diervriendelijke plekje. Gossie, is die beheerder weer weg, anders hadden we wellicht een spelletje kunnen klaverjassen. :wink:

Maar de dames zitten toch meer met de BBQ in hun maag. Want die rookwolken, de wisselende warmte, hoelang moet het vlees erop, het valt allemaal niet mee, en ze hebben nog niet zoveel punten voor koken behaald. :mad: Gelukkig heb ik een uitgebreide voorraad hulpmiddelen in mijn camper. Dus ik stel voor om zo snel mogelijk een bluetooth gestuurde BHT en een AVO op de BBQ te installeren. Ik loop mijn camper in en wil de materialen daarvoor pakken, hoor ik ineens de dames fluisteren...... :?:
* * * Als je doet wat je leuk vindt, hoef je nooit te werken * * *
Gebruikersavatar
ModMod
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
171
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:46

Re: De S3N Camping!

Jo fluistert iets van 'lekkere bipspartij' of zoiets. Blijkbaar ziet ze deze gast wel zitten.
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik deze meneer er ook best wel smakelijk vind uitzien, ja, een lekker kontje, maar .... ik heb wel een man en een stel koters thuis zitten (oh jee, nou denk ik er weer aan ~snif~), dus ik fluister terug: "Je mag hem hebben Jo, krijg ik dan de Panga?". We liggen allebei in een deuk en de leuke meneer, Vipsie heet-ie trouwens, voelt zich waarschijnlijk een beetje ongemakkelijk met ons gegiebel.
Ik trek m'n gezicht in een gepaste plooi en stel voor dat we de campingbeheerder weer opsnorren; die zit volgens mij ook maar alleen in z'n hokkie en dan zijn wij tenminste met vieren om te klaverjassen.
Thought for the Day:

"The real measure of your wealth is how much you would be worth if you lost all your money." Anon.
Gebruikersavatar
vipsie
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 14:17

Re: De S3N Camping!

Was ik druk met het rommelen in mijn gereedschapslade, hoor ik net niet wat die dames aan het fluisteren zijn. Maar och, laten we eerst die BBQ eens modificeren. Gewapend met hamer, schroevendraaier en de nodige kleine electronische onderdelen loop ik mijn camper uit, glimlach naar de dames, met een extra knipoogje naar Jo. Dames, ik ga even die BHT en AVO op de barbeknoei monteren.

De BHT monteer ik aan de linker voorzijde met een kleine sensor in het vuurgedeelte. De AVO komt compleet met de beugel aan de voorzijde, zodat deze mooi boven het rooster hangt. Op mijn mobieltje druk ik wat knopjes in, en ja, de bluetooth verbinding gaat perfect, zowel op de BHT als de AVO gaat een groen ledje branden. Alles is gereed.

Net als ik Jo en Mod wil gaan uitleggen hoe het werkt, komt Hiki er aangelopen. Mod springt gelijk op hem af en zegt, zo campingbeheerder, uitgewerkt voor vandaag???? dan is het nu tijd voor een stukje ontspanning. De klaverjaskaarten komen zo uit haar lederen handtasje. Ze begint te delen. We schuiven aan de tafel en het spel begint. Door het draaien van de kaarten worden de teams bepaald, de zwarte boeren tegen de rode boeren. Oke, ik krijg de ruiten boer, Mod de schoppenboer, Hiki de klaver, en Jo de hartenboer. Ik speel dus met Jo tegen Mod en Hiki. Ben benieuwd wie er gaat winnen vandaag.
* * * Als je doet wat je leuk vindt, hoef je nooit te werken * * *
Gebruikersavatar
jolovesyouall
Snackventer Snackventer
Berichten:
78
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 21:46

Re: De S3N Camping!

:wink: HIHI het lekkere ding geeft me een extra knipoogje, als hij langsloopt om zich op mijn BBQ te storten, altijd leuk een beetje sjans.

Er komt van alles aan mijn BBQ te hangen, snap er niks meer van, het is maar goed dat er nog goeduitziende techneuten in deze wereld rondhobbelen! Nu zla het met het vlees en de vis gerechten helemaal goed komen.

Mod en ik willen wel graag een uitleg van al die toeters en techniesche belletjes van dit heerschap, maar voordat Vipsie ook maar iets kan zeggen ziet Mod de campingbeheerder aanlopen en stormt op hem af.... (arme hieks) :lmao:
De man wordt aan tafel gesleurd voor een spelletje klaverjassen, waar ze het vandaan haalt weet ik niet , maar blijkbaar heeft ze een goed gevuld tasje (lijkt mevrouw Rimpelbibs wel) waar ze een pak kaarten uit tovert. De teams zijn bepaald en oeh ik mag met Vispie samen in een team......... als dat maar goed gaat :!:
Afbeelding
Gebruikersavatar
vipsie
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 14:17

Re: De S3N Camping!

Het leek er even op dat we gelijk met de klaverjas konden beginnen. Maar nee. Mod moest ineens nog even vlug naar het toilet. En ze trekt Hiki gelijk nog even mee, want er zijn een paar dingen waar hij nog even naar moet kijken in het toiletgebouw. Wel Jo, dan wachten we nog even tot ze terug zijn. ennuh..... We zitten net aan de smalle zijde van de tafel, mmmmm, als we zometeen spelen, en ik heb een goede kaart, dan tik ik zachtjes met mijn voet tegen jouw rechtervoet aan. En als ik een slechte kaart heb, dan tegen je linker, oke?

Voordat ik een antwoord van Jo krijg, klinkt er een schreeuw uit het toiletgebouw. We springen samen gelijk omhoog en rennen richting het gebouw. Al snel wordt duidelijk wat het probleem is. Mod had aan Hiki uitgelegd dat de automatische douchesproeiers niet goed afgesteld waren. En dat bleek ook wel. Ze stonden net in de douche ruimte te kijken en spontaan ging de sproeier aan. Beide zijn ze drijfnat geworden, en ook de temperatuur regelaar blijkt niet te werken, want het water is werkelijk ijskoud. We zetten de installatie met de hand uit en pakken een paar badlakens om Mod en Hiki af te drogen. Nou Hiki, daar ga je de komende dagen nog wel een klus aan krijgen.

Mod is blij dat ze weer droog is en zegt, kom laten we nu toch maar een spelletje klaverjas gaan spelen. We lopen weer terug, in het warme zonnetje, en nemen weer plaats aan de tafel. Jo geeft nog een biertje aan iedereen. Ik schud de kaarten en geef iedereen 8 kaarten. Klaveren is de eerste troef,........ Mod, jij mag als eerste zeggen of je speelt of past. Mod denkt even na, maar ze past,...... ik schuif zachtjes met mijn voet langs Jo haar rechtervoet,...... en jij Jo, passen of spelen???????
* * * Als je doet wat je leuk vindt, hoef je nooit te werken * * *
Gebruikersavatar
jolovesyouall
Snackventer Snackventer
Berichten:
78
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 21:46

Re: De S3N Camping!

*zet even haar gedachten op nul.... want passen of spelen? tikken met voet en zachtjes schuiven zit verschil in..... maar tis de rechtervoet dus ik MOET nu passen maar wil wel dat spelen.... o jee wat moet ik nu?? wth bedoelt ie nou???? schuiven tikken..... mannen :evil: grmbl zou willen dat ze ff duidelijker waren!
Afbeelding
Gebruikersavatar
ModMod
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
171
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:46

Re: De S3N Camping!

Na mijn toch wel bijzonder frisse kennismaking met de sanitaire voorzieningen van de camping, heb ik het behoorlijk koud gekregen. De zon gaat ondertussen al haast onder en erg veel warmte geeft-ie niet meer.
We besluiten toch maar effe te klaverjassen, want tja, wat moet je anders met alleen maar oude knarren, en blijkbaar wordt er op gerekend dat ik voor de kaarten zorg. Ik, braaf meisje als ik ben, haal die natuurlijk gehoorzaam tevoorschijn uit een of ander afgrijselijk nep-krokodillenleren handtasje, wat ik met mijn toverstokje tevoorschijn heb getoverd :roll: .
Oh jee, als ik de spelregels nog maar ken, het is zo verschrikkelijk lang geleden dat ik nog geklaverjasd, of klavergejasd heb, de laatste keer moet ongeveer 3 eeuwen geleden met mijn oma geweest zijn.
Maar het gaat redelijk gelijk op. Het ene potje winnen Jo en Vipsie en het andere Hiki en ik. Volgens mij ben ik niet de enige die het koud heeft, want Vipsie zit de hele tijd te wriemelen en wringelen op z'n stoel. Maar misschien heeft-ie gewoon last van mieren en heeft het niks met de kou te maken :wink: .
We spelen een paar rondjes en kletsen en drinken af een toe een biertje, allemaal lekker rustig.
Nou, eigenlijk is het wel heel erg rustig zo, besef ik me, zo zonder voortdurend bonkende muziek op de achtergrond en de hele tijd in- en uitlopend dieren- en mensenspul. Ik begin de drukte van thuis zowaar al te missen en hoop dat er snel wat jong volk op de camping bij komt, zodat we niet gedoemd zijn tot alleen maar klaverjassen, de komende paar dagen :lmao: .
Net als ik op het punt sta om mijn nieuwe vrienden goedenacht te wensen en m'n slaapzakje op te zoeken, hoor ik een vreemd geluid.
"Hee, luister eens, horen jullie dat ook?"
Thought for the Day:

"The real measure of your wealth is how much you would be worth if you lost all your money." Anon.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten