Lieve mensen,
ik wil jullie hartelijk bedanken voor het meedoen. Ik vind dat jullie heel leuk hebben meegedaan, dankjulliewel. Ik ben erg blij dat jullie het een leuk spel vonden.
De inspiratie voor het spel kwam van toen ik een keer met een vriendin meekeek bij een roleplay op MyAnimelist.net, Active High. Een school met allerlei bizarre lokalen, zoals een soort vecht-lokaal (waar je kung-fu beoefent, als ik het goed heb) en dat soort dingen. Toch wilde ik er een verhaal omheen hebben, een triest verhaal. Die kwam deels uit de manga Alita (dikke aanrader voor de science-fiction fans onder ons!), waarin een hoofd van een meisje wordt gevonden door een uitvinder en een robotlichaam krijgt. Zij leeft in een vreemde wereld, waarin de "elite" in een futuristisch, luxieus oord wonen boven de wolken, en de armen beneden leven op iets wat op een giga vuilnisbelt lijkt, vol met moordenaars, drugsdealers en illegale handel in lichaamsdelen. Ik combineerde de manga met de roleplay, voegde nog wat eigen fantasie bij en zo is High School of Drama's geboren.
Toch wil ik nog wat mensen bedanken. Het is mijn allereerste forumspel dat ik organiseer, dus er ging wel eens wat mis achter de schermen. Dankjulliewel Toon, Jos en Emma, voor helpen! Toon en Jos hebben vooral meegeholpen met het verzinnen van een aantal personages, maar ook met het geven van adviezen. Emma heeft me advies gegeven toen ik niet zo zeker meer wist hoe ik iets moest doen. Nogmaals bedankt!
Maar natuurlijk wil ik de anderen (nogmaals) bedanken voor jullie enthousiasme. 134 pagina's in het speltopic, dat is niet niks!
Helaas komt aan al het leuks komt een einde, zo ook nu.
Dit was mijn speech

Ik zal Xelles vragen om een slotje.