Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 231 van 250

Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Wat wil je kwijt.

HEKEL AAN JB HEKEL AAN JB.

Sorry, maar hij neemt zelfs nieuwsbegrip over. :S
(Dat is lezen)
EN WEETJE, heb gewoon niet opgelet aangezien ik hem haat

(Sorry voor de beliebers onder ons.)


VV Allemaal belieberss bahh. ;S

Laatst gewijzigd door Liza op vr 01 apr 2011, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Gebruikersavatar
suspicious:3
Mest analist Mest analist
Berichten:
745
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 13:51

Re: Wat wil je kwijt.

^ik haat hem ook, alleen die fans al.. (ik krijg er rillingen van) en dan zijn liedjes, echt, ik vind het voor mensjes die net geen k3 meer luisteren .. (da's mijn mening)
Afbeelding
Lisa is de naam
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Wat wil je kwijt.

^ Goed gezegd XD
(mijn vriendin is met haar vriendin naar een JB concert geweest en nu steken ze alle meiden in de klas aan met de bieber-fever.)
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Monstermummie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1480
Lid geworden op:
do 11 nov 2010, 16:34

Re: Wat wil je kwijt.

Amber zegt
Een smiley at vla, maar toen werd de blozende smiley boos. Daard r ging de x3 smiley een dansje doen en een liedje zingen. Dat vond de vla etende smiley niet leuk en at zichzelf op. Toen ging de blije smiley lachen en ging daten met x3, die kinderen kregen, maar hun kind werd ontvoerd door die vla, want die was verdrietig, omdat hij niet verder opgegeten werd en eiste dat die opgegeten werd.
Dat gebeurde, maar toen ging de Vla reizen naar Spanje, waar hij een kegel ontmoette. Die werden verliefd en leefden nog lang en gelukkig. Maar het kind vond dat dom en ging op reis naar Italie waar hij zijn jongere zusje ontmoette. Toen ging hij daar wonen en leefde hun ook lang en gelukkig. Er is nooit achterhaald wat er met de x3 en de blozende smiley is gebeurd.
Roos zegt
xD
Amber zegt
het slaat ook echt nergens op. En nu zit er vla op mijn toetsenbord en glijd ik uit.

Lekker chatten met Rozenkindd. :3
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Wat wil je kwijt.

HAHAHAHAHA
omggg
vandaag was echt MASTERLIJKE dag xd

het begon met geschiedenis:
de jongens van de klas hadden dus een grap voorbereid in samenwerking met de leraar. Dus de leraar verzon een opdracht; een aantal mensen moesten wat opzoeken over de Grieken ofzo weet ik veel. Nou ik zat daar dus bij samen met allemaal vriendinnen enzo. Dus wij onze tas nietsvermoedend in het lokaal laten staan. komen we terug: zijn onze spullen met TAPE op de BUITENKANT van het raam getaped!!!
wij helemaal gillen enzoo wahaha het was echt geniaaaaaaaal :lol

daarna Duits;
een jonge uit onze klas had een stinkbom xd dus hij had die laten ontploffen in het lokaal, iedereen over zijn nek gaan. Hele klas stonk naar rotte eieren :') Iedereen naar buiten rennen enzo. De hele gang stonk xd Iedereen die langs kwam helemaal kokhalsen enzo het was echt te leuk :lol Iedereen kwartier wegblijven om niet vergast te worden :lol

toen Godsdienst;
die vrouw van godsdienst denkt dat ze grappig is. Is ze NIET! En wij gingen steeds helemaal dubbel liggen om elk grapje dat ze maakte. En zij had echt zo iets van: huh? xd
En ze heet Sjaan. En een meisje uit de klas had zo'n bandje met sexgeluiden en ze zeiden ook; 'sjaan stop je hand erin' enzo en die ging ze afspelen hahahaa het was echt zoo grappig :lol

toen Gym (nu komt het mensen);
wij (een paar meisjes) waren heel vroeg in de kleedkamer. Komen daar twee jongens uit onze klas binnen met maskers op de kleedkamer in enzo. Nouja stelde niets voor. Toen zei ik:
"geef me die maskers maar, kom ik met Annika (vriendin) straks naar de jongenskleedkamer met die maskers"
Dus wij kregen die maskers, in onze kleren (ik had alleen hempje en spijkerbroek... KOUD) naar de jongenskleedkamers, maskers op, naar binnen. DOM DOM DOM
het was dus een val
want we mochten niet meer weg :lol :lol :lol :lol
ze hadden ook ducktape enzo we zaten helemaal vastgebonden :')
hahahaa dus toen zaten we opgesloten in de jongenskleedkamer :lol
als de leraar daar achter komt wordt je geschorst :lol
is gelukkig niet gebeurd

deze dag was echt GEWELDIG :lol
Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Wat wil je kwijt.

Kan ik geloven :3
Mentrix had alleen opgebeld naar geschiedenis juffrouw en gezegd dat een meisje uit onze klas gaatjes moest brengen voor haar perforator :3 EN dat kind snapte het voor geen meter :3
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Yum
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3967
Lid geworden op:
vr 23 apr 2010, 23:34

Re: Wat wil je kwijt.

maike0090 schreef:HAHAHAHAHA
omggg
vandaag was echt MASTERLIJKE dag xd

het begon met geschiedenis:
de jongens van de klas hadden dus een grap voorbereid in samenwerking met de leraar. Dus de leraar verzon een opdracht; een aantal mensen moesten wat opzoeken over de Grieken ofzo weet ik veel. Nou ik zat daar dus bij samen met allemaal vriendinnen enzo. Dus wij onze tas nietsvermoedend in het lokaal laten staan. komen we terug: zijn onze spullen met TAPE op de BUITENKANT van het raam getaped!!!
wij helemaal gillen enzoo wahaha het was echt geniaaaaaaaal :lol

daarna Duits;
een jonge uit onze klas had een stinkbom xd dus hij had die laten ontploffen in het lokaal, iedereen over zijn nek gaan. Hele klas stonk naar rotte eieren :') Iedereen naar buiten rennen enzo. De hele gang stonk xd Iedereen die langs kwam helemaal kokhalsen enzo het was echt te leuk :lol Iedereen kwartier wegblijven om niet vergast te worden :lol

toen Godsdienst;
die vrouw van godsdienst denkt dat ze grappig is. Is ze NIET! En wij gingen steeds helemaal dubbel liggen om elk grapje dat ze maakte. En zij had echt zo iets van: huh? xd
En ze heet Sjaan. En een meisje uit de klas had zo'n bandje met sexgeluiden en ze zeiden ook; 'sjaan stop je hand erin' enzo en die ging ze afspelen hahahaa het was echt zoo grappig :lol

toen Gym (nu komt het mensen);
wij (een paar meisjes) waren heel vroeg in de kleedkamer. Komen daar twee jongens uit onze klas binnen met maskers op de kleedkamer in enzo. Nouja stelde niets voor. Toen zei ik:
"geef me die maskers maar, kom ik met Annika (vriendin) straks naar de jongenskleedkamer met die maskers"
Dus wij kregen die maskers, in onze kleren (ik had alleen hempje en spijkerbroek... KOUD) naar de jongenskleedkamers, maskers op, naar binnen. DOM DOM DOM
het was dus een val
want we mochten niet meer weg :lol :lol :lol :lol
ze hadden ook ducktape enzo we zaten helemaal vastgebonden :')
hahahaa dus toen zaten we opgesloten in de jongenskleedkamer :lol
als de leraar daar achter komt wordt je geschorst :lol
is gelukkig niet gebeurd

deze dag was echt GEWELDIG :lol
Die laatste is erg XD
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Re: Wat wil je kwijt.

Jozz schreef:ben weer thuis, we hebben het toernooi gewonnen met volleybal schoolteam :D en nu door naar de landelijke finales :laugh :woot

*en ik ga nu weer weg, ik moet nóg een wedstrijd spelen met een ander team van de club... ze kwamen mensen te kort en toen hadden ze mij gevraagd :sweatdrop *

tot vanavond/ vannacht
en de wedstrijd hebben we nog gewonnen vanavond :laugh
leuke dag :)

@maike
nu voel ik me echt saai.... xD
ik heb alleen mijn kat voor de gek gehouden.... :S xD
Gebruikersavatar
maike0090
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6297
Lid geworden op:
ma 26 jul 2010, 13:25

Re: Wat wil je kwijt.

^ :lol

pffff ben echt te vroeg wakker ;(
ohja volgende week toetsweek :scared

er vallen gelukkig wel twee toetsen uit; grieks en latijn
net zo mazzel =D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Wat wil je kwijt.

Jozz schreef:@maike
nu voel ik me echt saai.... xD
ik heb alleen mijn kat voor de gek gehouden.... :S xD
Hoe heb jij in vredesnaam je kat voor de gek gehouden XD
De enige die ik voor de gek heb kunnen houden is Mark.
En die heeft veel leukere dingen gedaan :3
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .

Weergave- en sorteeropties

Gesloten