Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 230 van 250

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat wil je kwijt.

^
Gefeliciteerd ;D

Vandaag is niks met me uitgehaald ;o
En we zitten met game maker gelukkig nog in de wedstrijd ;D
Bij bio had ik vandaag niks bij, dus mocht ik dingen uit het antwoordenboekje overschrijven ;D
Dat was wel leuk.

Enn de tegels zijn bij ons afgeleverd, dus binnenkort de badkamer verbouwen.

Nu weer met huiswerk verder ;(
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat wil je kwijt.

Net 16 kilo de trappen op gekregen ;o
Het was een emmer, en volgens mij zit er cement in :3
Ik ben echt blij dat het weekend is, alleen jammer dat ik morgen mijn nichtjes moet helpen verhuizen, heb ik minder weekend :(
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
suspicious:3
Mest analist Mest analist
Berichten:
745
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 13:51

Re: Wat wil je kwijt.

hihi, we gingen met z'n allen om kwart over drie op de grond liggen (kansloze 1 april grap) en toen wou de leraar bij ons de deur op slot doen o,o.
Afbeelding
Lisa is de naam
Gebruikersavatar
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
928
Lid geworden op:
ma 20 sep 2010, 12:02

Re: Wat wil je kwijt.

Vandaaag alleen maar; 'Je veter zit los! 1 APRIL!' en 'Je gulp staat open. 1 APRIL!' echt strontvervelend..
Maarja, verder dus niet echt een leuke grap ofseu..
We hadden wel een keertje bij de muziek docent iets gedaan. Iemand riep keihard; BOMMETJE. en toen gingen we allemaal onder te tafels zitten. zó kinderachtig maar grappig. xd
Afbeelding
DIRECTIONER.
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: Wat wil je kwijt.

Grr.. Zo'n jongen uit mijn klas knijpt mij telkens keihard in mijn middel, zodat ik pijn heb en heel erg schrik :'( en dan probeer ik hem te poken - dat doe ik altijd als iemand gemeen tegen mij is - maar zijn buik is zo hard dat hij niets voelt, maar ik wel :'(
Gemeenerd. Jongens plagen mij altijd, niet leuk :(
En een vriend van mij zei zo op msn; "Hee, de overgebleven beatles komen in Nederland! :D:D" Ik zo vrolijk, ben fan van de beatles. "1 april.." :sweatdrop :cry
Maar wat wel grappig was; toen ik dat aan mijn vriendin vertelde, zei ze zo; Ohw, maar Ringo Starr komt in Nederland over een tijdje, en Paul McCartney is net geweest. Yay! Die vriend probeerde me iets wijs te maken wat ook echt waar is :D Fail x'D
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Wat wil je kwijt.

We gaan naar de kfc :drool
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Jozz
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5308
Lid geworden op:
wo 18 aug 2010, 00:00

Re: Wat wil je kwijt.

ben weer thuis, we hebben het toernooi gewonnen met volleybal schoolteam :D en nu door naar de landelijke finales :laugh :woot

*en ik ga nu weer weg, ik moet nóg een wedstrijd spelen met een ander team van de club... ze kwamen mensen te kort en toen hadden ze mij gevraagd :sweatdrop *

tot vanavond/ vannacht
Gebruikersavatar
MelissaRoos
Mest analist Mest analist
Berichten:
632
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 10:28

Re: Wat wil je kwijt.

Evelieen schreef:Me like weekend :D

En morgen ga ik lekker SHOPPUUUUH! :wub met mijn moeder en vriendin + haar moeder. We gaan cocktailjurkje kopen voor afdansen. En nieuwe schoenen :wub
Oehhhhh, leuk! :wub

--

Morgen gaan we naar de camping, spulletjes neerzetten en dingen schoonmaken. We hebben daar een eigen stacaravan en het campingseizoen begint weer! Heb er zo'n onwijs zin in :wub Nu zie ik morgen mijn lieve vriendinnetjes weer :wub
Het is altijd zo gezellig daar, hihi. Iedereen is vrolijk en die leuke vogeltjes die altijd 's morgens vroeg fluiten, de zon :wub Het bos en het meer... De stadjes eromheen (Zeist, Veenendaal, Arnhem, Utrecht etc.) En de leuke dorpjes :wub De leuke fietsroutes :wub We gaan er elk weekend heen en elke vakantie :wub We gaan dit jaar niet op vakantie, dus nu gaan we met de meivakantie twee weken naar de camping en in de zomervakantie sowieso 6 weken :wub!

En ik ga nu éindelijk douchen. Wilde de hele tijd al gaan maar stelde het elke keer uit :sweatdrop En zomenteen komen er leuke programma's en die wil ik zien... :sweatdrop
Love your life
Gebruikersavatar
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2338
Lid geworden op:
za 05 feb 2011, 14:58

Re: Wat wil je kwijt.

We hebben net een mail van de MediaMarkt/TNT gekregen, en mijn nieuwe computer zou er over ongeveer een 1 a 2 dagen moeten zijn! :woot
Ik hoop niet dat het een stomme 1 April-grap is. :S
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten