"Goed geslapen?", lach ik als ik Wade's gezicht ziet, hij kreunt en rekt zich uit. Ik ga op mijn knieën op bed zitten en sla speels op zijn buik, luilak, "vind je het gek? We hadden sportdag, nuja, sportweek", kreunt Wade, ik lach en druk een kus op zijn slaap. "Ik houd van je schat", grijns ik, Wade bromt wat.
Snel spring ik op en loop de kamer uit, "wat ga je doen?", klinkt Wade's stem, "even een rondje lopen", antwoord ik, "wacht dan even!", zegt Wade. Ik schud grijnzend mijn hoofd, sinds Wade en ik wat hadden zijn we nauwelijks uit elkaar geweest, en gelukkig ook. Ik vroeg me af hoe het gaat met Chloé en Heath, zijn hun nog steeds bij elkaar? Ja, ik denk het wel, ik hoop dat ze elkaar nog vaak zien.
Ik schrik op uit mijn gedachte als ik Wade's handen op mijn schouders voel, ik hap naar adem, "boe", grinnikt hij, boos kijk ik hem aan, "ik schrok me dood man!", Wade glimlacht en drukt een zachte kus op mijn lippen, "hou van jou", prevelt hij, "ik ook van jou", zucht ik, Wade pakt mijn hand en we lopen naar buiten, even maak in mijn hand los om een sigaret op te steken, ik had te lang niet gerookt, ik krijg een boze blik van Wade, "wat?", vraag ik terwijl ik de rook weg blaas, "ik dacht dat je gestopt was!", sist hij, ik schud mijn hoofd, "nooit", zwoer ik, Wade kreunt. Eigenlijk, was nu het ergste dat ik zwaardere dingen als 'een sigaret' wou gaan gebruiken, maar dan moest Wade minder kleverig worden, "waar denk je aan?", weer onderbreekt Wade mijn gedachte, ik kreun, "aan...aan...", stotter ik. Wade kijkt me aan, "aan ons", lieg ik snel, Wade trekt één wenkbrauw op, hij gelooft me niet, dat is duidelijk, maar zo veel kan het me niet schelen ook. Wade stopt als hij ziet waar ik naartoe loop, "wat!? Wil je?!", Wade kijkt me half geschrokken aan, ik knik, "gewoon een rondje, we trekken onze neus wel op", grijns ik, maar Wade lijkt niet gerust gesteld, ik haal mijn schouders op en loop het 'kerkrattenkamp' in.
~°Samantha Jackson°~
¨Elite¨