Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 153 van 250

Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Wat wil je kwijt.

^ Wij eten ook zuurkool, alleen ben ik er niet zo blij mee xD

Ik kan me vandaag echt niet concentreren. Elke minuut kijk ik wel op van mijn boek.
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Wat wil je kwijt.

Net weer 5 euro gekregen voor iets meer dan 1,5 uur oppassen :D Was gezellig, heb de hele middag getekend met die kinderen :)

Zometeen nog even leren, gelukkig niet zoveel, en volgens mij heb ik verder geen hw :D Ik hou van een verkort rooster <3

& Ik heb de hele tijd Born this way in mijn hoofd >.< En Just like a pill, want die ben ik aan het spelen op mijn keyboard :D
Steven

Re: Wat wil je kwijt.

Leuk toch (hopelijk xd)

Ik heb net boontjes en een hamburger gegeten :D

Gister en vandaag laatste 2 lessen uitval
morgen zoizo de laatste les uitval hopelijk die daarvoor ook
Donderdag valt 1e blok uit
vrijdag ben ik standaard 6e uit
Ik hou van deze week

V GRRRRRRR jaloers

Laatst gewijzigd door Steven op di 01 mar 2011, 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Steven

Re: Wat wil je kwijt.

FF lachertje...
Google translate kan je vragen beantwoorden!
engels kunnen is wel vereist
1) ga naar google translate
2) kies van engels naar vietnamees
3) type in "will justin bieber ever hit puberty"
4) klik op vertaal
5) kopieer de uitkomst
6) vertaal van het vietnamees het naar het engels
7) en lees de uitkomst

V dankje

Laatst gewijzigd door Steven op di 01 mar 2011, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
928
Lid geworden op:
ma 20 sep 2010, 12:02

Re: Wat wil je kwijt.

^die is leuk he hhahhahahah
V HAHHAHAHAHHAHHA

Laatst gewijzigd door Nona op di 01 mar 2011, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
DIRECTIONER.
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Wat wil je kwijt.

buurvrouw wat een mooie koolmezen, maar wat doet mijn haan op uw ezel?

Vertaal dat bij google translator naar het Engels. :P en kijk maar wat er uit komt XD


De les was echt saai, de hele tijd gepraat over partities en volumes aanmaken in windows 7. Zucht welke halve zool weet dat nou niet?

@TT: Horen wij niet een voorbeeld te geven van niet powerposten (A) ?
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Wat wil je kwijt.

inderdaad leuk allebij

ik wil even kwijt: dat de dvd box van bert visscher eindelijk is aangekomen die we besteld hebben
alle shows van 1991 tot 2009 :swing
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2338
Lid geworden op:
za 05 feb 2011, 14:58

Re: Wat wil je kwijt.

AnsjJ2 schreef:buurvrouw wat een mooie koolmezen, maar wat doet mijn haan op uw ezel?

Vertaal dat bij google translator naar het Engels. :P en kijk maar wat er uit komt XD
Whaha! Hilarisch! :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1078
Lid geworden op:
zo 05 dec 2010, 20:51

Re: Wat wil je kwijt.

Ik wil mijn toekomst even kwijt (niet lezen als je normaal bent)

Als ik afstudeer in Rechten ga ik eerst een paar jaar naar Japan om daar alle vechtsporten te leren die bestaan. Ondertussen koopt Robin (een vriend van mij waarmee ik dit heb bedacht) een personenauto, omdat hij nog niet meteen de allerduurste auto ter wereld kan kopen, en wordt hij chirurg. Uiteindelijk verandert hij zijn naam in Jean-Jacque-Clemence, omdat Robin zo ordinair klinkt, en hij wordt koning.
Als ik terugkom van japan als gerespecteerd advocaat en profesioneel vechter, wordt me een baan als rechter aangeboden. Dan kom ik erachter dat Jean-Jacque-Clemence (robin) de rechters geld betaald zodat hij heel hard kan rijden in zijn bugatti zonder gepakt te worden. Ik vind dat die Jean-Jacque-Clemence wel verdacht bekend eruit ziet, en na een uitgebreid onderzoek (hem op een fiets zetten omdat ik Robins manier van fietsen herken) besluit ik dat hij inderdaad de Robin is die ik nog van de middelbare school ken.
Ik besluit een staatsgreep te plegen, omdat ik niet kan toestaan dat het land wordt geregeerd door Robin. Dus ik richt een eigen legertje op, dat bestaat uit Wouter, een man die als kind een bochel had, maar die met de moderne wetenschap zijn figuur terugkreeg en bodybuilder werd, en Justin Bieber, die na hij de baard in zn keel kreeg op zn 25e hij verstoten werd door de muziekwereld en zwerver werd. Het plan is dat we van Jasper het kamermeisje (jongen uit mijn klas) de plattegrond van de villa van JJC krijgen, en we JJC verassen in zijn slaap door hem te martelen met mijn vioolmuziek en Justin Biebers vreselijke stem.
Maar het plan gaat iets anders (dit is Robins verandering van mijn toekomst, heel flauw). JJC heeft namelijk dan 7 verschillende slaapkamers, voor elke dag van de week één. En wij lopen de zondagkamer in, terwijl hij in de woensdag kamer slaapt. Dus hij hoort ons, en hij roept alle chirurgen en honkbalspelers (hij speelt honkbal) bij elkaar en laat ze op hen los. En ik kan me niet verdedigen, hoeveel vechtsporten ik ook ken.
Dus ik vlucht naar Engeland en koop daar een kasteel van het geld dat ik van JJC gestolen heb. Dan huur ik Joris (vriend van mij) in als huurmoordenaar undercover als hofnar, want wie verwacht nou van een hofnar dat hij een huurmoordenaar is? :D En dan ontmoet ik mijn mr. Darcy op het witte paard, en leef ik nog lang en gelukkig :D

Dat wilde ik even kwijt ^_^
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Wat wil je kwijt.

^^Haha leuke fantasie.

Zo ik ben eens lekker muziek aan het luisteren. Radiohead en de rest blijft gewoon goed. Lekker stonen zonder wiet is tha bom!

Weergave- en sorteeropties

Gesloten