Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

4989 berichten • Pagina 43 van 250

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat wil je kwijt.

Bij mij ook xD. Ik vin'm goed xD. Kopiër je dat Vietnamees wel, en zet ej links de taal wel op Vietnamees en rechts op Engels?
Ik moet nu hard hollen, anders komen me ouders er achter dat ik nog wakker ben, helpt ook een toetsenbord bij die veel lawaai maakt xD
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Charge
Oplichter Oplichter
Berichten:
1443
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 21:25

Re: Wat wil je kwijt.

Zo veel te doen
Zo weinig tijd...

En dan moet ik donderdag ook nog naar de dokter. Moet waarschijnlijk bloed later prikken. Ik val iedere keer overdag in slaap. Zelfs als ik de vorige avond om 9 uur naar bed ging. Niet echt goed dus xD . En ik wil nu gaan slapen, maar school overlaad mij met huiswerk+dossiers maken+ presentaties+ Vt's+examens. :(

\/ Dat lijkt me niet echt normaal nee :blink
Ik hoop dat ze wel in 1 keer goed prikken. Ik moet er niet aan denken dat ze m'n arm lekprikken xD

Laatst gewijzigd door Charge op di 18 jan 2011, 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat wil je kwijt.

Aww Suc6 Char!
Bloed prikken is echt k*t. Ik moest het een keer doen om te kijken of ik allergisch was, dat wijf bond iets om me bovenarm zodat ze me aderen kon zien, alles wat onder die band zat werd wit :blink. Dat is niet echt normaal volgens mij.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Wat wil je kwijt.

Charge schreef:Zo veel te doen
Zo weinig tijd...

En dan moet ik donderdag ook nog naar de dokter. Moet waarschijnlijk bloed later prikken. Ik val iedere keer overdag in slaap. Zelfs als ik de vorige avond om 9 uur naar bed ging. Niet echt goed dus xD . En ik wil nu gaan slapen, maar school overlaad mij met huiswerk+dossiers maken+ presentaties+ Vt's+examens. :(

\/ Dat lijkt me niet echt normaal nee :blink
Ik hoop dat ze wel in 1 keer goed prikken. Ik moet er niet aan denken dat ze m'n arm lekprikken xD
Welkom in mijn leven :thumbdn
Gebruikersavatar
Dotted
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
955
Lid geworden op:
do 04 mar 2010, 17:03

Re: Wat wil je kwijt.

1e uur gespijbelt blijkbaar, had mn speech. Maar ik hoorde van een paar dat we het eerste uur vrij waren. o.O Maargoed, speech nog gedaan net en 6.5... |: amazing. MAAR IK BEN OM 1 UUR VRIIJJJ. <3

EDIT: was kwart over 12 geworden, godsdienst viel óók uit! maar 3 uur les gehad vandaag en nog geeneens echte lessen eigenlijk.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Wat wil je kwijt.

Ik heb een 7,3 voor repetitie frans :woot.
En ik heb nu een 'illegale' game maker :fluit. Van mijn ICT leraar xD.
Net een 'wedstrijd' gehouden met me hond, ze nam de riem in haar bek en sleurde me naar huis, ben op een begeve moment keihard gaan hollen, mijn hond was zelf sneller :o. Nuja, ze mag wel wat actief zijn op haar ouwe dag hea :knuffel. En ze is zo soepel op haar leefdtijd! Als ze het kan halen wordt ze dit jaar 13!
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Gesloten