Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

597 berichten • Pagina 5 van 30

Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Spreuk van de dag

Nu, hier is dan de volgende. Soms komt EA met een opmerking die je aan het denken kan zetten. Neem nu deze. In de Prima Guide van Wereldavonturen (volgens mij onder toezicht en met hulp van EA samengesteld) staat op pagina 11, bij de beschrijving van de trait 'brave' het volgende te lezen:
Brave Sims also won't be scared by bugs in World Adventures
Vrij vertaald staat hier dus, dat dappere sims niet bang zijn voor bugs in WA. Dat is zo'n opmerking waarvan ik denk: wat moet je er mee :unsure
Afbeelding
Gebruikersavatar
MrBayn
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
117
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 20:36

Re: Spreuk van de dag

wimhuiskamp schreef:Nu, hier is dan de volgende. Soms komt EA met een opmerking die je aan het denken kan zetten. Neem nu deze. In de Prima Guide van Wereldavonturen (volgens mij onder toezicht en met hulp van EA samengesteld) staat op pagina 11, bij de beschrijving van de trait 'brave' het volgende te lezen:
Brave Sims also won't be scared by bugs in World Adventures
Vrij vertaald staat hier dus, dat dappere sims niet bang zijn voor bugs in WA. Dat is zo'n opmerking waarvan ik denk: wat moet je er mee :unsure

Bugs zijn ook beestjes in het engels (even voor de wat minder goede engels sprekende simmers), bugs heeft dus een dubbele betekenis. want het zijn ook foutjes in een spel of programma, WA is heel erg Buggy hoorde ik dus vind ik hem wel leuk :)
Gebruikersavatar
tessiegril
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2934
Lid geworden op:
vr 04 dec 2009, 16:52

Re: Spreuk van de dag

Wat is het toppunt van blond zijn?
Iets doms doen, en dan zeggen: Tja, bruin hè?.
:lol :lol
heb niks tegen blonde mensen

Laatst gewijzigd door tessiegril op do 17 dec 2009, 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Ik lieg nooit, of dit moet de eerste keer zijn.
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Spreuk van de dag

Ja, we hebben een nieuwe patch, die helaas opnieuw niet bij iedereen vlekkeloos loopt. Ik ben misschien zelf wel gered door Build my Dream. Ik wil mijn huis daarvoor eerst af maken en heb de patch dus nog niet geïnstalleerd. Maar voor al die anderen, die hulp nodig hebben van een helpdesk vraag ik me wel af:
Is het internet ook op zondag open?
Deze staat op: http://www.spreukvandedag.nl/spreuken-computer/
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Spreuk van de dag

HAHA leuke spreuk vandaag Wim :thumbsup
maar ik vind die patch geen aanrader Wim niet doen je raakt CC dingen kwijt en vast nog andere dingen maar ik vind het nu al flut :mad :thumbdn :roll:
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Spreuk van de dag

Zo, dat is me wat, dat weer van de laatste dagen. Daarom dit keer een spreuk van Loesje, die hier wel verband mee houdt. Sorry dames, het is misschien een wat typisch mannelijke uitspraak. Maar zoek de warme betekenis erachter:
Winterpret: mijn koude tengels onder jouw warme trui
Deze is te vinden op: http://www.heinpragt.com/spreuken/loesjespreuken.php
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten